To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dialogue Public Relations: Αυθεντικοί λάτρεις της επικοινωνίας

Δήμητρα Λαζαράτου, Managing Director Dialogue Public Relations
Dialogue Public Relations: Αυθεντικοί λάτρεις της επικοινωνίας
Η εταιρεία, ενώ μετρά λίγους μήνες ζωής, έχει κατορθώσει χάρη στα έμπειρα στελέχη της, να συγκεντρώσει ηχηρά ονόματα της αγοράς στο portfolio της.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

Η Dialogue Public Relations ιδρύθηκε το φθινόπωρο του 2016, αλλά μέσα σε λίγους μόλις μήνες έχει γίνει γνωστή, συγκεντρώνοντας ηχηρά ονόματα της αγοράς στο portfolio της. Έχοντας εργαστεί η ίδια όλα αυτά τα χρόνια σε κορυφαίες πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρείες αλλά και διαφημιζόμενους-ηγέτες στο χώρο τους, και με δεδομένη την τάση των περισσότερων εταιρειών για outsourcing λύσεις σε ό,τι αφορά το κομμάτι των δημοσίων σχέσεων λόγω των δυσμενών οικονομικών συγκυριών, η Dialogue PR λειτουργεί ως απάντηση στο niche που έχει δημιουργηθεί και επιτάσσει μικρότερα, φρέσκα, ευέλικτα σχήματα, με value for money, δημιουργικές και αποτελεσματικές προτάσεις επικοινωνίας.


Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε; Σε ποιον τομέα θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;

Διαθέτοντας know how 360° και ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ολιστικές υπηρεσίες επικοινωνίας, από παραδοσιακές δημόσιες σχέσεις και στρατηγική επικοινωνίας, marketing, Γραφείο Τύπου διοργάνωση εκδηλώσεων και χορηγίες, μέχρι media planning & buying, ειδικές παραγωγές, δημιουργία περιεχομένου, talent/reputation management, διαχείριση social media και digital marketing/PR, που κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στις προτιμήσεις των πελατών. Δραστηριοποιούμαστε κυρίως στο χώρο της μόδας, της ομορφιάς και του lifestyle (hospitality, εστίαση κτλ.), διευρύνοντας ωστόσο μεθοδικά το πεδίο δράσης ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών που μας προσεγγίζουν.


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας;

Έχοντας εργαστεί in house για κορυφαίες πολυεθνικές και εταιρείες leaders στον τομέα τους όλα αυτά τα χρόνια, τα projects είναι αναρίθμητα. Από τις διαφημιστικές καμπάνιες κολοσσών όπως η Coca-Cola και η L’Oréal για λογαριασμό της Publicis, μέχρι τα media plans μεγάλων πελατών για λογαριασμό της Universal Mc-Cann. Εν συνεχεία από την πλευρά του διαφημιζόμενου πια, του «πελάτη», στο τμήμα δημοσίων σχέσεων του Folli Follie Group, καταστρώνοντας “think global – act local” στρατηγική επικοινωνίας για 30+ χώρες, με αρκετό corporate PR, και CSR συν τοις άλλοις, και μετά στον Όμιλο Επιχειρήσεων Λεμονή, όπου ως Διευθύντρια Μarketing είχα τη χαρά και την τιμή να συνεργαστώ με κορυφαίους οίκους μόδας (Fendi, Dolce & Gabbana, Salvatore Ferragamo, Tod’s, Hogan κτλ), και τα luxury brands της Καλογήρου -μεταξύ άλλων. Από το 2013, ως ανεξάρτητη σύμβουλος επικοινωνίας και με ιδιόκτητο PR agency πλέον, χειρίζομαι με τους συνεργάτες μου καταξιωμένα αλλά και ανερχόμενα brands ή embryos - όπως για παράδειγμα η σχεδιάστρια μαγιό Στεφανία Φραγκίστα, που αποτελεί αληθινό case study στην κατηγορία της. Πρόσφατα η Estée Lauder Hellas μας εμπιστεύθηκε τις ευρύτερες δημόσιες σχέσεις των brands La Mer, Bobbi Brown, Jo Malone, Smashbox -μετά και το επιτυχημένο λανσάρισμα της μάρκας στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο- επεκτείνοντας την εξαιρετική συνεργασία που έχουμε εδώ κι ένα χρόνο. Επίσης, η εταιρεία Tsakiris Mallas μόλις μας ανέθεσε ολόκληρο το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, το ίδιο και η Moroccanoil.


Τι θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο ανθρώπινος παράγων, ήτοι οι ίδιοι οι άνθρωποι που αποτελούμε την DialoguePR και οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, τόσο με τους συνεργάτες της αγοράς, όσο και τους πελάτες μας. Διαθέτουμε φρέσκες, δημιουργικές ιδέες, ανήσυχο πνεύμα, πάθος για την επικοινωνία, πάθος για τη δουλειά μας, εξ’ού κι επιδιώκουμε να αναλαμβάνουμε προϊόντα, υπηρεσίες –αλλά και ανθρώπους πίσω από αυτά-, που κι εμείς οι ίδιοι προτιμούμε, ώστε να μπορούμε να τα υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Βρισκόμαστε σε ανοιχτή γραμμή με τους πελάτες μας και αφουγκραζόμαστε προσεκτικά τις ανάγκες τους, σαν να πρόκειται για τα δικά μας brands. Και σε μια αγορά με πληθώρα επιλογών –κι ευτυχώς, διότι δεν είμαστε θιασώτες των μονοπωλίων-, η επιβράβευση από τους πελάτες μας και η word of mouth φήμη μας αποτελεί τεράστια ηθική ικανοποίηση.
TAGS: Dialogue PR