Δύο νέα χρυσά IPRA στην V+O
Δύο χρυσά βραβεία στα IPRA Golden World Awards (GWA) απέσπασε και φέτος η V+O, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη θέση της ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες επικοινωνίας με διεθνείς διακρίσεις. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στη φετινή διοργάνωση των GWA στο Βελιγράδι, όπου ξεχώρισαν οι καμπάνιες της V+O σε δύο διαφορετικές κατηγορίες:
• Athens International Airport IPO: A Landmark Listing (στην κατηγορία «Financial»): Μία στρατηγική καμπάνια που συνόδευσε την ιστορική εισαγωγή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στο χρηματιστήριο, αναδεικνύοντας τη σημασία της χρηματοοικονομικής επικοινωνίας σε μεγάλα έργα, μια καμπάνια που επισφραγίστηκε με απτά οικονομικά αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες.
• A Journey Through Time: The Immersive Experience (στην κατηγορία «Travel & Tourism»): Ένα ταξίδι στον χρόνο για τον εορτασμό των 150 χρόνων του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, το οποίο προσέφερε στους επισκέπτες μια πρωτότυπη διαδραστική εμπειρία και σηματοδότησε την έναρξη ενός από τα πιο εμβληματικά project του έτους για τον εορτασμό των 150 χρόνων του ξενοδοχείου με τίτλο Always Grand.
Με τα νέα αυτά βραβεία, η V+O φτάνει πλέον τα 14 IPRA Golden World Awards, μια επιτυχία που υπογραμμίζει τη συνέπειά της σε μεγάλα έργα και προκλήσεις, ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της στην παγκόσμια αγορά επικοινωνίας.
Η Γενική Διευθύντρια της V+O, Χριστίνα Φατούρου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι για τις δύο αυτές βραβεύσεις καθώς πίσω τους κρύβουν πολύ και σκληρή δουλειά από τις ομάδες μας. Ανάμεσα σε τόσο δημιουργικές καμπάνιες με εμφανές το αποτύπωμα τους για τους πελάτες αλλά και την κοινωνία, τα project που υλοποιήσαμε για το Αεροδρόμιο Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος και την Μεγάλη Βρετανία επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική, η δημιουργικότητα και τα απτά αποτελέσματα παραμένουν πάντα επίκαιρα και πάντα ζητούμενο για την αγορά μας, και το κυριότερο αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται. Οι διακρίσεις αυτές μάς ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να στοχεύουμε σε δουλειές και έργα που ξεχωρίζουν και το κυριότερο χτίζουν στην αλυσίδα αξίας που προσφέρουν οι πελάτες μας και οι ομάδες μας».