To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΔΕΕ: Έρευνα για την εξειδίκευση στο PR

ΕΔΕΕ: Έρευνα για την εξειδίκευση στο PR
ΕΔΕΕ: Έρευνα για την εξειδίκευση στο PR

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αναρτηθούν τόσο στο site της ΕΔΕΕ όσο και στο νέο microsite του Τομέα, το οποίο θα είναι σύντομα στον «αέρα». Τα στοιχεία τα οποία θα περιλαμβάνει η λίστα είναι: επωνυμία, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail, υπεύθυνος επικοινωνίας και site. Στόχος να έχουν τη δυνατότητα οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να βρουν καταγεγραμμένες τις εταιρείες-μέλη και να επιλέγουν βάσει των αντικειμένων εξειδίκευσης/εμπειρίας της κάθε μίας από αυτές.

Εννοείται ότι το προφίλ μπορεί να επικαιροποιείται, ανά πάσα στιγμή. Στη λίστα που αποστέλλει ο Τομέας PR περιλαμβάνονται 15 πιθανές εξειδικεύσεις, όπως: Εταιρική Επικοινωνία και Διαχείριση Εταιρικής Φήμης, Χρηματοοικονομική Επικοινωνία (Financial Communications), Εσωτερική Επικοινωνία (Internal/Employee Relations), Καλλιέργεια σχέσεων με τα ΜΜΕ και υπηρεσίες δημοσιότητας (Media Relations & Publicity), Διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων & κρίσεων (Issues and Crisis Management), Προγράμματα Κοινωνικής Ευθύνης & Εταιρικής Διακυβέρνησης, Διαχείριση Χορηγιών (Sponsorship Management), Πολιτική Επικοινωνία, Επικοινωνία με την Τοπική ή την ευρύτερη Κοινωνία (Community Relations), Επικοινωνία με τον δημόσιο τομέα (Public Affairs & Government Relations), Εκπαίδευση Στελεχών-Πελατών σε θέματα Επικοινωνίας, Οργάνωση Εκδηλώσεων (Event Marketing), Παρακολούθηση ΜΜΕ (Media Monitoring), Δημόσιες Σχέσεις Μάρκετινγκ επώνυμων προϊόντων/Δημόσιες Σχέσεις προς καταναλωτές (Brand Marketing/ Consumer PR) και Επικοινωνία μέσω διαδικτύου (Internet Communications).