To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicom Hill+Knowlton Strategies: To Agency είναι ο άνθρωπος του πελάτη

Publicom Hill+Knowlton Strategies: To Agency είναι ο άνθρωπος του πελάτη
Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner της Publicom Hill+Knowlton Strategies, μίλησε στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness.

Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;

Νομίζω ότι ο κλάδος βρίσκεται σήμερα σε ένα κομβικό σημείο, με δεδομένο ότι διαμορφώνονται σημαντικές τάσεις στην αγορά εργασίας που επηρεάζουν και τον δικό μας τομέα. Ενδεικτικά αναφέρω τις προκλήσεις που παρουσιάζει η διαχείριση στελεχών διαφορετικών γενεών (Gen X, Gen Z και Millennials), που όμως είναι και η καλύτερη μορφή ομάδας που μπορεί να έχεις, αφού έρευνες καταδεικνύουν ότι η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη φέρνουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε απόδοση σε όποιες εταιρείες εφαρμόζονται.

Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν μία ιδιαιτερότητα ως αντικείμενο δουλειάς, εξελίσσονται παράλληλα με τις τάσεις στην κοινωνία και την επιχειρηματικότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, η σημερινή εποχή είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Η τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα και προετοιμαζόμαστε για τη χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης στο PR. Μία άλλη πολύ σημαντική μεταστροφή που μας αφορά είναι η ενσωμάτωση των στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (ESG) του ΟΗΕ στις επιχειρήσεις. Σε επίπεδο πελατών έχουμε περάσει από το “content is king” στη data driven επικοινωνία με μετρήσιμα αποτελέσματα, ειδικά σε επίπεδο C-Suite. Η εξασφάλιση της «πέμπτης θέσης» στο τραπέζι του CEO μαζί με τον legal advisor, τον consultant, τον investment banker και τον accountant είναι πλέον επιτακτική ανάγκη, αφού το χτίσιμο και η διασφάλιση της εταιρικής φήμης είναι ανεκτίμητης αξίας.

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Θεωρώ ότι η ειδοποιός διαφορά μας από άλλες εταιρείες είναι η φιλοσοφία μας ότι η ομάδα μας είναι μία προέκταση της ομάδας του πελάτη. Αυτό κάνει σίγουρα τη διαφορά στο PR γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από το να νιώθεις ότι το Agency είναι ο δικός σου άνθρωπος. Ξεπερνάμε τον εαυτό μας πολλές φορές για να το καταφέρουμε αυτό, αλλά είναι πολύ σημαντικό για εμάς ότι αναγνωρίζεται από τις πελάτες μας και οι περισσότερες συνεργασίες είναι διαχρονικές. Επίσης η εμβάθυνση στο αντικείμενο των πελατών μας έχει οδηγήσει στο να έχουμε στελέχη που προσεγγίζουν το ανώτερο επίπεδο που μπορεί να φτάσεις στο PR, αυτό του Συμβούλου. Συνεχώς μαθαίνουμε, εκπαιδευόμαστε, εντρυφούμε σε trends, ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε στο πελατολόγιό μας, που παρουσιάζει μία ποικιλομορφία και δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένους κλάδους. Αυτό το τελευταίο θεωρώ ότι είναι ένα ακόμη στοιχείο που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, αφού υπάρχει μια σημαντική παρακαταθήκη σε case studies και τεχνογνωσία σε διαφορετικά industries.


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;

Η φετινή χρονιά είναι για εμάς μία χρονιά που νιώθουμε περήφανοι για όσα καταφέραμε. Καταρχάς, διαθέτουμε πλέον 5 πιστοποιήσεις ISO που πιστοποιούν το ανώτερο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Κατά δεύτερον, σημειώσαμε New Business Wins που επιβραβεύουν την προσέγγισή μας και μας επιτρέπουν να παθιαστούμε με συναρπαστικούς πελάτες όπως η DS Smith, η Bain & Company και η Campari Hellas και η Dell Technologies. Υλοποιήσαμε projects που μας ενέπνευσαν και είμαστε περήφανοι που η επιτυχία τους αναγνωρίζεται από τους πελάτες μας αλλά και από τα κοινά-στόχο. Σε αυτήν την κατηγορία είναι η πρώτη «Εβδομάδα Γαστρονομίας» για τα άτομα με Διαβήτη, που διοργανώσαμε σε συνεργασία με το FNL στο πλαίσιο της μακροχρόνιας συνεργασίας μας με το FreeStyle Libre της Abbott, μια εξαιρετικά δημιουργική πρωτοβουλία που αφορά 1.000.000 διαβητικούς ανθρώπους. Για τη Novibet αναλάβαμε την επικοινωνιακή καμπάνια του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς της εταιρείας, “Giant Heart”. Συγκεκριμένα προτείναμε, διαχειριστήκαμε και υλοποιήσαμε τη συνεργασία Novibet & Make A Wish, όπου με την υποστήριξη της εταιρείας εκπληρώθηκαν 9 ευχές παιδιών. Τέλος δημιουργήσαμε για τη Danone Nutricia Ελλάδας πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Μπορούμε». Η δράση περιλαμβάνει τα προγράμματα «Μπορούμε στη Λαϊκή» με εθελοντές εργαζόμενους της εταιρείας  και  «Μπορούμε στο Σχολείο», που αποσκοπεί στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση παιδιών για το θέμα της σπατάλης του φαγητού. Τέλος, λανσάραμε την νέα σειρά LIFELAB CBD της εταιρίας Tikun Olam με το δημιουργικό concept «LAB YOUR LIFE» και μια σειρά επικοινωνιακών ενεργειών όπως product placement, influencer marketing, native content και social media.














CONTACT DETAILS

ONOMA

Publicom Group -Hill+Knowlton Strategies

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Ξενίας 5, Κηφισιά 14562

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 6281800

E-MAIL

christina.koutromanou@publicom-hk.com

URL

https://publicom-hk.com/  

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Χριστίνα Κουτρομάνου