To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρευνα για τις συμβουλευτικές δημοσίων σχέσεων

Έρευνα για τις συμβουλευτικές δημοσίων σχέσεων
Έρευνα για τις συμβουλευτικές δημοσίων σχέσεων

Συνολικά, από το 94% των συμμετεχόντων, το 57%  αναμένει ανάπτυξη του τομέα συμβουλευτικών υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και το 37% δεν βλέπει μεταβολή για το επόμενο τρίμηνο. Την ίδια στιγμή, μόλις το 6% «βλέπει» κάμψη εσόδων για το ίδιο διάστημα. Στο μεταξύ, η πλειοψηφία θεωρεί πως η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζεται στον τομέα, αποτελεί εμπόδιο για την ανάπτυξή του, με το 42% να το χαρακτηρίζει σαν ένα «σοβαρό ζήτημα» κι ένα επιπλέον 10% να το αντιμετωπίζει σαν «τη μεγαλύτερη πρόκληση» του τομέα τη σημερινή εποχή.

Ακολούθως, οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν αν έχουν αντιληφθεί την πίεση που ασκείται για τις τιμές, με τις οποίες χρεώνουν τις υπηρεσίες τους. Το 69% αποκρίθηκε θετικά, ενώ σε ότι αφορά τις αιτίες αυτής της πίεσης, ανέφεραν μεταξύ άλλων, την αυξημένη ζήτηση των πελατών με τα ίδια χρήματα, τη μείωση των μπάτζετ από την πλευρά των πελατών και την αύξηση του αριθμού ανταγωνιστών. Παράλληλα, αναφέρθηκε η έλλειψη ενός αποτελεσματικού εργαλείου για τη μέτρηση της ROI από τις PR καμπάνιες, σαν ένας παράγων που επηρεάζει αρνητικά τις τιμές, τις οποίες επιβάλουν οι συμβουλευτικές εταιρείες. 

Σχετικά με τη συμπεριφορά των χωρών, απέναντι στις πιέσεις για τις τιμές του τομέα συμβουλευτικών υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, η πλειοψηφία δείχνει να τις έχει αντιληφθεί και να επηρεάζεται από αυτές, με εξαίρεση την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι συγκεκριμένες χώρες, είναι οι πιο ανεπτυγμένες του τομέα και διαθέτουν την ευρύτερη γκάμα υπηρεσιών.
 
Θετικό στοιχείο της μελέτης για τις συμβουλευτικές εταιρείες, είναι πως το 61% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι μπορεί να χρεώσει υψηλές τιμές για «στρατηγικές» υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων, καθώς οι πελάτες εκτιμούν, σε γενικές γραμμές, την αξία τους και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν αρκετά γι’ αυτές.