To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Global ή local; Η ολιστική επικοινωνία δίνει την απάντηση

Global ή local; Η ολιστική επικοινωνία δίνει την απάντηση
Η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας.

Η Κέρρυ Γουσίδου, Group Account Director της Gravity the Newtons, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της εταιρείας και τη δύναμη της ιδέας στη στρατηγική επικοινωνία.

Σήμερα η εταιρική επικοινωνία, για να παράγει αποτέλεσμα οφείλει να είναι ευέλικτη, να ανανεώνεται μεθοδολογικά, να πειραματίζεται με τα νέα δεδομένα. Ως δέσμη στοχευμένων υπηρεσιών απευθύνεται, πάνω απ’ όλα, στον σύγχρονο άνθρωπο - καταναλωτή. Τον ενημερωμένο πολίτη του «ψηφιακού κόσμου», που διαρκώς αναζητά επιχειρήματα για να μείνει πιστός στις καταναλωτικές του προτιμήσεις. 

Ταυτόχρονα, η εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας. Προτεραιότητες είναι η ολιστική βελτιστοποίηση της επικοινωνιακής αποδοτικότητάς της αλλά και η θωράκιση του brand capital.

Στο σύγχρονο καταναλωτικό περιβάλλον, με πυλώνες τον σκληρό ανταγωνισμό και την υπερβάλλουσα πληροφορία, παραμένει προτεραιότητα ο «εξανθρωπισμός» των brands. Πώς τα brands θα μιλάνε στον άνθρωπο και όχι απλά στον πελάτη. Πώς θα περάσουμε από τη μεμονωμένη επικοινωνία των brands σε μια πραγματικά ενιαία επικοινωνιακή στρατηγική, που θα συνομιλεί με τον άνθρωπο - καταναλωτή σε διαφορετικές στιγμές του χρόνου. Αυτή, άλλωστε, είναι και η κυρίαρχη καθημερινότητα στο digital περιβάλλον. Ο «εθισμός», εξάλλου, στα SoMe κυριαρχεί στη δημιουργία τάσεων και αλλαγή καθημερινών συνηθειών, τόσο από την πλευρά του ανθρώπου καταναλωτή, όσο και από την απαίτηση των brands να είναι δυναμικά παρόντα σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι μάρκες και οι διαφημιζόμενοι επιθυμούν να προσεγγίσουν το κοινό-στόχος στα δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων με τη βέλτιστη απόδοση. Επιδιώκουν γρήγορη διείσδυση στο χώρο του μάρκετινγκ, αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε πλατφόρμας, τον αυτοματισμό, αλλά και την παγιωμένη συμπεριφορά του αντίστοιχου χρήστη. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουν να καταστήσουν τη διαδικασία αγοράς πιο πολυδιάστατη αλλά και ευκολότερη. Σε αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο παίζει η αξιοποίηση των διαμορφωτών άποψης, των influencers, οι οποίοι ως ένα σημείο λειτουργούν ως πρότυπα που δημιουργούν τάσεις. 

Πολλοί από αυτούς είναι αυτοδύναμα brands και προσδίδουν πρόσθετη αξία στο προϊόν που υιοθετούν. Φυσικά, το brand image των influencers, ακόμα και η πραγματική διείσδυσή τους στο επιθυμητό καταναλωτικό κοινό, είναι παράμετροι που οφείλει ένα PR Agency να αξιολογεί διαρκώς, έτσι ώστε να δημιουργεί μακροχρόνιες και ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ των ιδίων και των brands.

Ένα τελευταίο -κρίσιμο όμως- στοιχείο, που φαίνεται να διαμορφώνει μια νέα πραγματικότητα, είναι το GDPR. Πέρα από νομική διαδικασία που ρυθμίζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων, είναι -ή αν θέλετε, εξελίσσεται- σε κουλτούρα κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Για πρώτη φορά, είτε ως ψυχοκοινωνική τάση είτε ως αντικειμενική αναγκαιότητα στο πλαίσιο των ανθρώπινων δικαιωμάτων, η προστασία των προσωπικών δεδομένων διαμορφώνει νέο σκηνικό στην παγκόσμια επιχειρηματικότητα. Οι συνέπειες της εφαρμογής του GDPR θα ακολουθήσουν με βεβαιότητα την καμπύλη της ισορροπημένης εφαρμογής στο βάθος του χρόνου. Με λιγότερο ή περισσότερο βίαιες διαφοροποιήσεις στον τρόπο που παρέχουμε ορισμένες υπηρεσίες, αλλά και στο εύρος πρόσβασης στα διάφορα κοινά.
Σε μια μικρή αγορά όπως η ελληνική, κάθε αλλαγή, μικρή ή μεγάλη, μπορεί να έχει τον απρόσμενο αντίκτυπο που προκαλεί το χτύπημα των φτερών μιας πεταλούδας στον Αμαζόνιο. Η διάχυση του επικοινωνιακού αποτυπώματος των global brands στο local περιβάλλον με τρόπο που θα τα ξεχωρίσει δυναμικά στην αντίληψη του καταναλωτή, αλλά και δεν θα προκαλέσει σύγχυση, είναι μια πραγματικά δύσκολη άσκηση. Και αυτό είναι ακριβώς το στοίχημα που κερδίζουμε στην Gravity The Newtons.
Στην Gravity The Newtons δουλεύουμε για τον κάθε πελάτη με την ίδια διάθεση, είτε παρέχουμε γι’ αυτόν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών είτε δουλεύουμε σε ένα ad hoc project. Στόχος μας το «μοναδικό» αποτέλεσμα, είτε σε επίπεδο corporate είτε σε επίπεδο brand, είτε σε επίπεδο event είτε στο σύνθετο ψηφιακό περιβάλλον. Ο δικός μας ρόλος είναι να ανταποκριθούμε με την ίδια ένταση και την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε κάθε ανάγκη. 

Πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα έχει αξία μόνο όταν αυτή παράγει αποτέλεσμα για τον πελάτη. Οι σημερινές προκλήσεις δημιουργούν την ανάγκη για ολοκληρωμένη αφήγηση, που καλύπτει όλο το φάσμα της επιχειρηματικής δραστηριότητας του πελάτη. Από την εμπορική πολιτική, μέχρι την εσωτερική επικοινωνία, τη διαχείριση κρίσης, το ψηφιακό του αποτύπωμα, την κοινωνική του ευθύνη.
Στην εταιρεία μας απαντάμε ακριβώς σε αυτή την ανάγκη, με όσο πιο πραγματική προσέγγιση μπορούμε. Συνθέτουμε διαφορετικές νοοτροπίες, μηχανισμούς, διαδικασίες και απαιτήσεις. Αξιοποιούμε με ευελιξία την καινοτομία της τεχνολογίας, για να δημιουργήσουμε εμπειρίες αλήθειας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των πελατών μας.

Δημιουργούμε στοχευμένα προγράμματα, με διάρκεια και στόχο το ουσιαστικό και μετρήσιμο αποτέλεσμα, και το ευδιάκριτο κοινωνικό αποτύπωμα στο βάθος του χρόνου. Η γνώση μας και το ταλέντο των στελεχών μας, συνδυάζονται απόλυτα με το οποιοδήποτε θεσμικό υπόβαθρο, ώστε οι συνέργειες που προκύπτουν να είναι και δυναμικές και βιώσιμες, σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινωνικό “habitat”.

Στην Gravity The Newtons πιστεύουμε σε έναν και μόνο απαράβατο κανόνα: Η δύναμή μας είναι οι ιδέες μας. Γι’ αυτό και έχουμε επιλέξει το IDEAS ARE SOLUTIONS ως τη βασική τοποθέτηση της εταιρείας μας. Και με αυτές θέλουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη, μέσα από διαφορετικά κανάλια, που συνδυάζουν τη διάδραση, την πρωτοτυπία και την αποτελεσματικότητα. Η εμπειρία μας είναι η εγγύηση, πως κάθε ιδέα μας μπορεί να γίνει πράξη. Ο δεσμός εμπιστοσύνης που θέλουμε να μας ενώνει με κάθε πελάτη ξεχωριστά, ξεκινάει από την ομάδα μας, η οποία δουλεύει σε εργασιακό περιβάλλον που σέβεται τις ανάγκες των δημιουργών των ιδεών. Στην κρίση τολμήσαμε, και αρκετοί μας χαρακτήρισαν αιθεροβάμονες. Αποδείξαμε πως είχαμε δίκιο.