To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GOD/Hill+Knowlton για τη Daikin Hellas

GOD/Hill+Knowlton  για τη Daikin Hellas

Η GOD/Hill+ Knowlton Strategies ,  στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με τη Daikin Ελλάς δημιούργησαν το concept, την εικαστική ταυτότητα και το branding του συνεδρίου για τους Blue Dealer της εταιρίας, που έλαβε χώρα στο Cape Sounio.

Με κεντρικό μήνυμα “CX-Change the Experience-Change the Game” το Συνέδριο αποτέλεσε ένα αξέχαστο διήμερο για τους 150 καλεσμένους της Daikin Hellas. Παράλληλα, οι GOD/Hill+Knowlton Strategies οργάνωσε και σχεδίασε το Πρόγραμμα του Συνεδρίου σε συνεργασία με την Ομάδα της Daikin Hellas.

Το Πρόγραμμα ξεκίνησε με τη συγκλονιστική ομιλία του δύο φορές Ολυμπιονίκη στην ιστιοπλοΐα Νικόλα Κακλαμανάκη, ο οποίος μίλησε για τον πρωταθλητισμό και τις αξίες που τον διέπουν. Στη συνέχεια ο γκουρού των εμψυχωτικών σεμιναρίων Δρ Γιάννης Καλογεράκης μίλησε στους συμμετέχοντες για τις Πω-Λύσεις και τους τρόπους που θα αναδείξουν το ταλέντο τους σε αυτές. Ο κορυφαίος Butler Στάθης Παπαχριστοφίλου στην εισήγησή του παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτύχει κανείς excellence στην αντιμετώπιση του πελάτη με βάση τις επιθυμίες του. Το ψυχαγωγικό σκέλος ανάλαβε η αγαπημένη τραγουδίστρια Πέγκυ Ζήνα, ενώ τη δική τους χιουμοριστική πινελιά έβαλαν οι γνωστοί κωμικοί Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος κάνοντας μία ξεχωριστή παρουσίαση πωλήσεων με τη μορφή stand up comedy.

Με αφορμή τη διοργάνωση του Συνεδρίου η Δήμητρα Νατσίκου, Marketing Officer της Daikin Hellas δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που μαζί με την ομάδα της GOD/Hill+Knowlton Strategies δημιουργήσαμε ένα Συνέδριο υψηλών προδιαγραφών, το οποίο αφενός θα μείνει αξέχαστο στους συνεργάτες μας αφετέρου ανέδειξε τη νέα στρατηγική της εταιρίας με εστίαση στο Customer Experience με εύληπτο και δημιουργικό τρόπο».

Η Ελένη Κωνσταντινίδη CEO της Hill+Knowlton Strategies τόνισε: «Ευχαριστούμε τη Daikin Hellas που μέσα σε δύο χρόνια συνεργασίας μας, έχει εμπιστευτεί τόσο την επικοινωνιακή της στρατηγική όσο τη διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων όπως το Daikin Blue Dealer Conference 2019» τόνισε

TAGS: GOD, Daikin