H Concept ξεκινά συνεργασία με την ελληνική φαρμακευτική εταιρεία Pharmex

Η CONCEPT Communication Strategies, ένα από τα δυναμικότερα agencies στον χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας και του PR, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την ελληνική φαρμακευτική εταιρεία Pharmex, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών δημοσίων σχέσεων για τα προϊόντα που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της. Συγκεκριμένα, η συνεργασία περιλαμβάνει τον παροχή Media Relations και υλοποίηση Influencers Marketing Activations που σκοπό έχουν την προώθηση των brands Dr Browns, Helenvita, Eubos και Schülke, προϊόντα που διανέμονται σε περισσότερες από 20 χώρες παγκοσμίως.
Η Pharmex δραστηριοποιείται στον τομέα του Χονδρικού Εμπορίου Φαρμακευτικών Προϊόντων & Φαρμακευτικών Σκευασμάτων, αποτελώντας έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους και αξιόπιστους φορείς στον τομέα της υγείας, με πολυετή παρουσία και δέσμευση στην καινοτομία και την έρευνα.
«Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς να συνεργαζόμαστε με μία ελληνική φαρμακευτική εταιρεία όπως η Pharmex που υπηρετεί με συνέπεια και ευθύνη τον τομέα της υγείας για περισσότερα από 40 χρόνια. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε το έργο και τις αξίες της, ενισχύοντας την παρουσία της στο κοινό και τα μέσα ενημέρωσης», δήλωσε η Αλεξάνδρα Λαγού, Account Manager της CONCEPT Communication Strategies.