To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Campari Hellas στην Publicom HK Strategies

Η Campari Hellas στην Publicom HK Strategies

Την Publicom HK Strategies επέλεξε η Campari Hellas για την ανάθεση της επικοινωνίας της μετά την είσοδο της στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Publicom HK Strategies αναλαμβάνει την στρατηγική επικοινωνία της Campari Hellas προκειμένου η εταιρεία να «χτίσει» ένα ισχυρό corporate identity. Υπενθυμίζεται ότι o όμιλος Campari ολοκληρώνει στο τέλος της φετινής χρονιάς την συνεργασία με την Coca Cola Τρία Έψιλον, από την 1η Ιανουαρίου 2024, λανσάρει επίσημα την Campari Hellas στην ελληνική αγορά. H Campari Hellas εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με τα brands Aperol, Campari, Crodino, Bulldog gin, Wild Turkey, Skyy vodka και Grand Marnier, μεταξύ πολλών άλλων μαρκών του Ομίλου, ενώ λανσάρει και την Espolòn tequila.  Σημειώνεται πως το Oύζο 12, από την επόμενη χρονιά περνάει στη διαχείριση της Beverage World, η οποία, όμως, αναλαμβάνει την διανομή ενώ η Campari Hellas θα διατηρεί την ευθύνη της στρατηγικής και του marketing. Όπως αναφέρουν τα στελέχη της Campari Hellas, η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει σημαντικά στην επικοινωνία των brands της και πέρα από τις προσαρμογές διεθνών εκστρατειών αναμένεται να υλοποιήσει και τοπικές εκτελέσεις ειδικά στο digital πεδίο.