To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η επόμενη ημέρα της V+O Communication

Η επόμενη ημέρα της V+O Communication
Η επόμενη ημέρα της V+O Communication

Το 2013 χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως μία χρονιά σταθμός για το χώρο της επικοινωνίας, όχι μόνο λόγω των αλλαγών που επήλθαν στην αγορά, όσο κυρίως εξαιτίας του γεγονότος ότι οι εξελίξεις αυτές θεωρούνται ενδεικτικές του νέου
τοπίου που διαμορφώνεται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τομέας των Δημοσίων Σχέσεων όπου οι επιπτώσεις της κρίσης, η ωρίμανση της εγχώριας αγοράς PR, η αλλαγή που επέφεραν το ψηφιακό περιβάλλον και τα social media, αναδιαμόρφωσαν το status quo.


Η V+O Communication έκλεισε τη χρονιά, ανακοινώνοντας τη δημιουργία ενός νέου integrated σχήματος, επενδύοντας στις συνέργειες που μπορούν να επιτευχθούν ανάμεσα στη V+O και τις θυγατρικές εταιρείες Unlimited Creativity και Bakers Digital, ώστε να ανταποκριθεί πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς, διασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες.

Σε αυτό το αφιέρωμα (από το περιοδικό Adbusiness, τεύχος 843), διερευνάται η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά του νέου integrated σχήματος και γίνεται συζήτηση με τα πρόσωπα πίσω από τον Όμιλο της V+O στην Ελλάδα, για το positioning αλλά και τις φιλοδοξίες αυτής της ενισχυμένης εταιρικής οντότητας.

2000 – μία νέα φιλοσοφία στο χώρο της επικοινωνίας δημιουργείται

Η V+O Communication ιδρύεται το 2000 από τον Θωμά Βαρβιτσιώτη και τον Γιάννη Ολύμπιο, με όραμα να προσφέρει μία νέα διάσταση στη συμβουλευτική, αποστασιο-ποιημένη από το κλασικό πλαίσιο του PR και προσανατολισμένη στη στρατηγική επικοινωνία και τη διαχείριση της φήμης.
 
Στο διάστημα αυτών των ετών, με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης κι ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο, η V+O Communication προχωρά το 2007 στην Ελλάδα στην εξαγορά της Unlimited Creativity, μίας brand strategy εταιρείας με εξειδίκευση στην παροχή ολοκληρωμένων above και below the line δημιουργικών υπηρεσιών, ενώ το 2011, ανταποκρινόμενη στις ψηφιακές απαιτήσεις της εποχής, ιδρύει τη Bakers Digital, που εξειδικεύεται σε υπηρεσίες digital PR, online campaign και social media.

14 χρόνια τώρα η V+O είναι δυναμική, τολμηρή  και αποτελεσματική

Τι είναι όμως αυτό που οδήγησε στη διαμόρφωση του νέου εταιρικού σχήματος και πώς προέκυψε αυτό;  Ο ιδρυτής και Πρόεδρος της V+O, Θωμάς Βαρβιτσιώτης, εξηγεί: «Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήσαμε με τον Γιάννη Ολύμπιο την V+O, 14 χρόνια τώρα θέλουμε η εταιρεία μας να είναι δυναμική, τολμηρή και αποτελεσματική. Θέλαμε να φτιάξουμε μια εταιρεία που θα ακολουθούσε δικούς της κανόνες, δεν θα έμενε στάσιμη και θα είχε πάντα ως κριτήριο επιτυχίας τα ουσιαστικά αποτελέσματα για τον πελάτη.  Η παρούσα αλλαγή, συνεπής με την αρχική μας δέσμευση, είναι παράλληλα ευθυγραμμισμένη απόλυτα και με το περιβάλλον που τώρα διαμορφώνεται. Η εποχή μας απαιτεί από όλους δυναμισμό, εντιμότητα και διαρκή εξέλιξη. Τα τελευταία χρόνια οι όροι του παιχνιδιού, τα ΜΜΕ και ο τρόπος που ο καταναλωτής/ πολίτης αποκωδικοποιεί τα μηνύματα έχουν αλλάξει.
Οι παλιοί όροι διαφήμιση, media, pr, digital γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτοι και οι πελάτες χρειάζονται στρατηγική ολοκληρωμένη επικοινωνία».

Ρωτάμε τον κ. Ολύμπιο για το πώς υποδέχθηκαν οι πελάτες και οι άνθρωποι της V+O την αλλαγή αυτή. «Αυτό που αναγνώρισαν πιστεύω όλοι, ήταν ότι αυτή η κίνηση ανοίγει το δρόμο για ένα καλύτερο κοινό μέλλον» προσθέτει ο συνιδρυτής και Αντιπρόεδρος της V+O, Γιάννης Ολύμπιος και συνεχίζει «δημιουργώντας ένα ισχυρότερο και πιο ανταγωνιστικό εταιρικό σχήμα, εξασφαλίζουμε σήμερα τις προϋποθέσεις για παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας προς τους πελάτες μας.
Εδώ και αρκετό καιρό έχουμε διαπιστώσει ότι οι ανάγκες των πελατών μας έχουν αλλάξει σημαντικά. Ζητούν περισσότερο sophistication, seniority, συμβουλευτική υποστήριξη σε στρατηγικά ζητήματα που πολλές φορές ξεπερνούν την επικοινωνία, αλλά και μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στα θέματα επικοινωνίας (PR, digital και creative). Και αποτελεί για εμάς μεγάλη χαρά και δικαίωση ότι 3 άνθρωποι που ουσιαστικά ξεκίνησαν τη V+O πριν κάτι παραπάνω από 10 χρόνια είναι σήμερα η ηγετική ομάδα  που θα οδηγήσει τον Όμιλό μας στα επόμενά του βήματα».


Η ταυτότητα της V+O Greece

Επικεφαλής του νέου εταιρικού σχήματος είναι ένα πρόσωπο που έχει συνδέσει το όνομά του με τη V+O. Η Τέτη Κανελλοπούλου, συνεργάζεται με τον Θωμά Βαρβιτσιώτη και τον Γιάννη Ολύμπιο από τη γέννηση της V+O. Μιλώντας μαζί της γίνεται σαφές το positioning του νέου εταιρικού σχήματος.

«Ζούμε σε μία εποχή που απαιτεί τη δημιουργία εταιρειών επικοινωνίας νέου τύπου που θα λειτουργούν ακόμη πιο στρατηγικά, θα κινούνται με γρηγορότερους ρυθμούς, θα είναι πιο δημιουργικές και καινοτόμες και ταυτόχρονα θα μπορούν να ενσωματώνουν τις νέες διαρκώς αναπτυσσόμενες digital τάσεις της αγοράς. Η V+O Greece κάνει ακριβώς αυτό. Σε μία περίοδο που οι πελάτες χρειάζονται επικοινωνιακές προσεγγίσεις που καλύπτουν εύρος αναγκών, επιδιώκουν αποδοτικές και άμεσες λύσεις, αναζητούν στενούς συνεργάτες που σκέφτονται για αυτούς πριν από αυτούς, το νέο εταιρικό σχήμα της V+O δημιουργεί οικονομίες κλίμακος, αξιοποιεί τη γνώση των ομάδων μας και αναπτύσσει συνέργειες προς όφελος των πελατών μας. Η εποχή των διαφορετικών στρατηγικών και προσεγγίσεων σε θέματα PR, ATL, BTL, digital κλπ. έχει τελειώσει.

Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να αλληλεπιδράσουν ταυτόχρονα με πληθώρα κοινών, επικοινωνώντας κοινά μηνύματα, φυσικά μέσω διαφορετικών καναλιών, ακολουθώντας όμως ενιαίες στρατηγικές και πλατφόρμες επικοινωνίας. Και το PR, λόγω του γεγονότος ότι καλείται καθημερινά να διαχειρισθεί πολυπλοκότητα θεμάτων και μεγάλο εύρος κοινών με ενιαία στρατηγική ματιά, αποτελεί τον πλέον κατάλληλο κλάδο που μπορεί να διαδραματίσει κομβικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή.

Με τη δημιουργία της V+O Greece επιδιώκουμε ακριβώς να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση στον πελάτη, με επίκεντρο τη διορατική προσέγγιση που μπορεί να δώσει το PR στη στρατηγική και την αποτελεσματικότητα που διασφαλίζει μια ενιαία ομάδα με πολλαπλά skills.

 Άρα στόχος είναι με ένα κοινό brief, όπου οι πληροφορίες δίνονται σε ένα και μόνο οργανισμό, χωρίς επένδυση επιπλέον χρόνου και resources, οι ομάδες του Ομίλου της V+O που εργάζονται στο  εκάστοτε project να αναπτύσσουν  μία συνολική πλατφόρμα με ενιαία  μηνυματική πολιτική και επιμέρους ενέργειες και τελικά ο πελάτης να λαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών επικοινωνίας που περιέχει PR, ATL, BTL και Digital PR υπηρεσίες. Πολύ περισσότερο όμως, το τελικό προϊόν εμπεριέχει τη δημιουργικότητα της Unlimited Creativity, την προσαρμοσμένη στις νέες τάσεις προσέγγιση της Bakers Digital, φιλτραρισμένες πάντα μέσα από τη γνώση και τη στρατηγική ματιά της V+O Communication που έχει τη συνολική εικόνα της επιχειρηματικής στρατηγικής, της φιλοσοφίας, της ρητορικής, των ευαισθησιών, αλλά και των αναγκών του κάθε πελάτη».

Αναβάθμιση στελεχών και αλλαγές ρόλων στην V+O Communication

Πέρα όμως από το νέο integrated σχήμα σε επίπεδο Ομίλου, σημαντικές αλλαγές επήλθαν και στη δομή της V+O Communication, που αποτελεί ούτως ή άλλως και τον πυρήνα των δραστηριοτήτων στην Ελλάδα. Οι δύο μέχρι πρότινος Client Service Directors, Χριστίνα Φατούρου και Τόνια Γκόγκου, ανέλαβαν από κοινού τη Γενική Διεύθυνση της V+O Communication, έχοντας υπό την ευθύνη τους τη λειτουργία και την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Ταυτόχρονα, διευρύνθηκε το τμήμα Event, σε τμήμα Marketing Coms και Event, με επικεφαλής τη Ρία Ψούχλα, με στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών σε θέματα brand, marketing και consumer activation.

Σχολιάζοντας την αλλαγή αυτή η Γενική Διευθύντρια της V+O Communication Τόνια Γκόγκου επεσήμανε: «Οι μέρες της παντοδυναμίας των άτρωτων brands έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα οι υπεύθυνοι των brands χρειάζεται να δουλέψουν 10 φορές πιο σκληρά για να πείσουν τον κόσμο για αυτό που θέλουν να πουν. Το marketing του παρελθόντος και η έννοια της  παραδοσιακής επικοινωνίας που χαρακτηριζόταν από μια γραμμική σχέση, στην οποία ο καταναλωτής λειτουργούσε ως παθητικός δέκτης των χιλιάδων μηνυμάτων που δεχόταν, έχει τελειώσει.

Ο κόσμος επιζητά ένα βαθύτερο επίπεδο αλληλεπίδρασης με τα brands που δεν μπορεί να στηριχθεί στην απλή επικοινωνία. Αναζητά εμπειρίες που θα τον ενθουσιάσουν, θα τον εμπλέξουν ενεργά και τελικά θα τον μετατρέψουν σε αυθεντικό πρεσβευτή των ίδιων των brands.

Γι\' αυτό κι εμείς στην V+O συμβάλλουμε ώστε τα brands να προσφέρουν αυθεντικές και ουσιαστικές εμπειρίες στα κοινά-στόχος τους, βασισμένοι στο συνδυασμό δυνατής στρατηγικής και δημιουργικότητας».


Ταυτόχρονα, αναδιαρθρώθηκε και ολόκληρη η δομή του Client Service της V+O, ώστε να ταιριάξουν προφίλ και ικανότητες ανθρώπων με πελάτες και να δημιουργηθούν νέοι, περισσότερο συμβατοί με τις ανάγκες της αγοράς, κλάδοι.  

«Ήταν μία πολύ μεγάλη άσκηση ισορροπίας και στρατηγικής για εμάς. Ο χρόνος που επενδύσαμε και η σκέψη που βρίσκεται πίσω από αυτό το εγχείρημα, ταιριάζοντας προφίλ και ανάγκες πελατών με ταλέντα αλλά και επιθυμίες των στελεχών μας φάνηκε αμέσως στην αποδοχή αυτής της αλλαγής», τονίζει η Χριστίνα Φατούρου.

«Το ανθρώπινο κεφάλαιο της εταιρείας αποτελεί το πλέον ισχυρό στοιχείο της κουλτούρας της V+O. Γι\' αυτό αξιοποιήσαμε τα διαφορετικά επαγγελματικά και εκπαιδευτικά backgrounds των στελεχών μας και διαμορφώσαμε μία ομάδα με δεξιότητες, στρατηγικό μυαλό, σε βάθος κατανόηση των αναγκών του πελάτη, δημιουργική σκέψη και κριτική αντίληψη. Οι πελάτες χρειάζονται πραγματικούς συμβούλους κι όχι εκτελεστικά όργανα του PR. Χρειάζονται ουσιαστική αλληλεπίδραση, ειλικρίνεια και αφοσίωση στις ανάγκες τους και σε αυτή την ανάγκη έρχεται να ανταποκριθεί το δικό μας διαφοροποιημένο client service. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι πελάτες επιλέγουν πάνω από όλα ανθρώπους και όχι απλά εταιρείες».

Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Bakers Digital: «Η εποχή μας άλλαξε τα δεδομένα της επικοινωνίας για πάντα. Ζούμε σε έναν κόσμο, στον οποίο τα όρια μεταξύ καναλιών επικοινωνίας και περιεχομένου είναι όλο και περισσότερο ασαφή. Όλοι οι πολίτες έχουν πλέον φωνή και μπορούν να επηρεάσουν τη φήμη μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε διαρκώς σε θέση να συμμετέχουμε ενεργά σε όλα τα κανάλια, ανά πάσα στιγμή και με κάθε δυνατό τρόπο. Τώρα, ήρθε η ώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε να σκεφτούμε τι μπορούμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους αντί απλά να τους το λέμε. Επιβάλλεται όχι απλά να τους υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε τη ζωή τους καλύτερη, αλλά να τους παρέχουμε περιεχόμενο και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, που οι ίδιοι θα θέλουν να οικειοποιηθούν, να χρησιμοποιήσουν και να μοιραστούν με τους φίλους τους».

Ελίνα Καραγιάννη Γενική Διευθύντρια Unlimited Creativity: «Στοχεύουμε στο να δημιουργούμε ιδέες που προσθέτουν αξία, που κάνουν τα κοινά των πελατών μας να διασκεδάζουν και να ενθουσιάζονται. Επιτυχία για εμάς είναι να προσφέρουμε το διαφορετικό που θα κάνει κλικ στο μυαλό και στην καρδιά των καταναλωτών και κατ’ επέκταση θα καταστήσει ξεχωριστό και το business του κάθε πελάτη μας».

Η γνώμη των πελατών

Νεκταρία Μητράκου, Public Affairs & Communications Manager, Greece, Cyprus & Malta, Coca-Cola Hellas

12 χρόνια μιας επιτυχημένης και δυναμικής συνεργασίας με τη V+O που αριθμεί σημαντικές επιτυχίες αλλά και μεγάλες προκλήσεις. Από την αρχή εμπιστευτήκαμε το ταλέντο, αλλά και την ψυχή των ανθρώπων της V+O και δικαιωθήκαμε για την επιλογή μας. Υλοποιήσαμε μαζί πρωτοποριακές ενέργειες και καινοτόμα προγράμματα με αποτελέσματα που επιβράβευσαν τις προσπάθειες και από τις δύο πλευρές. Στην πορεία αυτής της συνεργασίας, οι ομάδες και οι συνεργάτες μπορεί να άλλαξαν, αλλά πάντα υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει ένα κοινό σημείο αναφοράς: ο υψηλός επαγγελματισμός και η εξαιρετική αφοσίωση στον κοινό μας σκοπό. Ακόμη και όταν βρεθήκαμε αντιμέτωποι με ιδιαίτερες και δύσκολες καταστάσεις, το στοίχημα ήταν να μπορέσουμε όχι απλά να ανταπεξέλθουμε, αλλά να αντιμετωπίσουμε την κάθε πρόκληση και να την μετατρέψουμε σε ευκαιρία. Θεωρούμε την ομάδα της V+O όχι απλά ως συνεργάτες μας, αλλά ως την προέκταση της ομάδας μας- συμμέτοχους στη διαχείριση της εταιρικής μας εικόνας στην Ελλάδα.

Βίβιαν Μπουζάλη, Διευθύντρια Επικοινωνίας Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ  

Μετά από 11 χρόνια συνεργασίας, η σχέση μας με τη V+O ξεπερνά τη σχέση που συνήθως υπάρχει ανάμεσα στην εταιρεία-πελάτη και την εταιρεία επικοινωνίας. Η συνεργασία μας σηματοδοτεί μια μακρά πορεία, με τη V+O να μοιράζεται πλέον το όραμα του Ομίλου και να εργάζεται με αφοσίωση για την εκπλήρωση των στόχων μας. Για εμάς, λοιπόν, στον Όμιλο Μυτιληναίος, για μια ακόμη χρονιά, η ανάθεση των σχετικών με την επικοινωνία projects σε ένα integrated σχήμα συνεργατών, όπως είναι αυτό της V+O Communication, ήταν μια φυσική, θα λέγαμε, απόφαση. Με μια άνευ προηγούμενου πληθώρα καναλιών επικοινωνίας και έναν πρωτόγνωρο όγκο πληροφοριών και μηνυμάτων, και η δική μας ανάγκη για μια ενιαία, συνεπή εικόνα και φωνή και μια ολιστική προσέγγιση στον τρόπο με τον όποιο επικοινωνούμε με όλα μας τα κοινά έγινε επιτακτικότερη από ποτέ. Σε αύτη τη νέα εποχή, η επιλογή της V+O Ελλάδας ως στρατηγικού μας συνεργάτη και συμβούλου ήταν η αυτονόητη συνέχεια μιας μακράς κοινής πορείας.

Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffee Nestle Hellas

 Η επαγγελματική σχέση που έχουμε αναπτύξει με τις ομάδες του Ομίλου V+O Communication κατά τα τελευταία τρία χρόνια που συνεργαζόμαστε είναι άψογη. Η συμπεριφορά των μελών της είναι πάντα επαγγελματική, επιδεικνύοντας καλή διάθεση, πρωτοβουλία και κατανόηση των αναγκών της μάρκας, αλλά και της αγοράς. Κατά τη διάρκεια όλων των projects στα οποία έχουμε συνεργαστεί μέχρι στιγμής, η ομάδα έχει επιδείξει συνέπεια στους ζητούμενους χρόνους, παρουσιάζοντας ολοκληρωμένες προτάσεις από πλευράς δημιουργικού concept, οι οποίες εκτείνονται πέραν των επαφών με τα media και καταλήγουν σε μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη επαφή της μάρκας με το ζητούμενο κοινό. Μέσα από αντίστοιχες ενέργειες ολοκληρωμένης επικοινωνίας Marketing, οι μάρκες μας έχουν επωφεληθεί από την προβολή ενιαίας εικόνας στο καταναλωτικό κοινό, με σαφή προσδιορισμό της ταυτότητάς τους και των unique selling propositions τους. Αυτό με τη σειρά του έχει συμβάλλει σημαντικά στον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων των μαρκών με τους καταναλωτές μας, προσφέροντάς τους εμπειρίες που εμπλουτίζουν την καθημερινότητά τους.