To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η+Κ Strategies: Eπενδύει σε νέα στελέχη

Η+Κ Strategies: Eπενδύει σε νέα στελέχη
Η+Κ Strategies: Eπενδύει σε νέα στελέχη

Πρόκειται για τους: Γιώργο Σπηλιόπουλο, σε θέση Group Communications Director,  Μαρία Λεοντάρη, που αναλαμβάνει καθήκοντα Account Director και Mαρία Παπαοικονόμου, σε ρόλο Account Manager.

O Γιώργος Σπηλιόπουλος αποτελεί ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη στον χώρο των ΜΜΕ και της επικοινωνίας. Eπί σειρά ετών  εργάστηκε ως παραγωγός και παρουσιαστής στους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας  και σαν features editor σε Lifestyle έντυπα. Τα τελευταία 18 χρόνια κατείχε επιτελικές θέσεις στα τμήματα Creative, Strategic Planning & Digital μεγάλων διαφημιστικών εταιριών, δουλεύοντας  προγράμματα 360o  για brands όπως Cosmote, Γερμανός, Nokia, NΟΥΝΟΥ, Carrefour, Coca - Cola, L\' Oreal, Emboriki Bank.

Η Μαρία Λεοντάρη δραστηριοποιείται στον χώρο της επικοινωνίας από το 2001. Με MA in International Business Management από το Πανεπιστήμιο του Newcastle, προέρχεται από την V+O και διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση πολυεθνικών και εγχώριων πελατών, όπως μεταξύ άλλων Eυρωπαική Επιτροπή, GlaxoSmithKline Pharma, αλλά και τον Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων, την Σellas Clinicals, την Amgen, την Teva, σε προγράμματα media relations, corporate communications,  KOLs management, public affairs & CSR.

H Mαρία Παπαοικονόμου, με MA in International Public Relations από το Πανεπιστήμιο του Cardiff, εργάζεται από το 2008 σε εταιρίες δημοσίων σχέσεων στη Μεγάλη Βρετανία  και στην Ελλάδα. Προέρχεται από τη Weber Shandwick και διαθέτει εμπειρία σε προγράμματα marketing communications & media relations για εταιρίες όπως  Nestle, Nikas, Μπάρμπα Στάθης και Swarovski.

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης δήλωσε σχετικά: “Kαλωσορίζουμε το Γιώργο Σπηλιόπουλο, τη Μαρία Λεοντάρη και τη Μαρία Παπαοικονόμου στην ομάδα της Η+K Strategies. Η τεχνογνωσία και το ταλέντο τους ενισχύουν τις  ικανότητες της εταιρίας, με στόχο να ανταποκριθούμε, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, στις σύνθετες προκλήσεις των πελατών μας. Στην κρίση απαντάμε με δημιουργικότητα”.