To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Klarna: Oι Δημόσιες Σχέσεις στην Touchpoint Strategies

Klarna: Oι Δημόσιες Σχέσεις  στην Touchpoint Strategies

Την Touchpoint Strategies επέλεξε η Klarna για την ανάθεση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας. Η ανάθεση πραγματοποιήθηκε μετά από σχετικό spec.


Η Klarna ιδρύθηκε το 2005 στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και είναι μια παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών και αγορών η οποία παρέχει ευέλικτες εμπειρίες αγορών σε 150 εκατομμύρια ενεργούς καταναλωτές σε περισσότερους από 500.000 retailers σε 45 χώρες.


Στην Ελλάδα συμπλήρωσε έναν χρόνο λειτουργίας και μετράει περισσότερους από 240.000 καταναλωτές.


Αποτελεί  πλέον ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για περισσότερους από 1.500 εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, σε διάφορους τομείς, όπως στο λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών ειδών με τα Public, τον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού με τα IKEA και Leroy Merlin, τη μόδα με τα H&M, Tommy Hilfiger και BSB, και τέλος, τα αθλητικά είδη με τα Cosmos sport και Zakcret