Κώστας Νοδάρας, Managing Director, Oneteam: «Ας μιλήσουμε για αποτελέσματα!»
Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;
Σε μια εποχή που οι κρίσεις είναι πολλαπλές και οι προκλήσεις και οι απαιτήσεις του κλάδου διαρκώς αυξάνονται, η ανάγκη για σχέσεις στρατηγικής συνεργασίας και εμπιστοσύνης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Οι επαγγελματίες της επικοινωνίας πρέπει να είναι αξιόπιστοι και να παρέχουν ακριβείς και έγκυρες πληροφορίες στα εμπλεκόμενα κοινά, ώστε να συνάπτουν σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Τρεις είναι οι κύριοι άξονες στους οποίους πρέπει να επικεντρώνεται μια σύγχρονη εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων: Αξιοπιστία, Ειλικρίνεια και Ηθική. Εξάλλου, το σημερινό καταναλωτικό κοινό δίνει μεγάλη σημασία σε αυτές τις έννοιες, καθώς εξελίσσεται σήμερα μια ραγδαία μετατόπιση της καταναλωτικής προτίμησης προς brands τα οποία λειτουργούν απαρέγκλιτα σε ένα ηθικό πλαίσιο. Η σημερινή Gen Z έχει μεγαλώσει σε μια εποχή όπου τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικά, γι’ αυτό και δίνει ιδιαίτερο βάρος σε ζητήματα κοινωνικής και περιβαλλοντικής αντίληψης και πρακτικής ενός brand. Παράλληλα με τις προβλέψεις ότι η Gen Z θα γίνει η κύρια αγοραστική δύναμη σε λίγα χρόνια, διεθνή πρότυπα οδηγούν τις εξελίξεις του χώρου της Επικοινωνίας στο να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές τους, υιοθετώντας νέες πρακτικές και επιλέγοντας, μεταξύ άλλων, σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας. Η προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα απαιτείται προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμοι οι ίδιοι οι σύμβουλοι επικοινωνίας και να οδηγήσουν σε αειφόρο ανάπτυξη τους πελάτες τους.
Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;
Αδιαμφισβήτητα, το hot topic σήμερα είναι η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων, συμπεριλαμβανομένης και της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ). Η αξιοποίηση της τεχνολογίας σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο ελκυστικούς τομείς που αναδύθηκαν τα τελευταία χρόνια, καθώς η χρήση αλγορίθμων βοηθά στην ανάλυση των δεδομένων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά, τις διαθέσεις, την κουλτούρα κ.λπ. των κοινωνικών εταίρων. Βέβαια, δεν πρέπει να παραλειφθούν και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, τόσο για τη κοινωνία συνολικά, όσο βέβαια και για τον κλάδο μας. Ενδεικτικά και μόνο αναφέρω τον κίνδυνο γιγάντωσης του σύγχρονου φαινομένου των «fake news», την αντικατάσταση στελεχών από τη δημιουργία κειμένων και εικόνων κ.λπ. Την ίδια στιγμή, η πρόοδος της τεχνολογίας και η γιγάντωση των social media έχουν δημιουργήσει νέες τάσεις, οι οποίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς για το ευρύτερο κοινό και σε πολλές των περιπτώσεων μονόδρομος επικοινωνίας για την Gen Z και τους Millennials. Ένα μεγάλο μέρος των content creators έχει μετατοπιστεί από το Instagram στο TikTok, καθώς όχι μόνο καθιστά εύκολη την παραγωγή βίντεο από τους δημιουργούς περιεχομένου, αλλά και χάρη στη χρήση του AI, το περιεχόμενο μπορεί να φτάσει σε περισσότερους χρήστες της πλατφόρμας σε σχέση με άλλα social media. To μεγάλο «φιλολογικό» και μόνο ερώτημα είναι αν το TikTok ήρθε για να μείνει ή αν θα εξαφανιστεί/μειωθεί, όπως άλλες πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα το Vine.
Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;
Η φιλοσοφία της OneTeam όλα αυτά τα 19 χρόνια λειτουργίας της συμπυκνώνεται σε μία φράση: «Ας μιλήσουμε για αποτελέσματα!» απτά και μετρήσιμα. Ως εταιρεία στο χώρο της Επικοινωνίας, προσφέρουμε υπηρεσίες οι οποίες εστιάζουν σε πολύ συγκεκριμένα δεδομένα και παραμέτρους τις οποίες λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη, για να διαμορφώσουμε τη μεθοδολογία, τις στρατηγικές και τις τακτικές που προτείνουμε στους πελάτες μας. Η ομάδα μας απαρτίζεται από στελέχη με μεγάλη πείρα και γνώση από διαφορετικούς κλάδους, ενώ παράλληλα υποστηρίζεται από αξιόλογα πρόσωπα νεαρής ηλικίας με ενθουσιασμό, όραμα, θέληση και ομαδικό πνεύμα που μπορούν να ανταποκριθούν στα σύγχρονα «θέλω» των αναγκών του κάθε πελάτη. Συνειδητά λειτουργούμε ως μια «ευέλικτη» ομάδα, η οποία λειτουργεί στο πρότυπο πολυεθνικών ομίλων, χωρίς όμως τη βραδύτητα και τον απρόσωπο χαρακτήρα αυτών.
Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;
Όλα αυτά τα χρόνια μέχρι και σήμερα έχουμε την τιμή να συνεργαζόμαστε με μεγάλα «ονόματα» της αγοράς στο χώρο της τεχνολογίας, της ενέργειας, των FMCGs, καθώς επίσης και να συμμετέχουμε με ουσιαστικό ρόλο σε κάποια από τα μεγαλύτερα έργα υποδομών που εκτελούνται στη χώρα μας, αλλά και το εξωτερικό. Ορισμένοι από τους σημαντικότερους οργανισμούς και επιχειρήσεις, ελληνικές και πολυεθνικές, μας έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους, και εμείς από την πλευρά μας νιώθουμε υπερήφανοι γιατί έχουμε δημιουργήσει άκρως επιτυχημένες, και -κυρίως- αποτελεσματικές καμπάνιες.
CONTACT DETAILS
ONOMA
Oneteam
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Λεωφόρος Μεσογείων 123Α & Κριμαίας 1
kpatrikarakou@worldoneteam.com
URL
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κατερίνα Πατρικαράκου, Business Development & Account Director