To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΚτΠ: Ανάθεση 1,8 εκατ. ευρώ στην Τsomokos Communications

ΚτΠ: Ανάθεση 1,8 εκατ. ευρώ στην Τsomokos Communications

Στην Τsomokos Communications (ΤΣΟΜΩΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ) ανέθεσε η Κοινωνία της Πληροφορίας το Υποέργο 2: «Δράσεις Δημοσιότητας για το Έργο “Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM)” αντί του συνολικού ποσού των 1,22 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ. Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 12 μηνών με δικαίωμα προαίρεσης έως 50% , πράγμα που σημαίνει πως η τελική αξία της σύμβασης ξεπερνά το 1,8 εκατ. ευρώ. Φορέας Χρηματοδότησης είναι το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί η οργάνωση και υλοποίηση ενός συνεκτικού και χρονικά κατανεμημένου προγράμματος επικοινωνίας για την προβολή του “Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM)” και των ωφελειών του.

Το έργο περιλαμβάνει αφενός δράσεις επικοινωνίας που θα αφορά στις ομάδες κοινού-στόχου (target groups), με επικοινωνιακό υλικό που θα δημιουργηθεί στα πλαίσια του παρόντος έργου, δράσεις προβολής σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, διοργάνωση σχετικών ημερίδων και συμμετοχή σε εκθέσεις. 

Το Έντυπο, Ηλεκτρονικό, Οπτικοακουστικό και λοιπό Ενημερωτικό Προωθητικό Υλικό που θα παραχθεί στο πλαίσιο της σύμβασης θα πληροί τις υποχρεώσεις δημοσιότητας του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας όπως αυτές προσδιορίζονται στον Οδηγό Επικοινωνίας του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Ελλάδα 2.0). Για την επιβεβαίωση της τήρησης των υποχρεώσεων το υλικό θα αποστέλλεται πριν τη δημοσιοποίηση του για έγκριση στο Τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσιότητας της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού του Ταμείου Ανάκαμψης (ΕΥΣΤΑ).

Το Έργο περιλαμβάνει τις κάτωθι δράσεις:

1. Προσδιορισμός επικοινωνιακής στρατηγικής και υποστήριξης του  Έργου “Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM)

2. Υλοποίηση Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας του Έργου  (Τηλεοπτικό σποτ, Ραδιοφωνικό σποτ, Digital Banners, Δημιουργικό υλικό/post για social media και συγκεκριμένα δημιουργία  πρωτότυπου και χρήσιμου περιεχομένου για Facebook, Twitter, You Tube και Instagram)

3. Προβολή σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Δημιουργία media στρατηγικής για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αναλυτικό media plan με συνδυαστική χρήση αποτελεσματικών Μέσων σε Αθήνα και Περιφέρεια.)

4. Σχεδιασμός εκδηλώσεων και προγραμματισμός και οργάνωση συμμετοχής σε εκθέσεις και ημερίδες τρίτων

5. Λειτουργία Γραφείου Τύπου