To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα στρατηγική Marketing στο Χιονοδρομικό Καλαβρύτων

Νέα στρατηγική Marketing στο Χιονοδρομικό Καλαβρύτων
Νέα στρατηγική Marketing στο Χιονοδρομικό Καλαβρύτων

Το βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από τη συζήτηση αυτή, ήταν ότι η ένωση δυνάμεων μεταξύ των επιχειρηματιών και του Χιονοδρομικού Κέντρου, είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη.
Στη συνάντηση αυτή ο διευθύνων σύμβουλος του Χιονοδρομικού Κέντρου, Ευθύμιος Βαζαίος, και ο υπεύθυνος Επικοινωνίας, Σωτήρης Γιαννόπουλος, παρουσίασαν το στρατηγικό σχεδιασμό και τις καινοτομίες για τη χιονοδρομική περίοδο 2010-2011.
Ο κ. Βαζαίος, παρουσιάζοντας τη στρατηγική της νέας Διοίκησης του Κέντρου, σημείωσε ότι βασικός πυλώνας της αποτελεί το πρόγραμμα «Νοικοκύρεμα και Ανάπτυξη», στο οποίο δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική νοοτροπία.
Από την πλευρά του ο κ. Γιαννόπουλος παρουσίασε τις καινοτομίες της νέας χιονοδρομικής περιόδου, όπως τη δημιουργία του μοναδικού snowboard park στην Ελλάδα, τη δημιουργία συστήματος αυτόματης ενημέρωσης των χιονοδρόμων από διάφορα σημεία της πόλης των Καλαβρύτων κ.ά.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε η έναρξη της λειτουργίας ενός ειδικά διαμορφωμένου ερπυστριοφόρου οχήματος με το οποίο οι επισκέπτες θα κάνουν περιήγηση στο βουνό.
Σε ό,τι αφορά την επικοινωνία, η Μαρία Παπάζογλου, επικεφαλής της εταιρείας MyPublics, ανέπτυξε τη στρατηγική επικοινωνίας και το δημιουργικό marketing και ανακοίνωσε συνεργασίες με σημαντικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που θα υποστηρίξουν ως χορηγοί επικοινωνίας το Χιονοδρομικό Κέντρο
Καλαβρύτων, καθώς και συνέργιες με άλλες μεγάλες εταιρείες.