To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy PR: Συνεργάτης του Ιδρύματος Ωνάση στα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου

Ogilvy PR: Συνεργάτης του Ιδρύματος Ωνάση στα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου

Η Ogilvy PR επισφράγισε τη στρατηγική της συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση στο  πεδίο της υγείας, συμμετέχοντας και υλοποιώντας τον επικοινωνιακό σχεδιασμό για την παρουσίαση του νέου ενιαίου Ωνάσειου Νοσοκομείου.

Χάρη στην αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Ωνάση, το νέο Ωνάσειο Νοσοκομείο, που περιλαμβάνει το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων παραδόθηκε στην πολιτεία και αποτελεί το πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο οικοσύστημα υγειονομικής περίθαλψης στην Ελλάδα. 

Ως βασικός συντελεστής στην προβολή αυτού του έργου εθνικής εμβέλειας, η ομάδα της Ogilvy PR διαδραμάτισε επιτελικό ρόλο για την επικοινωνία και την προβολή του οράματος και της αποστολής του νέου Ωνασείου που αποτελεί την κορωνίδα της Εθνικής Πρωτοβουλίας για τη Δωρεά Οργάνων και τις Μεταμοσχεύσεις την οποία έχει αναλάβει το Ίδρυμα Ωνάση.

Στο πλαίσιο του έργου, η Ogilvy PR συμμετείχε στον στρατηγικό σχεδιασμό, συνδιαμόρφωσε την επικοινωνιακή στρατηγική και τα μηνύματα προς τα επιμέρους κοινά, ανέπτυξε περιεχόμενο και PR υλικά και διοργάνωσε media event στο πλαίσιο του οποίου περισσότεροι από 60 δημοσιογράφοι ξεναγήθηκαν στο νέο Ωνάσειο και είδαν τις μοναδικές τεχνολογικές και ψηφιακές του δυνατότητες. Επιπρόσθετα, υποστήριξε επικοινωνιακά και οργανωτικά την εκδήλωση των εγκαινίων που πραγματοποιήθηκε με ομιλία του Πρωθυπουργού και παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και πλήθος άλλων σημαντικών θεσμικών, υγειονομικών και ακαδημαϊκών καλεσμένων συμπεριλαμβανομένων των ιατρών και νοσηλευτών του Ωνάσειου Νοσοκομείου.

Ο επικεφαλής εταιρικών δημοσίων σχέσεων της Ogilvy PR, Χάρης Τσίτουρας είπε: «Ως επαγγελματίες νιώθουμε διπλά υπερήφανοι όταν υποστηρίζουμε σύνθετα έργα που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Θεωρούμε ότι η ευρεία δημοσιότητα που έλαβε το Ωνάσειο στο νέο του ξεκίνημα, συνέβαλε ουσιαστικά στην ενημέρωση των πολιτών και των ενδιαφερόμενων μερών και αποτελεί για εμάς παρακαταθήκη συνέπειας και αποτελεσματικότητας. Ευχαριστούμε το Ίδρυμα Ωνάση για την εμπιστοσύνη του».

TAGS: Ogilvy Group