
ICCO: Αισιόδοξοι οι επαγγελματίες του PR
Το 82% των μελών του ICCO δήλωσαν πως ήταν είτε αρκετά βέβαιοι είτε πολύ βέβαιοι για το μέλλον του οργανισμού τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 82% των μελών του ICCO δήλωσαν πως ήταν είτε αρκετά βέβαιοι είτε πολύ βέβαιοι για το μέλλον του οργανισμού τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διοικητική ομάδα της V+O Communication εντάσσεται η Ειρήνη Αναστασιάδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια χάραξη στρατηγικής επικοινωνίας, δημόσιες σχέσεις, stakeholders relations και υλοποίηση δράσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση οίνων ΠΟΠ/ΠΓΕ στην εσωτερική αγορά (Γερμανία, Γαλλία, Ρουμανία)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον ομιλο Recipe ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία για το σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής και ανάπτυξη του εταιρικού προφίλ της ταχύτατα αναπτυσσόμενης εταιρίας online delivery.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνάθεση για το σύνολο της επικοινωνιακής της παρουσίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο Client Service Directors συνεχίζει η εταιρεία, που πρόσθεσε στο δυναμικό της την Αιμιλία Παπαθανασοπούλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνταλλαγή τεχνογνωσίας, εξυπηρέτηση πελατών και εξεύρεση νέων πελατών από το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Η+Κ Strategies ξεκινά συνεργασία με την εταιρία realme, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία smartphone, αναλαμβάνοντάς την 360 επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η Weber Shandwick έχει κερδίσει 13 τίτλους PRovoke Agency of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο βραβεία φέτος στα αναγνωρισμένο θεσμό IPRA Golden World Awards (GWA), τα διεθνή βραβεία για τον κλάδο του PR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory