
Στην Communication Effect η επικοινωνία της Becalm
Θα εστιάζει σε online επικοινωνία, PR και influencer marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα εστιάζει σε online επικοινωνία, PR και influencer marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέθεσε το σύνολο της επικοινωνιακής της παρουσίας στην εταιρεία επικοινωνίας που αποτελεί και βασικό συνεργάτη της Fosun στην Ελλάδα εδώ και τέσσερα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ανάθεση έγινε μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε το συνολικό πλάνο Στρατηγικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBoutique consulting agency με premium υπηρεσίες που δημιουργήθηκε από την Πηνελόπη Ψαρράκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τον στρατηγικό επικοινωνιακό σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας του Xbox στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροχώρησαν σε ενοποίηση του portfolio και του ανθρώπινου δυναμικού τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Γενική Διεύθυνση της Weber Shandwick αναλαμβάνουν η Βένη Κλεονάκου και η Μάγδα Κουτσουφλάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός για την Παροχή Υπηρεσιών Εκπροσώπου Τύπου / Συμβούλου Δημοσίων Σχέσεων / Media Relations Agent
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγκριση από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα συνεργασία αφορά στο σχεδιασμό και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής
και την παροχή υπηρεσιών εταιρικής επικοινωνίας.
Συνεχίζει ως το PR agency της ελληνικής εταιρείας δερμοκαλλυντικών προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory