
Τα νέα μοντέλα διοίκησης, οι αλλαγές στα Public Affairs και τα νέα δεδομένα για τους influencers
Tο νέο intelligence report της Weber Shandwick
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο intelligence report της Weber Shandwick
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε πρόσφατα στο Fortune Greece επικεφαλής της Gravity The Newtons Στέλιος Ζωντός, ο οποίος μίλησε για όλα όσα απασχολούν τον κόσμο του επιχειρείν και συνθέτουν την στρατηγική της επόμενης μέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργανώθηκε απο το Ελληνικό Ινστιτούτο Πυροπροστασίας Κατασκευών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβαν τη διοργάνωση της Τελετής Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας με σύνθημα «ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ», ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του «Τόκυο 2020»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ανάθεση έγινε μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την υλοποίηση τριών εκδηλώσεων-δράσεων σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH τέταρτη εκδήλωση του Facebook στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στo ΚΠΙΣΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑConcept, ταυτότητα και branding για πρόσφατο συνέδριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με φίλους, πελάτες και συνεργάτες, σε μια ξεχωριστή εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της διοργάνωσης εκδήλωσης Team Building για 300 στελέχη πολυεθνικής εταιρείας, είχε την ευκαιρία να εγκαινιάσει το νέο πρόγραμμα εξειδικευμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της εταιρείας επικοινωνίας και PR η μεγιστοποίηση του awareness για το νέο brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει σύμβουλος επικοινωνίας της νέας τράπεζας του Ομίλου “ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory