
Κορυφαία διάκριση για την Communication Effect
Διεθνής Διάκριση από το περιοδικό Global 100
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεθνής Διάκριση από το περιοδικό Global 100
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O Communication κατέκτησε IPRA Golden World Award (GWA) στην κατηγορία “Crisis Management”, στα πλέον σημαντικά διεθνή βραβεία στο χώρο του PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον 4ο αγώνα δρόμου για ιδιοκτήτες μαζί με τους σκύλους τους, με τίτλο «RUN with your DOG», σχεδίασε και υλοποίησε η Asset Ogilvy Public Relations για λογαριασμό των Friskies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία περιλαμβάνει το συνολικό σχεδιασμό και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για θέματα εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Action Global Communications η προβολή της Διεθνούς Έκθεσης «Dubai International Motor Show»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Στέλιος Ζωντός, Managing Director της Gravity The Newtons, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της εταιρείας και τη δύναμη της ιδέας στην επίλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων, στον καιρό της κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ketchum επιλέγει τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO και την ΙΚΟΝ για την εκπροσώπησή της στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Η επικοινωνία σήμερα, για να είναι αποτελεσματική, οφείλει να είναι πλουραλιστική και ταυτόχρονα απόλυτα στοχευμένη και tailor made» λέει η Τέτη Κανελλοπούλου, CEO V+O GREECE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Iάκωβος-Αντώνιος Αρμάος μας μιλάει για την πορεία, τις συνεργασίες και τις υπηρεσίες που προσφέρει η efrata, αλλά και για όσα την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επίσης, αναφέρεται στη σημερινή εικόνα στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εταιρεία από μια ισχυρή και έμπειρη ομάδα καταξιωμένων στελεχών στο χώρο του corporate & brand pr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επικεφαλής της εταιρείας μιλούν για την πορεία της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 27 περίπου χρόνια πορείας στην εγχώρια αγορά, η Publicis Consultants Athens έχει επιτύχει να αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων που έχουν ξεχωρίσει, καλύπτοντας όλο το εύρος της επικοινωνίας Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory