
Η Esse Due ανέθεσε στην CONCEPT Communication
Στην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσε η εταιρεία Esse Due το πλάνο Media Relations & Social Media δυο brands που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσε η εταιρεία Esse Due το πλάνο Media Relations & Social Media δυο brands που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT ανέλαβε τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων της Frezyderm μετά από κλειστό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ομάδα της Weber Shandwick εντάσσεται ο Νίκος Κακολύρης, ως Executive Director PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications παρουσίασε τη νέα, φρέσκια και απλοποιημένη εταιρική του ταυτότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Travelworks Public Relations ανέθεσε ο Όμιλος Διβάνη τις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBoutique εταιρεία PR που «γεννήθηκε» τον Φεβρουάριο του 2015 και έχει ήδη αναπτύξει σημαντικό πελατολόγιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IKON Porter Novelli του BBDO Communications Group, αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Imperial Tobacco Hellas για την επιλογή συμβούλου δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ο παγκοσμίως γνωστός και βραβευμένος executive creative director Tom Eslinger αναλαμβάνει αμέσως καθήκοντα ως ο πρώτος Global Chief Creative Officer της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από την ολοκλήρωση του κλειστού spec του Δεκεμβρίου για τις Δημόσιες Σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ενώνει τις δυνάμεις της με την Publicom, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP στην Ελλάδα, για το λανσάρισμα της Publicom Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LifestylePR του Μάνου Μαγιάτη ανέλαβε, για λογαριασμό του Elakati Luxury Boutique Hotel στην Ρόδο, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory