
Συνεργασία της αία* relate με τον Όμιλο Σαράντη
Νέα συνεργασία για την αία* relate που ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για τα brands του Ομίλου Σαράντη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία για την αία* relate που ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για τα brands του Ομίλου Σαράντη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωριστή επέτειος για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, που θέλουν το ορόσημο αυτό να συμβολίζει ένα παρόν και ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amuse Concept Events, εταιρία event management, αποτελεί το νέο μέλος στον Τομέα Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία προσφέρει φρέσκια ματιά και μοντέρνα προσέγγιση στις λύσεις που σχεδιάζει καθημερινά, εστιασμένη 100% στις ανάγκες πελατών και συνεργατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FAIRY στηρίζοντας το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο PROLEPSIS, προσέφερε δωρεάν σχολικά γεύματα σε μαθητές δημοσίων σχολείων που πλήττονται από την κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετακίνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, του συνόλου το λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rene Kreis επιλέχθηκε για να αναλάβει επικεφαλής των Δημοσίων Σχέσεων στην Cadillac & Chevrolet Performance Cars Europe
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Καφεκοπτεία Λουμίδη ανέθεσε στην Action Hellas το συνολικό πρόγραμμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων των εγκαινίων του ανακαινισμένου της καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis One και το MSLGROUP αποκλειστικοί υποστηρικτές των Βραβείων Διαφημιστικής Δημιουργικότητας Golden Drum για δεύτερη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ one9six, ανέλαβε τη συνδιοργάνωση και την επικοινωνία του 17ου Συνεδρίου Ιατρικής Χημείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications στηρίζει την Ε.Ε. στη διαμόρφωση της διεθνούς της πολιτικής και στην προώθηση των βασικών αξιών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Superfoods ανέθεσε στην Alpha Public Relations την ενημέρωση για την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας για το Ιπποφαές ΕUBIAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory