
Στη Weber Shandwick τα παγωτά της Nestlé
Η Weber Shandwick ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων για τα brands των παγωτών της Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων για τα brands των παγωτών της Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεκπεραίωση των δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leroy Merlin ανέθεσε στη CIVITAS το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διαδικασίας spec για τo PR Agency της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσιος ο απολογισμός από την εντυπωσιακή ελληνική παρουσία της Weber Shandwick Athens στα ΕΜΕΑ Sabre Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SWOT | Simple Way Of Tourism, ανακοινώνει τη συνεργασία της με το ξενοδοχείο Acqua Marina Resort της Πάρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας της επίσημης παρουσίασης της διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά τρεις οι υποψηφιότητες του agency για κορυφαία διεθνή βραβεία από το Holmes Report και τα Sabre Awards 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick συγχαίρει τα δύο «νεαρά λιοντάρια» της που απέσπασαν Silver Young Lion στα βραβεία Young Lions 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year στα PRWeek Global Awards 2016, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φαρμακευτική εταιρία βιοτεχνολογίας Actelion Pharmaceuticals Hellas S.A. ανέθεσε στη H+K Strategies τη διαχείριση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται στη shortlist των βραβείων Δημοσίων Σχέσεων για το πρόγραμμα «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory