
Η H+K Strategies στη Shortlist των SABRE Awards
Η H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και PR, στο πλαίσιο διεθνούς ανάθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO όμιλος McArthurGlen ανακοίνωσε ότι η Susannah Bosanquet αναλαμβάνει τη θέση της διεθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διήμερο 14-15 Απριλίου 2016, ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ φιλοξένησε το Board Meeting του International Communications Consultancy Organizations (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για brands του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επιμέλεια και υλοποίηση της εκδήλωσης για την παρουσίαση της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», ανέλαβε η CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σάκης Ρουβάς επικεφαλής του Προγράμματος ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ με διοργανωτή και υποστηρικτή την H+K Strategies Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της εταιρείας απευθείας πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο Ermis PR Gold στη Νοvartis Oncology για τις εκστρατείες «Novartis-GSK Integration» & «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Weber Shandwick διαπιστώνει ότι εταιρείες με ισχυρή φήμη έχουν διπλάσιο αριθμό γυναικών σε θέσεις senior management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH PRogressive ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρωτοποριακής έκθεσης The Mercedes-Benz “Circle of Art” Exhibition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory