H+K Strategies: Ανανέωση εμπιστοσύνης για το 2013
Τα ετήσια συμβόλαια με τους πελάτες της για το 2013 ανανέωσε η εταιρεία strategic communications και μέλος του WPP Group, H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα ετήσια συμβόλαια με τους πελάτες της για το 2013 ανανέωσε η εταιρεία strategic communications και μέλος του WPP Group, H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το concept και την εφαρμογή ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού Δημοσίων Σχέσων για το “Carroten Song Project” ανέλαβε απευθείας η Yes. Positive Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον τίτλο «Εταιρεία Μεσογείου της Χρονιάς» κατέκτησε η Action Global Communications από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο κατάστημα στη Νέα Ερυθραία, εγκαινίασε την Πέμπτη 14 Μαρτίου η αλυσίδα στεγνοκαθαριστηρίων Drops Laundry Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PRogressive αναλαμβάνει τους λογαριασμούς Δημοσίων Σχέσεων των brands του Κλάδου Εστίασης του Ομίλου VIVARTIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση συνεργασίας με τη CIVITAS προχώρησε για τέταρτη διαδοχική χρονιά η Henkel, σε ότι αφορά Απορρυπαντικά και Οικιακή Φροντίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα υπηρεσία Digital Influence για B2B επιχειρήσεις, παρουσιάζει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Weber Shandwick ανέλαβε για λογαριασμό του PokerStars την επιμέλεια του διεθνών προδιαγραφών τουρνουά πόκερ Greek Poker Cup (GPC) III.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συνεργασία της με τη Civitas θα συνεχίσει για έκτη χρονιά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοίνωση, μέσω της οποίας καλεί τους αρμόδιους φορείς να επανεξετάσουν την επικείμενη κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων PR τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εξέδωσε η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε δημοσιοποίηση της παρουσίασης της εταιρείας προχώρησε η ΟΠΑΠ Α.Ε., με αφορμή την ανάγκη πληροφορόρησης των προεπιλεγέντων επενδυτών, ενόψει της πώλησης του 33% των μετοχών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ICCO και The Holmes Report συνεργάζονται για την παραγωγή μιας μοναδικής έκθεσης, της World PR Report, η οποία θα εμβαθύνει στην παγκόσμια βιομηχανία του PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory