To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Palladian: Πρωταρχικός μας στόχος η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός των πελατών μας

Palladian: Πρωταρχικός μας στόχος η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός των πελατών μας

Ο Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer και η Μαρίτα Καζαδέλλη, General Manager της Palladian μίλησαν στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness.


Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;

Κωνσταντίνος Λιμπέρης
: Η εποχή που διανύουμε είναι κατά κοινή ομολογία η εποχή όπου το περιεχόμενο χαρακτηρίζεται «βασιλιάς». Κι αυτό συμβαίνει γιατί το περιεχόμενο είναι αυτό που συνθέτει την ταυτότητα του κάθε brand και αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Άρα, στο περιεχόμενο πρέπει να δώσουμε το βάρος που του αναλογεί και να το φέρουμε «στα μέτρα» του brand και των αναγκών του. Φυσικά, στην προσπάθεια αυτή, η αλήθεια αυτού του περιεχομένου αποτελεί κριτήριο σημαντικό για την καλύτερη διείσδυση του στα κοινά που μας ενδιαφέρουν.

Γενικότερα και πέρα από αυτό, οι επαγγελματίες της Επικοινωνίας και οι εταιρείες του χώρου οφείλουν να είναι πάντα σε επαγρύπνηση, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται με αμεσότητα και καθαρό μυαλό σε μη προγραμματισμένα ζητούμενα πελατών και σε καταστάσεις που χρήζουν γρήγορης και αποτελεσματικής αντιμετώπισης.

Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Μαρίτα Καζαδέλλη: Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της σε όλα τα επίπεδα και σε παγκόσμια κλίμακα, ακόμα και στο χώρο της Επικοινωνίας. Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) με ό,τι αυτή συνεπάγεται για τον κλάδο μας, ανατρέπει τα δεδομένα και δίνει λύσεις σε εργασίες που μέχρι πρότινος υλοποιούνταν από ανθρώπινο δυναμικό με κατάθεση χρόνου και πόρων. Έχοντας πλέον νέα εργαλεία στα χέρια μας, έχουμε τη δυνατότητα να ελιχθούμε και να αφιερώσουμε τις δυνάμεις μας σε δημιουργικά και παραγωγικά πράγματα για τους πελάτες, και όχι σε επαναλαμβανόμενες εργασίες ρουτίνας.

Επιπλέον, κι ενώ το περιβάλλον όπου αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις και οι συνθήκες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε όλοι καθημερινά παραμένει ασταθές και απρόβλεπτο, μόνη λύση παραμένει η ενσυναίσθηση και η προσαρμοστικότητά μας σε νέα δεδομένα, με ταχύτητα, οξυδέρκεια και ένα ευέλικτο πλάνο ενεργειών.

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Θα σας απαντήσω στην ερώτηση, κάνοντας μια διαπίστωση η οποία (διαχρονικά) αποτελεί ένα ερώτημα σε σχέση με τη χρησιμότητα και την πρακτική εφαρμογή των υπηρεσιών μας από τις εταιρείες και τους πελάτες μας… Πολλοί από αυτούς (περισσότερο στο παρελθόν απ’ ό,τι σήμερα) είχαν μεγάλη δυσκολία να διακρίνουν τις ανάγκες που μπορεί να καλύψει μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, γι’ αυτό και χρειαζόταν μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρείες για να εξηγήσουν και να περιγράψουν το ρόλο τους. Η Palladian Communication Specialists, με την πολύχρονη πλέον πείρα της (μετράει αισίως 22 συναπτά έτη στο χώρο της Επικοινωνίας), έχει αντιληφθεί ότι πρωταρχικό στόχο της αποτελεί πάντα να κερδίζει και να διατηρεί σε βάθος χρόνου την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των πελατών της. Γι’ αυτό εστιάζουμε την προσπάθειά μας στο να καλλιεργούμε σε καθημερινή βάση τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας, να βρισκόμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή και να αναδεικνύουμε κάθε τι που πιστεύουμε ότι προσφέρει αξία και κύρος σε αυτούς. Παράλληλα, εστιάζοντας ιδιαίτερα στο κομμάτι της Διαχείρισης Κρίσεων, προτείνουμε εξειδικευμένα εργαλεία και τρόπους αντιμετώπισης, ώστε η έκθεσή τους σε κίνδυνο να είναι η μικρότερη δυνατή.

 


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη
σημασία για την εταιρεία;


Μαρίτα Καζαδέλλη: Δύσκολα μπορεί να ξεχωρίσει κανείς κάποιες δουλειές και συνεργασίες σε σχέση με κάποιες άλλες, καθώς η καθεμιά έχει μια ξεχωριστή αξία και σημασία για την εταιρεία. Μια τέτοια λοιπόν, η οποία μάλιστα επαναλαμβάνεται κάθε χρονιά από το 2019 κι έχει καθιερωθεί ως ένας σημαντικός θεσμός της επιχειρηματικότητας, είναι η εκδήλωση των Επιχειρηματικών Βραβείων «Θαλής ο Μιλήσιος». Φέτος, η βασική θεματολογία των βραβείων ήταν η Καινοτομία σε διάφορους κλάδους της επιχειρηματικής ζωής, όπου επιβραβεύτηκαν ελληνικές εταιρείες οι οποίες, μέσα από τις πρωτοβουλίες, το έργο και τη δράση τους, αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους και συμβάλλουν στην τεχνολογική πρόοδο και στο μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας. Επειδή η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτελεί μια αρκετά απαιτητική διοργάνωση, με πολλούς και διαφορετικούς stakeholders, θα ήθελα, μ’ αυτή την ευκαιρία, να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της ομάδας της εταιρείας που εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το άρτιο αποτέλεσμα, την Κριτική μας Επιτροπή, που αποτελεί σταθερό αρωγό της προσπάθειάς μας και τις φετινές «καινοτόμες» εταιρείες που αναδείχθηκαν, η καθεμιά στον κλάδο της.

Επιπλέον, είμαστε πολύ υπερήφανοι που φέτος, σε συνεργασία με την DASC Branding, λάβαμε δύο διακρίσεις στα Tourism Awards 2023 για την πρόταση brand Γαστρονομικού Προορισμού για το νησί της Χίου (‘’Taste: like Chios!” - Gold award), αλλά και τη μελέτη destination branding για την πόλη της Καλαμάτας (“Kalamata, a city to live in!” – Silver award). Ειδικά για τη μελέτη της Χίου, η αναγνώριση λαμβάνει και μια διεθνή και επιστημονική διάσταση, καθώς επιλέχτηκε και παρουσιάζεται ως ξεχωριστό case study στο παγκόσμιο επιστημονικό συνέδριο της ΙPBA (International Place Branding Association / Διεθνής Ένωση Βranding Τόπου), μαζί με άλλες επιλεγμένες μελέτες από όλο τον κόσμο.

Όλο το κομμάτι των μελετών των προορισμών πραγματοποιείται σε άμεση συνεργασία μας με τον Brand strategist Δημοσθένη Μπρούσαλη. Η μεταξύ μας συνεργασία μετράει πολλά δημιουργικά χρόνια και τα αποτελέσματα αυτής είναι πάντα εντυπωσιακά και ξεχωριστά για εμάς.




 

CONTACT DETAILS

ONOMA

Palladian Communication Specialists

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Σκουφά 60, Αθήνα 10680

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 33922321

E-MAIL

klimperis@palladian.gr

URL

www.palladian.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer