To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Perception Consulting Communication: Με σταθερή φιλοσοφία και νέες προσεγγίσεις

Perception Consulting Communication: Με σταθερή φιλοσοφία και νέες προσεγγίσεις
Πού πιστεύτε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων; -Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Η επανάσταση στον κλάδο της επικοινωνίας είναι διαρκής. Οι δομικές αλλαγές την τελευταία δεκαετία είναι τέτοιας έκτασης και τόσης βαρύτητας, που στην πραγματικότητα οι επαγγελματίες του κλάδου οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε διαρκώς σε νέα δεδομένα. Μέσα στον όγκο των αλλαγών και των νέων δεδομένων, ωστόσο, μπορεί να ξεχωρίσει κανείς βασικούς άξονες και κοινούς παρονομαστές, που δίνουν ένα σαφές στίγμα των νέων τάσεων. Ο πρώτος βασικός άξονας στρέφεται γύρω από τον πλήρη ψηφιακό
μετασχηματισμό και την επικοινωνία. Η digital κατεύθυνση αποτελεί πλέον κυρίαρχη επιλογή, τόσο για τις καμπάνιες corporate και brand awareness όσο και για την ανάπτυξη εργαλείων day-to-day επικοινωνίας και στρατηγικής. Ο δεύτερος άξονας αφορά στην προτεραιοποίηση της έννοιας sustainability. Η ραγδαία ανάδειξη των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής και οι αλλεπάλληλες και αλληλένδετες πολιτικές, οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις με διεθνή αντίκτυπο, τοποθετούν την
ανάδειξη της εταιρικής υπευθυνότητας στο επίκεντρο της στρατηγικής κάθε εταιρείας. Το νέο πλαίσιο έχει μετακινηθεί από αυτό που γνωρίζαμε ως εταιρική υπευθυνότητα στο πιο σύνθετο πεδίο ESG που αγκαλιάζει ευρύτερα την έννοια της εταιρικής διακυβέρνησης. Ο τρίτος άξονας απορρέει από την ολοένα αυξανόμενη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων που μέχρι πρόσφατα αποτελούσαν αποκλειστική αρμοδιότητα του δημοσίου. Η τάση αυτή γεννά την ανάγκη για εμβάθυνση της δουλειάς μας στους τομείς Public Affairs, Lobbying και stakeholders management με
σύγχρονους τρόπους και προσεγγίσεις, άγνωστους μέχρι πρότινος για το ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Η Perception προσαρμόζεται στις νέες τάσεις, κρατώντας αναλλοίωτους τους πυλώνες της στρατηγικής και της φιλοσοφίας της. Στους πυλώνες αυτούς συγκαταλέγονται η έμφαση στα μετρήσιμα αποτελέσματα και η βασισμένη στο τρίπτυχο, κατανόηση-ευελιξία- αμεσότητα, μεθοδολογία μας.
Από τη στρατηγική επικοινωνίας και τα media relations, μέχρι τις υπηρεσίες γραφείου Τύπου, τη διοργάνωση εκδηλώσεων, την εκπαίδευση και τη διαχείριση κρίσεων επιμένουμε σε μια προσέγγιση Tailor-made παροχής υπηρεσιών που απαντούν στις συγκεκριμένες ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, αποφεύγοντας τις έτοιμες, «δοκιμασμένες» λύσεις που θεωρητικά ταιριάζουν σε όλους, αλλά στην πράξη σε κανέναν. Έτσι, συνεχίζουμε να διεκδικούμε -και να κερδίζουμε- την εμπιστοσύνη των πελατών μας
και τη φήμη της αξιοπιστίας στην αγορά. Ταυτόχρονα, έχουμε αναβαθμίσει το portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών μας περιλαμβάνοντας web design, web development, web-based applications, digital marketing, Google Adwords campaigns, Social Media consultancy και management. Τα στελέχη μας έχουν μακρά ιστορία σε σχεδιασμό, υλοποίηση και υποστήριξη έργων πληροφορικής, με έμφαση στο Internet τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Επιπλέον, η εμπειρία μας στον κλάδο της υγείας, όπου η εξωστρέφεια οφείλει να τηρεί τις προδιαγραφές ιδιαίτερα αυστηρών ρυθμιστικών πλαισίων, μας έχει δώσει τη δυνατότητα να μπορούμε να κινούμαστε με μεγάλη ευελιξία και ευρηματικότητα για να πετύχουμε τους στόχους των πελατών μας. Αυτή η μαθητεία μάς έχει ωφελήσει πολλαπλά, καθώς,
ανοίγοντας τον κύκλο των αγορών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, μπορούμε να την αξιοποιήσουμε με αποδεδειγμένα θετικά αποτελέσματα για λογαριασμό πελατών με καθαρά εμπορικό χαρακτήρα και above the line ανάγκες επικοινωνίας.






Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη
σημασία για την εταιρεία;


Δεν θεωρούμε πως έχει νόημα να «ξεχωρίσουμε» κάποιο επιμέρους project ή τη συνεργασία μας με κάποιον συγκεκριμένο πελάτη ως ενδεικτικά της δουλειάς μας. Έχει όμως σημασία να αναδείξουμε τις στρατηγικές συνεργασίες στις οποίες έχουμε προχωρήσει για να αναβαθμίσουμε τις υπηρεσίες μας και να είμαστε ένα βήμα μπροστά σε αυτά που προτείνουμε στους πελάτες μας. Αξίζει, σε αυτό το πλαίσιο, να αναφέρουμε πως τα τελευταία χρόνια έχοντας αναγνωριστεί ως Google Partner και συμπεριλαμβανόμενοι στην ομάδα High Flyers ως εταιρεία που ανταποκρίθηκε στα υψηλότερα standards της Google, έχουμε ξεκινήσει να παρακολουθούμε έργα προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων σε πάνω από 8 χώρες, και με πληθώρα αντικειμένων: από τουριστικές υπηρεσίες μέχρι αλυσίδες χώρων εστίασης και από εταιρείες Ενέργειας μέχρι διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα. Παράλληλα, ξεκινήσαμε μια στρατηγική συνεργασία με τη SoReCC, ένα Center of Excellence στη Διαχείριση Κινδύνων, την Ανθεκτικότητα, την Επιχειρηματική Συνέχεια και την Κλιματική Αλλαγή. Πρόκειται για έναν ευρωπαϊκό μη κερδοσκοπικό φορέα που στοχεύει στην προώθηση της μελέτης και την τόνωση της συζήτησης μεταξύ των Ευρωπαίων για αναδυόμενα θέματα κοινού ενδιαφέροντος γύρω από την Κοινωνική Ανθεκτικότητα και την Κλιματική Αλλαγή, μέσω της συμμετοχής πολλών δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, όπως κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και ιδρύματα.

CONTACT DETAILS

ONOMA
Perception

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Λ. Κηφισίας 308, Χαλάνδρι 15232

ΤΗΛΕΦΩΝΟ
210 6801600

FB
http://www.facebook.com/perceptionconsultingcommunication

INSTAGRAM
http://www.instagram.com/perception_communication/

LINKEDIN
http://www.linkedin.com/company/perception-consulting-communication/?viewAsMember=true

E-MAIL
info@perception.com.gr

URL
www.perception.com.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τάσος Γκοτσόπουλος