To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PHOCUS: Για εμάς, η επικοινωνία στην Υγεία είναι τόσο τέχνη όσο και επιστήμη

PHOCUS: Για εμάς, η επικοινωνία στην Υγεία είναι τόσο τέχνη όσο και επιστήμη

Η PHOCUS παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στρατηγικής και επικοινωνίας σε εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Υγείας και του Φαρμάκου. Η εταιρεία μας λειτουργεί βάσει μιας ολιστικής θεώρησης επικοινωνίας, διαθέτοντας ανθρώπους με εξειδίκευση σε διαφορετικά γνωστικά πεδία. Παρέχει ένα ευρύ φάρμα υπηρεσιών, με στόχο να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ιδιαίτερες ανάγκες των εταιρειών του ιατροφαρμακευτικού κλάδου και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε ένα σύνθετο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η φιλοσοφία μας συνοψίζεται σε μία βασική αρχή: ότι στον τομέα της Υγείας, όπου αλληλοεπιδρούν πολλαπλοί stakeholders εντός ενός αυστηρά καθορισμένου αλλά δυναμικού ρυθμιστικού πλαισίου, τα αποτελεσματικά προγράμματα επικοινωνίας προϋποθέτουν εξειδίκευση και υψηλή τεχνογνωσία αλλά ταυτόχρονα και δημιουργική, καινοτόμο σκέψη. Βάσει αυτής της φιλοσοφίας, στη PHOCUS συνδυάζουμε τη δημιουργικότητα με την επιστημονική εγκυρότητα και αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία, αναπτύσσουμε στρατηγικές επικοινωνίας που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες μας παραμένουν μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Όταν ξεκινήσαμε τη PHOCUS το 2014, είχαμε θέσει έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: να κάνουμε τη διαφορά στο χώρο της επικοινωνίας της Υγείας, παρέχοντας δημιουργικά, καινοτόμα και ταυτόχρονα αποτελεσματικά προγράμματα επικοινωνίας. Η επιτυχημένη πορεία μας όλα αυτά τα χρόνια, οι μακροχρόνιες συνεργασίες και οι ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης που μας συνδέουν με τους πελάτες μας, καθώς και οι πολυάριθμες βραβεύσεις μας σε Ελλάδα και εξωτερικό, αποδεικνύουν ότι τα έχουμε καταφέρει.

CASE STUDY: Εκστρατεία ενημέρωσης
«Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»


Η PHOCUS υλοποιεί από το 2019 την εκστρατεία ενημέρωσης «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία», η οποία έχει ως κεντρικό ήρωα τον Αιμίλιο, ένα πρόσχαρο δεκάχρονο αγόρι με αιμορροφιλία. Μέσα από μια σειρά comic books, animated videos και την ενημερωτική πλατφόρμα www.abouthaemophilia.com, ο Αιμίλιος ενημερώνει τα παιδιά για τη σωστή διαχείριση της πάθησής τους, ώστε να χαίρονται την παιδική τους ηλικία με ασφάλεια. Η εκστρατεία αποτελεί πρωτοβουλία της Roche Hellas, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών. Κύριο στοιχείο της καμπάνιας αποτελεί η δημιουργία της σειράς comic books με τίτλο «Οι Περιπέτειες του Αιμίλιου», η οποία διανέμεται δωρεάν μέσω των Κέντρων Αιμορροφιλίας σε όλη την Ελλάδα. Κάθε τεύχος παρουσιάζει μια διαφορετική πτυχή της καθημερινότητας του Αιμίλιου, ο οποίος βιώνει τις ίδιες εμπειρίες με τους μικρούς αναγνώστες, επιτυγχάνοντας την ταύτιση των παιδιών με τον ήρωα και, συνεπώς, την αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων της καμπάνιας. Επιπρόσθετα, με αφορμή την πανδημία Covid-19, δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, μια σειρά 10 animated videos με τίτλο «Μένουμε σπίτι παρέα με τον Αιμίλιο», όπου ο Αιμίλιος ενημερώνει τα παιδιά για τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό και τους προτείνει τρόπους για να περνούν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Η εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» έλαβε κορυφαίες διακρίσεις σε διαγωνισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ η επιτυχία της καμπάνιας είχε ως αποτέλεσμα να γίνει localization σε 8 ακόμη χώρες.

CASE STUDY: Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
«Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις»


Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρικής στρατηγικής της AstraZeneca για τη βιωσιμότητα. Ζητούμενο της AstraZeneca Ελλάδας ήταν η υλοποίηση ενός 4ετούς προγράμματος που θα είχε θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και θα υλοποιούνταν με την ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων, αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευσή τους για την προστασία του πλανήτη. Ως εκ τούτου, γεννήθηκε η ιδέα να συσχετίσουμε τις 4 αριθμητικές πράξεις (Αφαίρεση, Πρόσθεση, Πολλαπλασιασμός, Διαίρεση) με 4 ετήσιες πράξεις (δράσεις) περιβαλλοντικής προστασίας. Το πρόγραμμα «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις» αναπτύχθηκε σε 4 πυλώνες δράσεων: 1. «Αφαιρούμε τη ρύπανση», 2. «Προσθέτουμε Οξυγόνο», 3. «Πολλαπλασιάζουμε την ενέργεια», 4. «Μοιράζουμε τη Γνώση». Πιο συγκεκριμένα, το 2019 και με κεντρικό μήνυμα «Αφαιρούμε τη ρύπανση», οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε δράση καθαρισμού 5 ακτών σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο και Ηράκλειο Κρήτης. Το 2020, με κεντρικό μήνυμα «Προσθέτουμε Οξυγόνο», η AstraZeneca υποστήριξε τη διενέργεια αναδάσωσης πυρόπληκτης δασικής έκτασης στην Αττική. Το 2021, πραγματοποιήθηκε η δράση με κεντρικό μήνυμα «Πολλαπλασιάζουμε την ενέργεια», η οποία περιλάμβανε τη  φωταγώγηση με ηλιακή ενέργεια τριών πάρκων στην Αθήνα και ενός πάρκου στη Θεσσαλονίκη. Τέλος, το 2022, με κεντρικό μήνυμα «Μοιράζουμε τη Γνώση» η εταιρεία υποστήριξε μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων περιβαλλοντικής προστασίας σε 23 σχολεία από 5 πόλεις της Ελλάδας.

CONTACT DETAILS

ONOMA

PHOCUS

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Τζαφέρη 16, Αθήνα 11854

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 3460684

E-MAIL

info@phocus.gr

URL

www.phocus.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ανδρέας Μπόνης, Managing Director