To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pitch: Είμαστε ένας trusted advisor

Pitch: Είμαστε ένας trusted advisor
Ο Γιώργος Χατζόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pitch, μίλησε στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness.

Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Η επικοινωνία είναι κομμάτι της κοινωνίας και αντικατοπτρίζει τις εξελίξεις που συντελούνται σε αυτή. Μεταξύ άλλων, λοιπόν, έχουν έρθει στο προσκήνιο ζητήματα και τάσεις όπως η πρόοδος της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, η επιχειρηματική ηθική, η διαφάνεια, η ισότητα και η συμπερίληψη, η αυξανόμενη ανάγκη των ανθρώπων για συμμετοχή, καθώς και η κλιματική κρίση και τα νέα δεδομένα που έχει διαμορφώσει.

Με άλλα λόγια, το περιεχόμενο των προγραμμάτων επικοινωνίας γίνεται όλο και περισσότερο συμπεριληπτικό, οι εταιρικές δράσεις καταδεικνύουν την αγωνία τους για τα ακραία κλιματικά φαινόμενα, ενώ γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες επενδύσεις σε σύγχρονα τεχνολογικά κανάλια που ευνοούν τη διάδραση με το κοινό. Ακόμη, η στροφή των επιχειρήσεων στη βιώσιμη ανάπτυξη δημιουργεί συνθήκες για πρωτοβουλίες ουσιαστικές, με θετικό πρόσημο και μετρήσιμο αντίκτυπο για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες του κλάδου μας οφείλουν να επιδείξουν ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα, ώστε να παράγουν ιδέες και περιεχόμενο που να έχουν συνάφεια με τα κοινά στα οποία απευθύνονται. Ταυτόχρονα, πρέπει όλοι να θυμόμαστε ότι οι «ιστορίες» που μοιραζόμαστε οφείλουν να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα και όχι επίπλαστες εικόνες, καθώς μόνο έτσι επιτυγχάνεται ουσιαστική και ειλικρινής αλληλεπίδραση με τα κοινά-στόχος. 

Πού πιστεύτε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;

Για εμάς στην Pitch, αυτό που κάνει ένα σύμβουλο επικοινωνίας να ξεχωρίζει, είναι η ικανότητα να αποτελεί trusted advisor. Ως εταιρεία, λοιπόν, εστιάζουμε ιδιαίτερα σε αυτόν τον τομέα. Ένας trusted advisor καταφέρνει να είναι πάντα alert σε σχέση με δεδομένα και εξελίξεις στο ευρύτερο περιβάλλον, να αναλύει και να ερμηνεύει κατάλληλα νέα και προσλαμβάνουσες από ΜΜΕ, social media και άλλες πηγές πληροφόρησης και -εν τέλει- να προσφέρει υπηρεσίες consulting που ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελάτων.  

Στο πλαίσιο αυτό, απαιτείται να δοθεί έμφαση σε συγκεκριμένες δεξιότητες. Σε αυτές περιλαμβάνονται, η καινοτόμος και κριτική σκέψη, που είναι απαραίτητη για την επίλυση σύνθετων προκλήσεων και την προαγωγή νέων ιδεών, η συναισθηματική νοημοσύνη και η ενσυναίσθηση, που επιτρέπουν στο σύμβουλο επικοινωνίας να μπαίνει στη θέση του πελάτη και των κοινών στα οποία καλείται να απευθυνθεί, η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, που διαχρονικά αποτελεί κύριο αντικείμενο των Δημοσίων Σχέσεων, και τέλος, η διαχείριση χρόνου, υπό την έννοια όχι μόνο της τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και της δυνατότητας άμεσης ανταπόκρισης σε έκτακτες εξελίξεις.

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Η φιλοσοφία μας αντικατοπτρίζεται στην ομάδα μας, η οποία αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη και νεότερους επαγγελματίες της επικοινωνίας, που λειτουργούν στρατηγικά και συμβουλευτικά, αλλά ταυτόχρονα δίνουν μεγάλη έμφαση και στη δημιουργικότητα. Αυτό το «κράμα» μας έχει βοηθήσει να ξεχωρίσουμε και να αναπτύξουμε μακροχρόνιες συνεργασίες, για τις οποίες είμαστε πολύ περήφανοι, καθώς αντανακλούν τις σχέσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης με τους πελάτες μας.

Παράλληλα, βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας μας είναι ότι επιδιώκουμε να λειτουργούμε σαν προέκταση του τμήματος επικοινωνίας του πελάτη, διατηρώντας παράλληλα την εξωτερική ματιά και την «αντικειμενικότητα» του συμβούλου. Αυτό προϋποθέτει αφενός εμπειρία, γνώση και ικανότητα προσαρμογής στα ζητούμενα, τη γλώσσα, το ύφος και τις επιδιώξεις του πελάτη. Αφετέρου σημαίνει ότι η ομάδα μας ακολουθεί τις αναδυόμενες τάσεις, αξιοποιεί νέα εργαλεία και πρακτικές και είναι σε θέση να προσφέρει insights και να υλοποιήσει ενέργειες πέρα από ό,τι αναμένει ο πελάτης.  Έτσι, δημιουργούμε προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας και ενισχύουμε τις σχέσεις μας μαζί τους.


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;

Στην Pitch, είμαστε υπερήφανοι κυρίως για δύο πράγματα. Πρώτον, έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων και οργανισμών από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Δεύτερον, η συντριπτική πλειονότητα των συνεργασιών μας έχουν μακροχρόνιο ορίζοντα, με πολλούς πελάτες να ανανεώνουν και να διευρύνουν τη συνεργασία μαζί μας, γεγονός που αναδεικνύει την εμπιστοσύνη που έχουμε κερδίσει.


Μεταξύ άλλων, το portfolio των συνεργασιών μας περιλαμβάνει εταιρείες όπως Netflix, ΔΕΣΦΑ, Haleon, Huawei, Hewlett Packard Enterprise, GSK, Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ, Nestlé, LeasePlan, Kaspersky Lab, Douleutaras.gr κ.ά. Στο πλαίσιο αυτό, τους τελευταίους μήνες, έχουμε υλοποιήσει διάφορες δράσεις και προγράμματα επικοινωνίας, που ανταποκρίνονται σε υψηλά διεθνή πρότυπα δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας, όπως η πρωτοβουλία «Στηρίζω HORECA» - Συμμαχία για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του τομέα Φιλοξενίας και Εστίασης στην Ελλάδα,  η δράση Δευτέρα Καθαρά για τον Μακεδονικό Χαλβά, το λανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων της Purina για τη Nestlé και αρκετά προγράμματα εσωτερικής επικοινωνίας για φαρμακευτικές εταιρίες.

CONTACT DETAILS

ONOMA

PITCH Strategic Communications & Public Relations

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Ευμολπιδών 11, Αθήνα 11854

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

216 8001595

E-MAIL

info@pitchpr.gr

URL

www.pitchpr.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Γιώργος Χατζόπουλος,

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος