PR: Μπορεί η Ελλάδα να ακολουθήσει το εξωτερικό;
Ο κλάδος του PR έχει μεταμορφωθεί αισθητά στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες ενώ χρόνο με τον χρόνο αναγκάζεται να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που εισάγουν μεγάλοι όμιλοι επικοινωνίας, στις ανανεωμένες ανάγκες που επιτάσσει η παγκοσμιοποίηση και φυσικά στα «καινά δαιμόνια» που προτείνουν η Τεχνολογία (ΑΙ, VR, machine learning) και τα Social Media.
Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων που περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «χαρούμενους» και «εξαιρετικά χαρούμενους» για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις δημόσιες σχέσεις είναι οι ίδιοι που τη χρησιμοποιούν περισσότερο (80,2%) και αισθάνονται πιο σίγουροι για την ικανότητά τους να το πράξουν (βαθμολογία ικανοποίησης 65%).
Αυτό μας ωθεί προς το συμπέρασμα ότι όσοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία AI για να ενισχύσουν το έργο PR και επικοινωνίας τους συχνά έχουν μια πιο θετική αντίληψη για τα οφέλη της.
Χρήση του Generative AI για ιδέες και έμπνευση
Εδώ ξεκινούν όλα. Τα εργαλεία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να συμβάλουν στην τόνωση της ανθρώπινης δημιουργικότητας. Για παράδειγμα, ένα στέλεχος δημοσίων σχέσεων μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο για να σκεφτεί δημιουργικές ιδέες και να βοηθήσει στη δημιουργία περιεχομένου αντλώντας ουσιαστική έμπνευση για να βελτιώσει τα μηνύματα και την επικοινωνία του πελάτη.
Υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης στην έρευνα
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδειχθεί αποτελεσματική στη διεξαγωγή έρευνας και στην παροχή των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Αυτό απελευθερώνει τους επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων για περισσότερη από αυτή τη μοναδικά ανθρώπινη δημιουργικότητα στην οποία ευδοκιμούν οι δημόσιες σχέσεις.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παρακολουθεί και να εκτελεί ανάλυση συναισθήματος για να ιχνηλατεί και να αποτιμά την επιτυχία των καμπανιών δημοσίων σχέσεων. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν τα στελέχη δημοσίων σχέσεων να αποτρέψουν ή και να διαχειριστούν τυχόν κρίσεις.
Η τεχνολογία AI βοηθά παρέχοντας τα ανεπεξέργαστα δεδομένα και την ανάλυση συναισθήματος που απαιτούνται για τη σύνδεση των αποτελεσμάτων πωλήσεων με την κάλυψη των μέσων ενημέρωσης.
Παρέχει επίσης ανάλυση ιστορικών δεδομένων, παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς και την απόδοση των εκστρατειών επικοινωνίας PR για να βοηθήσει στην εξασφάλιση μελλοντικών προϋπολογισμών.
Οι αποφάσεις και οι στρατηγικές που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα παίζουν καθοριστικό ρόλο πλέον για τους επαγγελματίες του PR κλάδου.
Media Intelligence και παραπληροφόρηση