To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe: H MSL ήρθε στην Ελλάδα για να πρωταγωνιστήσει

Publicis Groupe: H MSL ήρθε στην Ελλάδα για να πρωταγωνιστήσει
Η MSL, το Public Relations Agency του Publicis Groupe, απέκτησε επίσημη παρουσία και στην Ελλάδα και υπόσχεται στους πελάτες το δίπτυχο Influence και Impact, που βρίσκεται στην υπογραφή της. Για τα πρώτα βήματα, τους στόχους αλλά και τη φιλοσοφία της μίλησαν στο adbusiness οι άνθρωποι του Publicis Groupe, δίνοντας όλες τις λεπτομέρειες για το εγχείρημα.  

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν την MSL, το Public Relations Αgency του Publicis Groupe, να ξεχωρίζει; Ποιο είναι το USP της και σε ποια στοιχεία βασίζεται;



Αντώνης Πασσάς (Chief Executive Officer, Publicis Groupe Greece & Southeast Europe): Η MSL σχηματίστηκε το 2009, όταν το Publicis Groupe συγχώνευσε τα PR networks, MS&L (πρώην Manning Selvage and Lee) με έδρα τις ΗΠΑ, και Publicis Consultants, με έδρα τη Γαλλία, καθώς και άλλες 16 εταιρείες PR, για να δημιουργήσει το MSL Group. Από τότε, το Publicis Groupe προσθέτει νέα τοπικά agencies στο δίκτυο της MSL, δημιουργώντας ένα από τα μεγαλύτερα PR networks παγκοσμίως, με πάνω από 100 γραφεία σε περισσότερες από 40 χώρες. Αυτός ο συνδυασμός διεθνούς γνώσης και τοπικής δράσης είναι η δύναμη της MSL. Η ισχύς του δικτύου της MSL γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, καθώς λειτουργεί εντός του μοντέλου “The Power of One” του Publicis Groupe, αντλώντας expertise και τεχνογνωσία από όλα τα disciplines της επικοινωνίας, ώστε να συνδυάζει στις υπηρεσίες της δημιουργικότητα, data και τεχνολογία, γεγονός που της δίνει ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο PR network.

Πώς συνδυάζει δημιουργικότητα, data και τεχνολογία η MSL; Ποια είναι η φιλοσοφία και η στρατηγική της;

Αλέξης Μυλωνάς: Αυτό που χαρακτηρίζει την MSL είναι πράγματι το τρίπτυχο «δημιουργικότητα, data και τεχνολογία». Ιδιαίτερα η datadriven προσέγγισή μας αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς, τόσο στον τομέα των παραδοσιακών δημοσίων σχέσεων, όσο και στον τομέα του influencer marketing. Βασιζόμενοι στην τεχνολογία που μας προσφέρει το -πρωτοπόρο στον συγκεκριμένο τομέα- Publicis Groupe, έχουμε στη διάθεσή μας cutting-edge εργαλεία, ώστε αρχικά να εντοπίζουμε τα σημεία επιρροής που δημιουργούν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο για τα συνεργαζόμενα brands και εταιρείες και στη συνέχεια να παρέχουμε υπηρεσίες με μετρήσιμα αποτελέσματα για το core business των πελατών μας, ώστε να υπάρχει μια ακριβής αξιολόγηση του ROI τους. Επιπλέον, λειτουργώντας εντός του μοντέλου “The Power of One”, η MSL έχει πρόσβαση στον δημιουργικό πλούτο όλων των creative brands του Publicis Groupe, ώστε να προσφέρει υπηρεσίες που συνδυάζουν αποτελεσματικότητα και δημιουργικότητα.

Τι σημαίνει για τον όμιλο στην Ελλάδα και το μοντέλο λειτουργίας “The Power of One” το επίσημο λανσάρισμα της MSL στη χώρα;

Αντώνης Πασσάς: Η MSL έρχεται να ολοκληρώσει το μοντέλο λειτουργίας του ομίλου μας, “The Power of One”, το οποίο είναι χτισμένο γύρω από τις ανάγκες των πελατών μας, με στόχο να τους προσφέρει με εναρμονισμένο και απρόσκοπτο τρόπο όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας. Με την προσθήκη της MSL, οι πελάτες του Publicis Groupe Greece μπορούν πλέον, εκτός από υπηρεσίες δημιουργικού, digital και media, να λαμβάνουν και υπηρεσίες public relations και influencer marketing, ανεξάρτητα με ποιο brand του ομίλου έχουν τη βασική τους συνεργασία.


Με ποιες συνεργασίες ξεκινά η MSL στην Ελλάδα αλλά και ποιοι είναι οι άνθρωποι που την «τρέχουν»;

Αλέξης Μυλωνάς: Η MSL ξεκινάει με πολύ δυνατές συνεργασίες, ενώ τα σχετικά projects βραβεύτηκαν με πολλαπλά βραβεία PR και Influencer Marketing σε πρόσφατες διοργανώσεις, γεγονός που της απέδωσε και τον τίτλο του Best PR Agency of the Year. Το PR & Influence business unit του Publicis Groupe Greece, που πλέον εκπροσωπεί επίσημα την MSL στην Ελλάδα, συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια με πελάτες όπως η adidas, η Samsung, η Visa, η P&G, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και πιο πρόσφατα η Disney. Πέρα από την ομάδα που διαχειρίζεται όλο το πελατολόγιο του agency, η MSL διαθέτει shared resources για strategy, digital, δημιουργικό και media από τον όμιλο του Publicis Groupe Greece, στο πλαίσιο του μοντέλου “The Power of One”.

Ήδη τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια το PR & Influence business unit του ομίλου κατέγραφε, παρά τις προκλήσεις, σημαντική ανάπτυξη. Πού θα πρέπει να πιστωθεί αυτή η επιτυχημένη πορεία;

Αγγελίνα Δεσύλλα: Όταν, πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια, δημιουργήσαμε το PR & Influence business unit του Publicis Groupe Greece, δεν θέλαμε απλώς να προσθέσουμε ένα ακόμα PR agency στην ελληνική αγορά. Θέλαμε να κάνουμε ένα βήμα προς τη μετάβαση σε μια νέα εποχή επικοινωνίας στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η ανάπτυξη του τμήματος ήταν ραγδαία, κερδίζοντας σημαντικότατους πελάτες, ανεβάζοντας συνεχώς το revenue και το head count του και, κυρίως, προσφέροντας υπηρεσίες που μας έφεραν στην πρωτοπορία της αγοράς. Ειδικά η προσφορά υπηρεσιών Influencer Marketing μέσω της πλατφόρμας MSL Fluency του ομίλου μας, έθεσε πραγματικά νέα standards στην αγορά, γεγονός που επιβραβεύτηκε πολλαπλώς με νέους πελάτες και βραβεία.

Ποια νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί στο τομέα των Δημοσίων Σχέσεων διεθνώς αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα με την υγειονομική κρίση; Ποιες αλλαγές επέφερε η πανδημία;

Αλέξης Μυλωνάς: Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων, καθώς πρόκειται για τον κατεξοχήν τομέα της επικοινωνίας που βασίζεται στη φυσική παρουσία. Παρ’ όλα αυτά, ο χώρος προσαρμόστηκε γρήγορα, δούλεψε πολύ περισσότερο και πολύ πιο αποτελεσματικά στο ψηφιακό περιβάλλον και φαίνεται να βγαίνει ισχυρότερος από την υγειονομική κρίση. Μια βασική αλλαγή που έφερε όμως αυτό το swift του βάρους στον ψηφιακό κόσμο, είναι η αυξημένη λογοδοσία των KOL’s, είτε πρόκειται για προσωπικότητες των media είτε για influencers ή για corporate opinion leaders. Πλέον, οι απόψεις τους, όχι μόνο αυτές που αφορούν το εκάστοτε brand, αλλά και οι ευρύτερες πολιτικές και κοινωνικές, ζυγίζονται αυστηρότερα από το κοινό και επηρεάζουν ευθέως τις εταιρείες με τις οποίες βρίσκονται σε επαφή. Οπότε, εναπόκειται στους συμβούλους επικοινωνίας να προστατεύουν τις εταιρείες από συνεργασίες που μπορεί σε πρώτο επίπεδο να μοιάζουν συμφέρουσες, αλλά μπορεί να εμπεριέχουν ασύμμετρο ρίσκο για τη φήμη τους. Στην MSL μπορούμε να φροντίσουμε γι’ αυτό με ένα συνδυασμό των εργαλείων monitoring που διαθέτουμε και της ουσιαστικής γνώσης των στελεχών μας για τα χαρακτηριστικά των προσωπικοτήτων της δημόσιας σφαίρας.



Από δεξιά προς τα αριστερά: Αγγελίνα Δεσύλλα, Chief Brand Officer Comms Brands | Ιώ Βαζάκα, Production Director | Κωνσταντίνα Μαγκαφά, Junior PR Executive | Μαρίζα Ευσταθίου, PR Manager | Δημήτρης Τσούτσος, Head of Strategy | Αλέξης Μυλωνάς, Brand Lead | Ισμήνη Στίγκα, PR Executive | Έρρικα Σαντά, PR Manager

Υπάρχουν άλλα ζητήματα και τάσεις στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων που χρήζουν άμεσης προσοχής;

Αλέξης Μυλωνάς: Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, το κοινό απαιτεί από τις επιχειρήσεις και τα brands να επιδεικνύουν υπευθυνότητα και να παίρνουν θέση σε θέματα που δεν αφορούν το core business τους, ούτε καν τους κλασικούς τομείς της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Πρόκειται για αιχμηρά κοινωνικά, ακόμα και πολιτικά θέματα, για τα οποία το κοινό θέλει να ξέρει αν οι αξίες του βρίσκονται σε συμφωνία με τις αξίες του brand ή της εταιρείας που επικοινωνεί μαζί του. Αυτή η απαίτηση, ενώ προϋπήρχε στις προηγμένες δυτικές αγορές, είναι μια σχετικά νέα τάση για την ελληνική αγορά, τουλάχιστον σε αυτήν την ένταση, και οι σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων οφείλουν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να την αντιμετωπίσουν με επιτυχία, προσέχοντας κυρίως η ανταπόκρισή τους να είναι αυθεντική και σε καμιά περίπτωση προσχηματική.

Ποιοι στόχοι έχουν τεθεί για την MSL στην Ελλάδα και την ανάπτυξή της; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα και πού έχει τεθεί ο πήχυς;

Αγγελίνα Δεσύλλα: Όπως φαίνεται ήδη από την αρχή, η MSL δεν ήρθε στην Ελλάδα απλά για να συμπληρώσει την αγορά, αλλά για να πρωταγωνιστήσει μέσα στα επόμενα χρόνια. Κουβαλάει το «βάρος» ενός μεγάλου PR δικτύου, το οποίο πρωτοπορεί σε όλες τις χώρες που λειτουργεί και ιδιαίτερα στην περιοχή μας, της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, βρίσκεται εδώ και χρόνια στην κορυφή. Πρώτος άξονας για την ανάπτυξη της MSL είναι οι πελάτες εντός του Publics Groupe Greece, οι οποίοι θα μπορούν να λαμβάνουν υπηρεσίες PR & Influence σε απόλυτη συνοχή με τα υπόλοιπα communication disciplines, για μια πραγματικά end to end ολοκληρωμένη υπηρεσία επικοινωνίας, στο πλαίσιο του “The Power of One” μοντέλου. Ο δεύτερος άξονας, όμως, είναι ακόμα πιο σημαντικός, καθώς αφορά τους νέους πελάτες, που θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν από την MSL υπηρεσίες επικοινωνίας που δεν περιορίζονται από τα συνήθη στεγανά των PR agencies, αλλά καλύπτουν ένα full communications spectrum, πάντα με τη δυναμική, τη δημιουργικότητα και την τεχνολογική υπεροχή του Publicis Groupe.