To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Hill+Knowlton Strategies το PR της Klarna

Στην Hill+Knowlton Strategies το PR της Klarna
Την Hill+Knowlton Strategies επέλεξε η υπηρεσία πληρωμών Klarna. Η Hill+Knowlton Strategies εκτός του PR θα χειρίζεται και το Γραφείο Τύπου της εταιρείας.

Η Klarna, μια κορυφαία παγκόσμια τράπεζα λιανικής, μια υπηρεσία πληρωμών και αγορών, επεκτάθηκε τον Ιούνιο στην Ελλάδα με την υπηρεσία «Pay in 3». To Public,  είναι το πρώτο brand που προσφέρει την ευέλικτη επιλογή πληρωμής της Klarna στην Ελλάδα, μαζί με άλλους γνωστούς διεθνείς και Έλληνες λιανέμπορους όπως η H&M, η Cosmos Sport και το Spitishop. Επιπλέον, η Public Group εντάχθηκε στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης 800 εκ. δολαρίων της Klarna ως στρατηγικός επενδυτής, προωθώντας περαιτέρω την επέκταση της Klarna στην ελληνική αγορά.

"Με το Public ως στρατηγικό μας συνεργάτη έχουμε πραγματικά κάνει την πιο δυναμική εκκίνηση στην Ελλάδα. Τώρα, στοχεύουμε να μεταφέρουμε αυτή τη δυναμική ακόμα πιο ψηλά από την περίοδο των γιορτών και μετά, ​​με το ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο συνεργατών μας. Στόχος μας είναι να γίνουμε η νούμερο ένα κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τους Έλληνες λιανοπωλητές, βοηθώντας τους να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να προσεγγίσουν νέο κοινό σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Head of Greece, Klarna.

Ενισχύοντας τους ρυθμούς ανάπτυξης της Klarna στην Ελληνική αγορά, η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με τη Viva Wallet, Ευρωπαϊκή neobank -αποκλειστικά “χτισμένη” στο cloud- που προσφέρει πρωτοποριακές end-to-end λύσεις πληρωμών και ενσωματωμένες τραπεζικές υπηρεσίες. Μέσω αυτής της σύμπραξης, χιλιάδες έμποροι σε ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν τις ευέλικτες μεθόδους πληρωμών της Klarna στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου τους και στα τερματικά POS τους στα καταστήματα.

Με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και 2 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, η Klarna αναπτύσσετα συνεχώς Πάνω από 400.000 παγκόσμιοι συνεργάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group και Nike έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία της Klarna για να προσφέρουν μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο και στα φυσικά καταστήματα. Η Klarna έχει πάνω από 5.000 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε 45 αγορές.