To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

To σύγχρονο PR είναι μια υπεύθυνη και όχι μια φθηνή υπηρεσία

To σύγχρονο PR είναι μια υπεύθυνη και όχι μια φθηνή υπηρεσία
Ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick, μιλά για τη σημασία του PR στη σημερινή ελληνική αγορά. 

Ποιος θα λέγατε πως είναι ο ρόλος μιας εταιρείας PR στη σημερινή ελληνική αγορά; Πώς έχουν επηρεάσει την αγορά αλλά και την πρακτική των Δημοσίων Σχέσεων η ύφεση και τα περικομμένα budgets, αλλά με μεγαλύτερα παραδοτέα, που έχει επιφέρει;

Ο σύγχρονος ρόλος του PR είναι να αξιολογεί αποτελεσματικά και σε βάθος τα ρίσκα και τους
κινδύνους που αφορούν τους οργανισμούς και τα στελέχη τους. Μια εταιρεία PR πρέπει ανά πάσα
στιγμή να μπορεί να προτείνει πρακτικούς τρόπους προστασίας και φυσικά αναβάθμισης τόσο της
εταιρικής όσο και της προσωπικής φήμης των πελατών της. Αυτό προϋποθέτει βαθιά γνώση του
χώρου που δραστηριοποιείται ο καθένας.

Η άνοδος της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media τι σημαίνει για τις Δημόσιες Σχέσεις και τη διαχείριση φήμης; Ποια νέα δεδομένα έχουν έρθει στο προσκήνιο και πώς έχουν επηρεάσει τα agencies;

Η ψηφιακή εποχή έφερε για εμάς περισσότερα εργαλεία, περισσότερες ευκαιρίες αλλά και περισσότερους κινδύνους. Και οδήγησε αναπόφευκτα σε αναδιάρθρωση της αγοράς.
Παραδοσιακοί «παίκτες» της σταμάτησαν να δραστηριοποιούνται, ενώ μικρότερα σχήματα
επιχειρούν να αναδειχθούν. Αποτέλεσμα, τελικά, ήταν να ενδυναμωθούν τα μεγαλύτερα PR agencies,
τα οποία χαρακτηρίζονται από επαγγελματισμό, γνώση, αφοσίωση και ταλέντο.

Τα fake news αλλά και η γενικότερη έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι σε επιχειρήσεις, media και θεσμούς έχουν επίπτωση στον τρόπο που λειτουργούν ή πρέπει να λειτουργούν σήμερα τα PR Agencies;

Προφανώς και έχουν επίπτωση. Κατ’ αρχάς τα ίδια τα agencies καλούνται να διαχειριστούν τις
επιπτώσεις των fake news. Συνεπώς, χρειάζονται τη γνώση και τα απαραίτητα εργαλεία, προκειμένου
να προστατεύσουν τη φήμη των πελατών τους σε εταιρικό και προσωπικό επίπεδο. Άποψή μου, επίσης, είναι ότι ο ίδιος ο χώρος μας θα πρέπει να αντιμετωπίσει δραστικά, με δυναμικό τρόπο, τα fake
news ως φαινόμενο. Οφείλει να συμμετάσχει σε όλες τις θεσμικές προσπάθειες αντιμετώπισής τους.

Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά τον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα;

Θεωρώ ότι ο κλάδος θα λειτουργεί σε δύο ταχύτητες. Ορισμένοι θα παρέχουν υποτυπώδεις
υπηρεσίες, που καλύπτουν τις απολύτως τυπικές ανάγκες του πελάτη. Χωρίς τη δυνατότητα να
έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αξιόπιστες Δημόσιες Σχέσεις. Από την άλλη, ένα μέρος του
-και σίγουρα η Weber Shandwick- θα αποτελεί απαραίτητο συνεργάτη και σύμβουλο για κάθε
πελάτη που αναζητά αξιόπιστες PR υπηρεσίες. Θα είναι ο συνεργάτης που θα προστατεύει και θα
αναβαθμίζει τη φήμη του σε εταιρικό και προσωπικό επίπεδο. Αυτό απαιτεί γνώση και εξειδίκευση,
επαγγελματισμό και πίστη στις δυνατότητές του. Γι’ αυτό και το σύγχρονο PR είναι μια υπεύθυνη και όχι μια φθηνή υπηρεσία.