To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tομέας Δημοσίων Σχέσεων ΕΔΕΕ- ICCO: Το παρόν και το μέλλον του PR

Tομέας Δημοσίων Σχέσεων ΕΔΕΕ- ICCO: Το παρόν και το μέλλον του PR

Ένα δύσκολο «στοίχημα» κέρδισε την περασμένη Τετάρτη ο τομέας PR της ΕΔΕΕ και προσωπικά ο Δημήτρης Ρούλιας, Διευθύνων Εταίρος της Out of the Box και Γ.Γ. της ΕΔΕΕ: Να συμπυκνώσει σε ένα τρίωρο σεμινάριο που παρακολούθησαν στελέχη του PR με ένα μεγάλο εύρος θεμάτων για τον ανανεωμένο ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, τον χώρο που του αντιστοιχεί στο τρίγωνο PR, Διαφήμιση, Digital αλλά και στο νέο τοπίο που διαμορφώνει το ΑΙ. Στους εισηγητές, υψηλόβαθμα στελέχη του International Communications Consultancy Organisation (ICCO), που βρέθηκαν στην Αθήνα με αφορμή την πραγματοποίηση της εαρινής συνάντησης του BoD του ICCO.

Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι εξελίξεις στο PR industry διεθνώς, το ζήτημα της προσέλκυσης ταλέντων, τα ethics που πρέπει να διέπουν κάθε λειτουργία τους, καθώς και το Consultancy Management Standard (CMS) το οποίο η ΕΔΕΕ θα συστήσει το επόμενο δίμηνο και στην ελληνική αγορά. Το σεμινάριο άνοιξε ο Πρόεδρος του ICCO, Grzegorz Szczepański, ο οποίος έβαλε το creativity στην καρδιά της συζήτησης χαρακτηρίζοντάς το «τη νέα γλώσσα της επικοινωνίας» ενώ τόνισε ότι «τα στελέχη του  PR πρέπει να είναι οι διαχειριστές των αφηγημάτων και της μηνυματολογίας που διαμορφώνουν το μέλλον των σχέσεων». Η Christina Forsgård, ICCO Ethics Chair, αναφέρθηκε στους νέους κανόνες διαφάνειας που πρέπει να διαχειρίζονται τον αντίκτυπο κάθε οργανισμού με δεδομένα (data) και πρόσθεσε ότι ο κλάδος του PR έχει ορισμένα προβλήματα …PR. Από την πλευρά του ο International Growth Chair ICCO, Maxim Behar, αναφέρθηκε στην πρόκληση της προσέλκυσης/διατήρησης ταλέντων, προτρέποντας τις εταιρείες να μην προσπαθούν να αλλάξουν νοοτροπία στα νεότερα στελέχη (GEN Y)  τονίζοντας ότι «αυτοί που πρέπει να αλλάξουν είναι οι managers οι οποίοι πρέπει να αναζητήσουν τρόπους να τους κινητοποιήσουν». Τέλος αναφέρθηκε στη διαπάλη μεταξύ Advertising, Digital και PR αναφορικά με το ποιος έχει το πρόταγμα στη νέα εποχή για να παραδεχθεί ότι η κατάσταση είναι πολύπλοκη και να καταλήξει ότι ότι «τα στελέχη του PR είναι οι masters του content».