Μετά από 4 χρόνια συνεργασίας με τη Advocate Burson Marsteler, το spec πραγματοποιείται στο πλαίσιο πολιτικής του Ομίλου για την αξιολόγηση των συνεργασιών της. Η πολιτική αυτή υποστηρίζει την φιλοσοφία της ΑΒ για τη συνεχή αναζήτηση αποτελεσματικών και αποδοτικών συνεργασιών.
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι Action Global Communications, Advocate Burson-Marsteler, AEA, Asset Ogilvy, Civitas Ketchum, Oneteam, Weber Shandwick και Precise Strategy. Η εταιρεία που θα επιλεγεί θα αναλάβει το λογαριασμό από 1/6/2016.
Το Kaizen Foundation συμμετέχει στον εορτασμό των 10 χρόνων του UEFA Foundation for Children, υποστηρίζοντας το ποδόσφαιρο ατόμων με ακρωτηριασμό και ένα ειδικό συνέδριο για τη συμπερίληψη.
Η συνεργασία του Jason Momoa ως ambassador, θα ενσωματωθεί σε όλα τα επικοινωνιακά σχέδια του Nuii, συμπεριλαμβανομένων τηλεοπτικών, υπαίθριων, έντυπων και ψηφιακών διαφημίσεων
Με αίσθημα ευθύνης προς τους ανθρώπους του ομίλου, την κοινωνία και το περιβάλλον, ο όμιλος Fourlis ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης και Κοινωνικής Υπευθυνότητας (Sustainability & CSR) για το 2024.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τη σταθερή του δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη.