Spec επικοινωνίας ύψους 150.000 ευρώ
Η ειδική υπηρεσία Διαχείρισης προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προκηρύσσει διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών εξειδίκευσης, προσαρμογής και υλοποίησης του Σχεδίου Επικοινωνίας – δημοσιότητας του έργου Παροχή δημοσιότητας του Προγράμματος «Χρηστή Διακυβέρνηση, Θεσμοί και Διαφάνεια» του ΧΜ ΕΟΧ 2014-2021.
Στο πλαίσιο του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού ΕΟΧ 2014-2021, η επικοινωνία καλείται να συνδέσει τις δότριες χώρες με τις χώρες - δικαιούχους (όπως η Ελλάδα), αναδεικνύοντας τα οφέλη των προγραμμάτων στην ελληνική κοινωνία αλλά και στις διμερείς σχέσεις – τις σχέσεις ανάμεσα στις δότριες χώρες, Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Νορβηγία, και στην Ελλάδα, εν προκειμένω.
Σκοπός της σύμβασης είναι η δημιουργία μιας ενιαίας επικοινωνιακής ταυτότητας που θα λαμβάνει υπόψη της: το επικοινωνιακό σχέδιο του Προγράμματος «Χρηστή Διακυβέρνηση, Θεσμοί και Διαφάνεια» των EEA Grants, τις σχετικές οδηγίες και την αντίστοιχη στρατηγική στην Ελλάδα όπως αυτή έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται από το Εθνικό Σημείο Επαφής (ΕΣΕ) και τις οδηγίες, κατευθύνσεις και manual του χρηματοδοτικού μηχανισμού των EEA Grants, ώστε να χτιστεί η αναγνωρισιμότητα (awareness) της συμβολής του Προγράμματος του ΧΜ ΕΟΧ «Χρηστή Διακυβέρνηση, Υπεύθυνοι Θεσμοί και Διαφάνεια» στην ενίσχυση των εννοιών «χρηστή διακυβέρνηση», «θεσμοί» και «διαφάνεια» και στη μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων μέσω των αποτελεσμάτων των έργων του και στην ενδυνάμωση των διμερών σχέσεων μεταξύ των δοτριών χωρών και της Ελλάδας.
Πιο συγκεκριμένα οι υπηρεσίες θα περιλαμβάνουν: Επικαιροποίηση/ εξειδίκευση στρατηγικού σχεδίου επικοινωνίας και πλάνο προβολής σε ΜΜΕ, Ηλεκτρονικά ΜΜΕ, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) και στο διαδίκτυο (Media Plan), Δημιουργικός σχεδιασμός και παραγωγή οπτικοακουστικού και κειμενικού προωθητικού και λοιπού διαφημιστικού | ενημερωτικού υλικού | αγορά προωθητικού υλικού, Προβολή του οπτικοακουστικού και κειμενικού υλικού που παράχθηκε σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με καμπάνιες, μέτρηση της επίδρασης, Επικοινωνιακή κάλυψη εκδηλώσεων σε περιεχόμενο, οπτική ταυτότητα, ροή προγράμματος κοκ, Λειτουργία Γραφείου Τύπου, Διεξαγωγή ερευνών αναγνωρισιμότητας και αντιλήψεων κοινού.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 150.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Παρασκευή 29-03-2024 και ώρα 13:00.