To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec για την Προβολή της Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Χίου

Spec για την Προβολή της Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Χίου

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου προκηρύσσει διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Δράσεις Ανάδειξης & Προβολής Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Νήσου Χίου», συνολικής αξίας 56.000 ευρώ (χωρίς τον ΦΠΑ).

Αντικείμενο της Σύμβασης αποτελούν οι Δράσεις Ανάδειξης & Προβολής Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Νήσου Χίου, όπως αναλυτικά παρατίθενται ακολούθως:

1) Δημιουργία περιεχομένου προβολής και ψηφιακού ξεναγού για την προβολή της Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Ν. Χίου

Για την καλύτερη προώθηση της περιπατητικής διαδρομής της Χίου μήκους 92 χιλιομέτρων δημιουργείται ψηφιακή ξενάγηση στα ελληνικά και στα αγγλικά, με πολυμεσικό περιεχόμενο (κείμενα, διαδραστικός πεζοπορικός χάρτης, φωτογραφίες, αφήγηση), που θα ενισχύσει τη διασπορά του τουριστικού κοινού στην ενδοχώρα του νησιού και θα βοηθήσει στην προβολή του περιπατητικού τουρισμού της Χίου. Η ξενάγηση θα πρέπει να φιλοξενείται και να είναι διαθέσιμη με σύνδεσμο μέσω της ιστοσελίδας chios.gr, αλλά και να έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης τοπικά σε οποιαδήποτε συσκευή για off line λειτουργία. Η διαδρομή που έχει συνολικό μήκος περίπου 92 χιλιόμετρα, βάσει της Μελέτης Ενιαίας Πεζοπορικής Διαδρομής Νήσου Χίου χωρίζεται σε οκτώ τμήματα. Για κάθε Τμήμα της διαδρομής θα πρέπει να συγκεντρωθεί αντίστοιχο περιεχόμενο, που θα περιλαμβάνει τον τίτλο του επί μέρους Τμήματος, τεχνικά στοιχεία της διαδρομής, όπως το μήκος, το χρόνο πεζοπορίας, τον βαθμό δυσκολίας, την υψομετρική καμπύλη, το χάρτη της διαδρομής, καθώς επίσης πληροφοριακά στοιχεία ενδιαφέροντος ιστορικά ή φυσιολατρικά για το συγκεκριμένο Τμήμα. Επίσης σχεδιάζεται νέος λογότυπος με άμεση αναφορά στα μονοπάτια της Χίου. Με βάση το διαθέσιμο πληροφοριακό υλικό για κάθε Τμήμα της Διαδρομής θα καθοριστεί και το περιεχόμενο, στα ελληνικά και στα αγγλικά, για τις Πληροφοριακές Πινακίδες που θα τοποθετηθούν κατά μήκος της ενιαίας πεζοπορικής διαδρομής (8 κεντρικές πινακίδες και 16 πινακίδες υποδοχής). Παράλληλα, σχεδιάζεται πρόγραμμα προβολής και προώθησης της ξενάγησης στα social media.

2) Δημιουργία έντυπου υλικού

Η συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, την καλλιτεχνική επιμέλεια και την εκτύπωση αναδιπλούμενου προωθητικού φυλλαδίου για τις ψηφιακές ξεναγήσεις. Το φυλλάδιο θα περιλαμβάνει μια σύντομη περιγραφή και τον χάρτη της ενιαίας περιπατητικής διαδρομής, καθώς επίσης οδηγίες χρήσης και κωδικό QR για την ξενάγηση. Τα έντυπα, θα πρέπει να είναι περιεκτικά, ουσιώδη και εύχρηστα, φτιαγμένα με μοντέρνο σχεδιασμό με βάση τους γενικούς κανόνες του μάρκετινγκ. Το μέγεθος και η διάταξη τους να είναι φιλικά στο χρήστη και να δοθεί προσοχή στο μέγεθος και το είδος της γραμματοσειράς, την επιλογή χρωμάτων και την ποιότητα του χαρτιού. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να επιλεγούν με ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να παρουσιάζουν τον προορισμό με μια φρέσκια ματιά, να μαγνητίζουν το βλέμμα, δίνοντας μάλιστα ιδιαίτερη έμφαση στη φωτογραφία του εξωφύλλου, αλλά και να έχουν ανθρωποκεντρική και βιωματική λογική. Οι μεταφράσεις των κειμένων στην Αγγλική θα πρέπει να γίνουν από πιστοποιημένο μεταφραστή.

3) Διοργάνωση Ταξιδιού Εξοικείωσης

Φιλοξενία μεμονωμένων εκπροσώπων ειδικών θεματικών Μέσων και Agencies για ένα οδοιπορικό στη νέα ενιαία περιπατητική διαδρομή της Χίου. Το ταξίδι θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον τριήμερη φιλοξενία για τουλάχιστον 6 φιλοξενούμενους και θα υπάρχουν τουλάχιστον τρεις εκπρόσωποι μέσων και agencies από το εξωτερικό (π.χ. από Γερμανία και Ελβετία).

4) Διοργάνωση Εναρκτήριου Επικοινωνιακού γεγονότος

Διοργάνωση μίας παρουσίασης ή σεμιναρίου που θα μεταδοθεί μέσω διαδικτύου και θα στοχεύει στην προβολή της διαδρομής σε δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού και στο ευρύ κοινό

Συγκέντρωση του υλικού της παρουσίασης, που θα περιλαμβάνει video με σύντομη ξενάγηση/περιήγηση στη νέα διαδρομή και παρουσίαση της λειτουργίας του ψηφιακού ξεναγού

• Αποστολή προσκλήσεων σε κλαδικά μέσα τουρισμού, ταξιδιωτικούς συντάκτες, τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας (μέσω τοπικών συνεργατών), τοπικά μέσα των νησιών της Περιφέρειας (εφημερίδες, ενημερωτικά portals, ραδιόφωνα, τηλεοπτικά κανάλια)

• Αποστολή προσκλήσεων σε επίσημους προσκεκλημένους (εκπρόσωπο του Υπ. Τουρισμού, του Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εκπρόσωπο ΕΟΤ, Marketing Greece, εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από την Περιφέρεια Β.Α. ) και σε επιλεγμένους εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς.

• Οργάνωση της μετάδοσης μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας

• Digital Press Pack, που θα περιέχει το ενημερωτικό υλικό της εκδήλωσης και θα σταλεί στους δημοσιογράφους και σε επιλεγμένα ΜΜΕ μετά την εκδήλωση.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν προσφορές μέχρι και τις 5 Απριλίου 2023.