To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner, RED.comm: Επικοινωνούμε την τεχνολογία

Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner, RED.comm: Επικοινωνούμε την τεχνολογία

Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner της RED.comm μίλησε στην ειδική έκδοση #PR AGENCIES για την στάση της εταιρίας στο περιβάλλον των Δημοσίων Σχέσεων.

Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;

Η ουσία του ρόλου που διαδραματίζουν οι Δημόσιες Σχέσεις για έναν οργανισμό, επιχείρηση ή πρόσωπο, παραμένει διαχρονικά σταθερή. Η λειτουργία τους συνίσταται πάντα στο να εκπέμπουν, στον ενδεδειγμένο χρόνο, μηνύματα κατάλληλα για να ενισχύουν την εταιρική εικόνα και φήμη. Αυτό που έχει αλλάξει, επηρεάζοντας και τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων, είναι οι «απαιτήσεις» της επικοινωνίας.

Σε ένα περιβάλλον όπου καθένας έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα «βήμα» -ψηφιακό κυρίως- με ευρύτατο ακροατήριο, το οποίο συνήθως αναπαράγει άκριτα πληροφορίες, χωρίς να ενδιαφέρεται για την αξιοπιστία τους, οι κίνδυνοι διάδοσης απόψεων που μπορεί να πλήξουν το κύρος οργανισμών και προσώπων είναι ορατοί περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή στο παρελθόν.

Συνεπώς, η λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων που έγκειται στην πρόβλεψη, την ανάλυση, την ερμηνεία και τελικά τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και των στάσεων του κοινού, είναι κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία -ή την αποτυχία- της αποστολής οργανισμών και προσώπων.

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων χρειάζεται να εξελίσσουν συνεχώς τις δεξιότητές τους, προσαρμόζοντάς τες στις σύγχρονες απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Αυτό έγινε περισσότερο εμφανές κατά την περίοδο της πανδημίας, όταν οι άνθρωποι των Δημοσίων Σχέσεων αναγκάστηκαν να αξιοποιήσουν σχεδόν αποκλειστικά τα τεχνολογικά μέσα και κανάλια επικοινωνίας, για να βελτιώσουν την εικόνα και την αξιοπιστία των πελατών τους, αφού άλλα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας -όπως οι εταιρικές εκδηλώσεις, τα συνέδρια, οι εκθέσεις κ.λπ.- είχαν παροπλιστεί. Αυτή, η ραγδαία και αναγκαστική ανάπτυξη νέων μεθόδων επικοινωνίας, δεν εγκαταλείφθηκε μετά από την άρση των περιορισμών της πανδημίας. Αντιθέτως, εμπλούτισε την εργαλειοθήκη των Δημοσίων Σχέσεων, δίνοντας στους επαγγελματίες του κλάδου νέες δυνατότητες, οι οποίες όμως γέννησαν και αυξημένες απαιτήσεις για δεξιότητες που σχετίζονται με τη χρήση των εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας. Είναι πλέον φανερό ότι τα εργαλεία αυτά θα καθορίζουν τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων, στο παρόν και στο μέλλον. 

Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Σε αυτό το περιβάλλον, που σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από τις τεχνολογικές εξελίξεις, η RED.comm έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα.  Έχοντας εστιάσει εδώ και είκοσι χρόνια στην αγορά τεχνολογίας, είμαστε σε επαφή με τις τεχνολογικές καινοτομίες και τάσεις, πριν καν αυτές «βγουν» στην ευρύτερη αγορά. Περίπου το 85% της πελατειακής μας βάσης, δραστηριοποιείται στην αγορά της υψηλής τεχνολογίας και κυρίως στους κλάδους πληροφορικής, επικοινωνιών, κυβερνοασφάλειας, ενέργειας κ.ά. Εκ των πραγμάτων, ερχόμαστε σε επαφή με προϊόντα και υπηρεσίες που απαιτούν μεγάλη εξειδίκευση και ειδικές γνώσεις για να επιτύχουμε τα προσδοκόμενα αποτελέσματα στην επικοινωνία τους. Αυτή η ενδελεχής γνώση, η εστίαση στο αντικείμενο και οι μακροχρόνιες συνεργασίες μας με μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, έχουν σφυρηλατήσει την εξειδίκευση της RED.comm στην αγορά της υψηλής τεχνολογίας.

Αυτό το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα ισχυροποιείται περαιτέρω από τη συμμετοχή μας σε αναγνωρισμένα διεθνή δίκτυα εταιρειών επικοινωνίας. Για περισσότερα από εφτά χρόνια είμαστε οι partners στην Ελλάδα του GlobalCom PR Network, ενός διεθνούς δικτύου που έχουν συστήσει περισσότερες από 80 εταιρείες επικοινωνίας, που καλύπτουν με τις υπηρεσίες τους περισσότερες από 100 χώρες σε όλες τις ηπείρους.  Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα όχι μόνο να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες, τις γνώσεις και τα εργαλεία μας, αλλά να υποστηρίζουμε ενέργειες επικοινωνίας σε πολλές χώρες ταυτόχρονα, προσφέροντας στον πελάτη μας την ευκολία του ενός και μοναδικού σημείου επαφής και συντονισμού.

Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει περισσότερο αυτή την εξειδίκευση, η RED.comm έγινε ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Space Communications Alliance (SCA), μιας συμμαχίας αποτελούμενης από PR agencies, που διαθέτουν εξειδίκευση στην επικοινωνία διαστημικών τεχνολογιών. Η ίδρυση αυτής της νέας οντότητας, που είναι μοναδική στο είδος της στη διεθνή αγορά επικοινωνίας, ανακοινώθηκε στο 73ο International Astronautical Congress που διεξήχθη στο Παρίσι, στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Η συμμετοχή μας στη SCA διευρύνει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, κάνοντας την RED.comm ίσως το μοναδικό PR agency στην Ελλάδα που διαθέτει τόσο ισχυρό υπόβαθρο γνώσεων και επαφών για τη βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας, με περαιτέρω εξειδικεύσεις στην κυβερνοασφάλεια, τις διαστημικές τεχνολογίες και άλλα απαιτητικά πεδία.  

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Αναγνωρίζοντας έμπρακτα την εξειδίκευσή μας στο σχετικό πεδίο, ο ENISA (European Union Agency for Cybersecurity), ο οργανισμός που σχεδιάζει τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής  Ένωσης σε θέματα κυβερνοασφάλειας, μας ανέθεσε μετά από διαγωνισμό το σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας του 1ου Διεθνούς Διαγωνισμού Κυβερνοασφάλειας, που διεξήχθη στην Αθήνα τον περασμένο Ιούνιο.

Σε παρόμοιο πλαίσιο, η RED.comm σχεδιάζει και υλοποιεί τη στρατηγική επικοινωνίας καθώς και τα χορηγικά προγράμματα για την Ελληνική Εθνική Ομάδα Κυβερνοασφάλειας, τα τελευταία έξι χρόνια.    

Από τον κλάδο της τεχνολογίας, εταιρείες όπως οι Acer, Alcatel, Bosch, Fortinet, MSI, Sparkle, Siemens Energy, Symantec, TrendMicro, Viewsonic, Veritas και πρόσφατα η Zoom, έχουν εμπιστευτεί τη RED.comm για την επικοινωνία τους στις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου καθώς και άλλων χωρών των Βαλκανίων. Προσφέροντας μια παλέτα υπηρεσιών που -πέρα από τα κλασικά media relations, προώθηση προϊόντων, event management- περιλαμβάνουν, επίσης, και στρατηγική επικοινωνίας, government relations, community relations, κ.ά., αξιοποιούμε την εξειδικευμένη γνώση, την οποία συνδυάζουμε με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών, όλα στη διάθεση των πελατών μας.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ

RED COMMUNICATIONS
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Αμαρουσίου 14, Ν.Ηράκλειο 14122
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2106262100
E-MAIL
info@red-comm.gr
URL
www.red.comm.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Στέλλα Τσιτσούλα, Managing Partner