To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Action Global Communications Greece το Allianz Foundation

Στην Action Global Communications Greece το Allianz Foundation

Η Action Global Communications Greece επιλέχθηκε από το Allianz Foundation, ένα ίδρυμα που υποστηρίζει έργα στην Ευρώπη και την περιοχή της Μεσογείου στους τομείς της κοινωνίας των πολιτών, του περιβάλλοντος, της τέχνης και του πολιτισμού, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικής επικοινωνίας με σκοπό την προώθηση της πρώτης έρευνας με τίτλο «Οι Διαμορφωτές του Αύριο». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο SINUS, μεταξύ 10.000 νέων ενηλίκων στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο, επικεντρώνοντας στο πώς βλέπουν οι νέοι ενήλικες το μέλλον στη χώρα τους.

Η Action Greece σχεδίασε και υλοποίησε έναν συνδυασμό δράσεων για την προώθηση της έρευνας στην ελληνική αγορά, βασιζόμενη σε 3 πυλώνες επικοινωνίας: Γραφείο Τύπου, SoMe και Native Articles Campaign. Οι δράσεις αυτές δημιούργησαν Word of Mouth σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας και πολλαπλασίασαν την ευαισθητοποίηση των μέσων ενημέρωσης των φορέων χάραξης πολιτικής, των διαφόρων εταίρων και των διαμορφωτών γνώμης, σχετικά με τα μηνύματά της.

«Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, όλοι οι νέοι Ευρωπαίοι έχουν βαθιά ανησυχία για το μέλλον. Ωστόσο, σχεδόν το ήμισυ είναι πρόθυμο να δεσμευτεί για ένα δίκαιο και πράσινο μέλλον. Αυτό υποδηλώνει τον σημαντικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίσουν η κοινωνία των πολιτών και οι φορείς χάραξης πολιτικής, προκειμένου να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των νέων και να ενισχύσουν τη συμμετοχή τους. Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να επιλέξουμε τους κατάλληλους συνεργάτες στις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, έτσι ώστε τα αποτελέσματα να φτάσουν στο κοινό με την αξιοποίηση των σωστών καναλιών επικοινωνίας και γι’ αυτό αναθέσαμε στην Action Greece την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης και δομημένης στρατηγικής επικοινωνίας», σχολίασε ο Δρ. Simon Morris-Lange, Επικεφαλής Έρευνας στο Allianz Foundation.

Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communications στην Ελλάδα, δήλωσε επίσης: «Είμαστε υπερήφανοι που το Allianz Foundation μας επέλεξε γι’ αυτό το σημαντικό έργο, και η ομάδα μας εργάστηκε με ενθουσιασμό για να εξασφαλίσει την επιτυχία της στρατηγικής επικοινωνίας. Η συνεργασία μας στόχευε όχι μόνο στην προώθηση της έρευνας, αλλά και στην καλλιέργεια ουσιαστικού διαλόγου σχετικά με τις μελλοντικές βλέψεις των νέων στην Ελλάδα».

TAGS: Allianz