Στην FMN αναθέτει η Plan(e)t Foods

Η FMN αναλαμβάνει το σύνολο του λογαριασμού της Plan(e)t Foods, ενώ η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών γραφείου τύπου, Media, Influencers Relations, καθώς και την παρουσία του brand στα Social media.
H Plan(e)t Foods πρώτη Ελληνική εταιρεία Plant basedπαγωτού, με παρουσία σε όλες τις µεγάλες αλυσίδες supermarket, αναθέτει στην FMN το σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας. Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ενίσχυση της επικοινωνιακής παρουσίας της μάρκας σε corporate επίπεδο, αλλά και η προώθηση των καινοτόμων προϊόντων.
Το βασικό «συστατικό» που κάνει την Plan(e)t Foods να διαφοροποιείται στην αγορά είναι ότι έχει πετύχει να δημιουργήσει ένα 100% plant-based παγωτό, πανομοιότυπης υφής, γεύσης και εμπειρίας με τα υψηλής ποιότητας κλασικά παγωτά, ενώ παράλληλα αποτελεί και την πιο οικολογική επιλογή παγωτού, καθώς εκτός από 100% απολαυστικό είναι το μόνο με αρνητικό CO2 αποτύπωμα.