Συνεργασία της Touchpoint Strategies με την Skroutz

Την Touchpoint Strategies επέλεξε η Skroutz Α.Ε. για την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Ειδικότερα, η Touchpoint Strategies αναλαμβάνει να υλοποιήσει το συνολικό πρόγραμμα επικοινωνίας του Skroutz, της #1 πλατφόρμας online αγορών στην Ελλάδα.
Η συνεργασία περιλαμβάνει ακόμα τη διαχείριση του προγράμματος media relations και γραφείου Τύπου της εταιρείας και παροχή υπηρεσιών influencer marketing. Στόχος είναι η προβολή των καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας που προσφέρει το Skroutz στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το Skroutz αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, όπου προβάλλονται περισσότερα από 7 εκατ. προϊόντα από περίπου 12.000 συνεργαζόμενα καταστήματα. Μετά από 17 χρόνια λειτουργίας, η εταιρεία έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.