To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα events είναι το πάθος μας

Τα events είναι το πάθος μας

Ο Βασίλης Μεντζελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Αmuse concept events, μιλάει στο adbusiness για την ελληνική αγορά, τη θέση της εταιρείας σε αυτήν, τη φιλοσοφία και τα σχέδιά της, ενώ αποκαλύπτει το όραμά του για τη συνέχεια.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι η εικόνα αυτήν τη στιγμή στην ελληνική αγορά event marketing; Ποιες τάσεις παρατηρείτε;

B.M.: Η ελληνική αγορά φαίνεται να έχει πλέον συνηθίσει τα νέα βιώσιμα μεγέθη σε όλους τους κλάδους της διαφήμισης και έτσι πλέον δημιουργείται ένα νέο περιβάλλον, μια νέα αγορά, με νέες και πιο υγιείς -πιστεύω- αναλογίες. Μία δεκαετία πλέον εντός οικονομικής κρίσης και μιλάμε για μια αλλαγή στην κουλτούρα, τις συμπεριφορές, τοπικές και διεθνείς, που διαμορφώνουν το σύνολο της επικοινωνίας μαζί με το event marketing. Είμαστε μια γεμάτη 15ετία από τη δημιουργία του facebook, που άλλαξε την κοινωνικοποίηση ως έννοια για πάντα, και ήδη μιλάμε για την επιστροφή των ανθρώπων στον… άνθρωπο.  Όπως ήταν αναμενόμενο, αυτή η απομάκρυνση μας φέρνει τελικά πιο κοντά στον άνθρωπο ως τάση, και άρα το δικό μας επάγγελμα στα events, που είναι η δημιουργία εμπειριών είναι το πρώτο επάγγελμα που υπηρετεί αυτή την ανάγκη.



















adb: Η οικονομική κρίση που βίωσε η Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια πώς θεωρείτε πως έχει επηρεάσει την αγορά των events;

B.M.: Η Ελλάδα όπως και όλος ο κόσμος βίωσε και βιώνει μια οικονομική κρίση η οποία είναι ταυτόχρονα κρίση αξιών. Οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων αλλάζουν και συνεπώς αλλάζει και ο χάρτης της επικοινωνίας.

Οι κοινωνικές δομές έχουν αλλάξει, μαζί και τα μηνύματα της καταναλωτικής αγοράς. Διανύουμε από πλευράς ουσίας μια πολύ ενδιαφέρουσα εποχή, στην οποία το να σχεδιάζεις δράσεις και εμπειρίες εμπεριέχει κοινωνική ευθύνη και μαζί και υπερηφάνεια για εμάς που το κάνουμε αυτό.

Οι πελάτες, επίσης, έχουν αλλάξει και έχουν πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στα νοήματα και τα μηνύματα πίσω από τις καμπάνιες, και το βρίσκω καταπληκτικό. Η οικονομική κρίση άλλαξε τα budget, αλλά -το κυριότερο- άλλαξε τα trends στον παγκόσμιο χάρτη των events, και παρότι το ένα μας δυσκολεύει στο να τα φέρνουμε πέρα, το άλλο μας κάνει την κάθε μέρα πιο ενδιαφέρουσα και γεμάτη περισσότερο νόημα από την προηγούμενη.



adb: Ποια είναι η θέση της Amuse σε αυτό το περιβάλλον και ποια είναι τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει;

B.M.: Η αλήθεια είναι ότι αυτό που κάνουμε δεν αντλεί ενέργεια από τη φιλοδοξία να ξεχωρίζουμε ως εταιρεία, αλλά από την έντονη ανάγκη μας να υπηρετήσουμε και εμείς από τη δική μας εξειδίκευση ένα παγκόσμιο και τοπικό περιβάλλον που εκπέμπει ουσιώδη μηνύματα.

Έχουμε όλοι βαρεθεί, ως επαγγελματίες και ως καταναλωτές, να λέμε και να ακούμε ανούσια πράγματα. Την amuse τη φτιάξαμε επειδή τα events αποτελούν το πάθος μας. Στην amuse οι διαδικασίες υπηρετούν τη δημιουργικότητα, όχι το αντίθετο, και αυτό πιστεύω αποτελεί το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα: έχουμε εξελίξει την εκτελεστική αρτιότητα σε τέτοιο βαθμό, που πλέον την  εξασφαλίζουμε σταθερά στους πελάτες μας, και τους αφήνουμε να ονειρεύονται μαζί μας το δημιουργικό κομμάτι και να δουλεύουμε πάνω σε αυτό.

adb: Έχετε υλοποιήσει σημαντικές και μεγάλου μεγέθους εκδηλώσεις, όπως για παράδειγμα το πρόσφατο επετειακό event για τα 80 χρόνια της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που έχετε αντιμετωπίσει;

B.M.: Τα 80 χρόνια της ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν ένα project που όλοι αγαπήσαμε από την πρώτη στιγμή τόσο πολύ, γιατί και μόνο η ιστορία των ετών αυτής της αγαπημένης μάρκας, μας έκανε όλους στις ομάδες να μαζεύουμε αναμνήσεις, από του πουλιού το γάλα, ως το μεγάλο event στο Κτίριο 56 του ΙΜΕ…

Φανταστήκαμε λοιπόν το κοινό της εκδήλωσης σαν ένα δωμάτιο που κάποιος αποθηκεύει αναμνήσεις για 8 δεκαετίες, και έτσι προσεγγίσαμε το project, σε αυτό στοχεύσαμε, στα συναισθήματα των ανθρώπων, και βέβαια το υπόλοιπο κομμάτι της εκτελεστικής αρτιότητας, αυτό είναι κάτι το οποίο βασίζεται στη συστημική μας δομή, τους εξαιρετικούς παραγωγούς μας, τους δημιουργικούς μας συνεργάτες και την ψυχή της ομάδας.

Η μεγαλύτερη πρόκληση όταν σχεδιάζεις ένα event είναι η εκπλήρωση της εμπιστοσύνης που σου έδειξε ο πελάτης και… μπορεί η λέξη «πελάτης» να ακούγεται απρόσωπη, εμείς όμως έχουμε μάθει ως ομάδα να ενσωματώνουμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται και να γίνονται και οι ίδιοι μέρος του ενθουσιασμού, ώστε να βιώνουν πρώτοι αυτό που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό που απευθύνεται. Αν η δουλειά μας είναι να ενθουσιάζουμε τους ανθρώπους ώστε να γίνονται πιο ενεργοί στη ζωή τους και τη δουλειά τους, η δουλειά μας ξεκινάει με το πάθος των ανθρώπων πίσω από τη λέξη «πελάτης», την εμπιστοσύνη τους και τη συνεργασία τους από το brief ως το τελικό αποτέλεσμα.

Με αυτή την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τους πελάτες εκείνους που μας εμπιστεύονται εδώ και χρόνια και μας επιτρέπουν να «ονειρευόμαστε» δημιουργικά πλάι τους.


adb: Η amuse στηρίζει διοργανώσεις όπως το πρόσφατο Connected We Stand και οργανισμούς όπως το Make A Wish. Ποια είναι φιλοσοφία σας όσον αφορά την κοινωνική προσφορά;

B.M.: Το Connected we stand αποτελεί μια από τις ενέργειες του ConnectAthens, που είναι μια δράση υποστήριξης και ενεργοποίησης ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα, με την οποία έχουμε πολύ στενή συνεργασία. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον όλες οι εταιρείες (όχι μόνο εκδηλώσεων) θα πρέπει να έχουν στενή συνεργασία με κάποιον ή κάποιους οργανισμούς που ασχολούνται με την κοινωνική ευθύνη, την εκπαίδευση ή το περιβάλλον. Για εμάς δεν πρόκειται για χορηγία από το πλεόνασμα του ταμείου της εταιρείας, αλλά για μέρος της στρατηγικής μας και της πορείας μας, ως άτομα και ως εταιρεία.

Το μέλλον της ανθρωπότητας είναι στη συνύπαρξη, και το μέλλον του επιχειρείν στη συνέργεια.  Όπως ακριβώς συνεργαζόμαστε με προμηθευτές και πελάτες, έτσι υπάρχει η τρίτη κατηγορία συνεργατών, που είναι οι κοινωνικές δομές. Στη δική μας στρατηγική, η κοινωνική προσφορά είναι αναπόσπαστο μέρος της πορείας μας, γι’ αυτό εξάλλου και εκπροσωπούμε στη χώρα μας την ΒΝΙ, τη μεγαλύτερη παγκόσμια πρωτοβουλία στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.



adb: Η εταιρεία έχει διακριθεί και για το εργασιακό της περιβάλλον. Ποια είναι η στρατηγική σας σε αυτό τον τομέα και ποια στοιχεία θα λέγατε πως έχουν φέρει τις διακρίσεις;

B.M.: Όταν είσαι στην αρχή της καριέρας σου, βλέπεις πράγματα που θα ήθελες να λειτουργούν διαφορετικά, και ονειρεύεσαι τη μέρα που εσύ θα είσαι στο τιμόνι μιας επιχείρησης, για να αλλάξεις τον κόσμο! Το όραμα αυτό το είχαμε ένας ένας, και ήταν μια κοινή συμφωνία μεταξύ της ομάδας ότι θέλουμε να περνάμε καλά. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα της amuse οφείλονται και σε αυτό.

Η στρατηγική μας, εκτός του να περνάμε καλά, είναι να αναπτυσσόμαστε και να εξελίσσουμε τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας, ώστε να μπορούμε να είμαστε παραγωγικοί και δημιουργικοί σε αυτό που κάνουμε και σε αυτό που είμαστε. Η βράβευση για το Best workplace μάς κάνει πολλαπλά υπερήφανους. Σε τόσο ασταθείς οικονομικά εποχές έχουμε κάνει τη δύσκολη επιλογή να επενδύουμε στην ατομική ανάπτυξη των στελεχών μας και στη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, ίσως γι’ αυτόν το λόγο και είμαστε η πρώτη εταιρεία του κλάδου των events που παίρνει αυτήν τη διάκριση. Δεν το λέει και ο Richard Branson; «Φρόντισε τα στελέχη σου, ώστε εκείνα να φροντίζουν σωστά τον πελάτη σου…»


adb: Τι περιλαμβάνουν τα σχέδια της amuse για το άμεσο μέλλον;

B.M.: Ως άτομα και ως ομάδα βλέπουμε την ανάπτυξη ως μονόδρομο και για την εταιρεία μας και για τη χώρα μας. Θέλουμε πολύ και αναζητούμε τον τρόπο να γίνουμε κομμάτι της ανάπτυξης της χώρας μας, συμβάλλοντας με την εμπειρία μας στις διοργανώσεις σε πράγματα πολύ μεγαλύτερα από ό,τι έχουν γίνει ως τώρα. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε ανοίξει διεθνείς συνεργασίες, προκειμένου να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη χώρα μας σε επίπεδο ανθρώπων, όσο και σε επίπεδο φιλοξενίας διοργανώσεων. Παραμείνετε συντονισμένοι για τη συνέχεια, θα είστε οι πρώτοι που θα ενημερώσουμε.

adb: Ποιο είναι το προσωπικό σας όραμα για την εταιρεία;

B.M.: Να ζήσει περισσότερα χρόνια από εμάς τους ίδιους, ενθουσιάζοντας όλο και περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, και να έχει πάντα την τύχη να υπηρετεί ωραίες δουλειές σαν αυτές που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας.