To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το «brand purpose» στο 3ο Virtual Dialogue

Το «brand purpose» στο 3ο Virtual Dialogue
Ποια είναι η δύναμη του brand purpose; Πώς μπορεί μια μάρκα να χτίσει αξία, συνδέοντας τους επιχειρηματικούς της στόχους με τις ανάγκες και τις προσδοκίες της κοινωνίας και συμβάλλοντας έμπρακτα σε μια καλύτερη ζωή;

Το 3ο «Virtual Dialogue», που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Δεκεμβρίου με θεματική «Brand Next», επικεντρώνεται στο πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό.

Η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone Greece, θα συζητήσει με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairman attp. Θα μεταδοθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.