To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Urban Nomads: Φέρνουμε μια νέα νοοτροπία στην αγορά

Urban Nomads: Φέρνουμε μια νέα  νοοτροπία στην αγορά
Ο Χρήστος Κατσαούνης, Co-founder & Head of Strategy, και η Μάγκη Πούπλη, Co-founder & Head of Creative της Urban Nomads, μας παρουσιάζουν τη νέα εταιρεία που έρχεται να αφήσει το δικό της στίγμα στην ελληνική αγορά επικοινωνίας.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ 

adb: Αρχικά, γιατί Urban Nomads; Πώς καταλήξατε σε αυτό το όνομα για την εταιρεία; Τι αντιπροσωπεύει;
Αναζητούσαμε ένα όνομα που θα μας αντιπροσωπεύει αρχικά σαν προσωπικότητες και θα έδειχνε τη συνολική μας κοσμοθεωρία. Κι ενώ έχει αντιφατικές έννοιες σαν όνομα, ταυτόχρονα αυτές οι έννοιες δένουν μεταξύ τους και δημιουργούν μία νέα πραγματικότητα. Κάτι σαν εμάς, που στην πραγματικότητα φέρνουμε μια νέα νοοτροπία στην αγορά. 
Nomads, γιατί είμαστε σε μόνιμη κίνηση, πάντα εξερευνητές, πάντα αναζητητές νέων πραγμάτων αλλά και της κοινής λογικής, που δεν είναι τελικά τόσο κοινή. Εξάλλου, χωρίς κίνηση τίποτα δεν υπάρχει, τίποτα δεν εξελίσσεται. 
Urban, γιατί δεν πήραμε τα βουνά... ούτε κινούμαστε μόνοι μας στην έρημο. Κινούμαστε στον παλμό της πόλης, αλληλοεπιδρώντας με όλα όσα συμβαίνουν και όλους όσοι τα δημιουργούν. Urban, γιατί κάθε μέλος της ομάδας μας φέρνει μαζί του τον παλμό και τη δυναμική μεγάλων εταιρειών και ανοικτών μυαλών που έχουν ταξιδέψει, έχουν ζήσει, έχουν δει, έχουν κάνει.

adb: Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από την Urban Nomads; Ποια είναι η διαδρομή τους;
Αν μιλάμε για την αφετηρία του εγχειρήματος, είμαστε ένας στρατηγικός και ένας δημιουργικός με πολυετή εμπειρία σε μεγάλες εταιρείες του χώρου, βραβευμένοι για τις δουλειές μας και έχοντας και οι δύο την τύχη να έχουμε ζήσει στο εξωτερικό και να έχουμε αποκτήσει μια σφαιρική ίσως και διαφορετική άποψη. 
Στην πραγματικότητα όμως, η Urban Nomads είναι μια μεγάλη ομάδα επαγγελματιών, συνεργατών αλλά πάνω από όλα φίλων, με διαφορετική πορεία αλλά κοινό όραμα. Μια ομάδα που ανακάλυψε μέσα από την εμπειρία της το πώς δεν πρέπει να γίνονται τα πράγματα στην αγορά μας.

adb: Ποιο είναι το DNA της εταιρείας κατά τη γνώμη σας; Ποια στοιχεία αφενός τη χαρακτηρίζουν, αφετέρου τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό; 
Το DNA βασίζεται κατ’ αρχάς στην απλότητα, και τελικά αυτό είναι και που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Απλότητα στον τρόπο επικοινωνίας, στον τρόπο επίλυσης επικοινωνιακών προκλήσεων, απλότητα στον τρόπο συνεργασίας. Και αυτό μας οδηγεί στο να δημιουργούμε απλές αλλά ουσιαστικές καμπάνιες. 
Ένα επίσης βασικό στοιχείο είναι η διάθεσή μας να «εκμεταλλευτούμε» τη δύναμη της επικοινωνίας, για να επηρεάσουμε θετικά, μέσα από τη δουλειά μας, την καθημερινότητα των ανθρώπων.



adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία; Υπάρχει κάτι στο οποίο θεωρείτε πως εξειδικεύστε;
Η εταιρεία παρέχει ολοκληρωμένες  επικοινωνιακές λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας. Στόχος μας δεν είναι απλά μία ωραία ιδέα που θα συζητηθεί, αλλά μία στρατηγικά δημιουργική προσέγγιση, που θα φέρει απτά αποτελέσματα. 
Βασικός μας σκοπός είναι να γκρεμίσουμε τους αόρατους τοίχους μεταξύ στρατηγικής και δημιουργικού αλλά και διαφημιστικής και πελάτη. Να ενώσουμε μυαλά, στόχους και οράματα, για να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά ουσιαστικό.

adb: Θεωρείτε πως υπάρχει πλέον χώρος στην ελληνική αγορά για νέες διαφημιστικές εταιρείες; Παρατηρείτε ανάκαμψη;
Δεν θα μιλήσουμε για ανάκαμψη, θα μιλήσουμε όμως για αλλαγή. Και αυτή η αλλαγή φέρνει ανακατάταξη: προτεραιοτήτων, μέσων, δυνατοτήτων, ευκαιριών.  Άρα μιλάμε για έναν τελείως διαφορετικό κόσμο, που δεν θα μπορούσε παρά η επικοινωνία να προσαρμοστεί σε αυτές τις γιγάντιες αλλαγές. 
Όσο για το αν υπάρχει χώρος για νέα επικοινωνιακά σχήματα, θα πούμε πως ναι, πάντα υπάρχει χώρος για μια νέα οπτική, μια φρέσκια αντιμετώπιση των ολοένα και πιο σύνθετων προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε και σε business επίπεδο, αλλά και σε κοινωνικό. 

adb: Υπάρχουν, ήδη, κάποιες πρώτες συνεργασίες της Urban Nomads στις οποίες μπορείτε να αναφερθείτε;
Αυτό που μπορούμε να αποκαλύψουμε είναι πως έχουμε ξεκινήσει μια στρατηγική και δημιουργική συνεργασία με δύο μεγάλα brands, ένα στο χώρο του Catering και ένα στον κλάδο των λευκών ειδών. Σύντομα θα δείτε τις πρώτες καμπάνιες on air. 

adb: Ποιο είναι το όραμά σας για τη συνέχεια και την πορεία της εταιρείας; 
Αν και έχουμε στόχους για το μέλλον, στην πραγματικότητα το αντιμετωπίζουμε σαν ένα ταξίδι με άγνωστο προορισμό. Με οδηγό τη διάθεση, την ευελιξία και την απλότητά μας, απολαμβάνουμε τη διαδρομή, ελπίζοντας ότι θα αφήσουμε το δικό μας στίγμα για μια καλύτερη καθημερινότητα μέσα από την επικοινωνία.