To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Βασίλης Λώλας (In-Touch): Αμεσότητα, Ευελιξία Αποτελεσματικότητα

Βασίλης Λώλας (In-Touch): Αμεσότητα, Ευελιξία  Αποτελεσματικότητα

Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, o Βασίλης Λώλας, Founder της in-Touch Communication, μας εξηγεί τη φιλοσοφία της εταιρείας. 

Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας μέσα στο 2020; Ποιες νέες ανάγκες και τάσεις έχουν προκύψει;

Το 2020 είναι αδιαμφισβήτητα μια ιδιαίτερη χρονιά για ολόκληρο τον κόσμο. Ειδικά στην Ελλάδα, που μόλις είχε αρχίσει να ορθοποδεί από την οικονομική κρίση, έρχεται μια ακόμη πιο ισχυρή κρίση να την «χτυπήσει».  Ένα από τα πρώτα πράγματα που κληθήκαμε να κάνουμε, ήταν να προσαρμοστούμε στον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες μας, πραγματοποιώντας τηλεδιασκέψεις. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και τις αλλαγές που επέφερε το lockdown αλλά και τα μέτρα ασφαλείας που ανακοινώνονται και αντίστοιχα αναπροσαρμόζουμε την επικοινωνιακή στρατηγική που είχαμε αρχικά συζητήσει με τους πελάτες μας για το 2020, με βάση τα νέα κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα. Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που δημιούργησε αυτή η κρίση στον κάθε πελάτη μας και με βάση τα νέα δεδομένα, δουλέψαμε στενά μαζί τους, αλλά σε απόσταση, για να πετύχουμε την όσο δυνατόν πιο καίρια και πετυχημένη επικοινωνιακή δράση. Η βαρύτητα έπεσε ως επί το πλείστον σε τρεις άξονες: επικοινωνία και στήριξη των εργαζομένων, εξωτερική επικοινωνία για το πώς έχει διαχειριστεί η εταιρεία την κρίση και ανάπτυξη κοινωνικών δράσεων, προκειμένου να υποστηρίξουν το σύστημα υγείας και πιο ειδικά τα νοσοκομεία αναφοράς αλλά και τις ευπαθείς ομάδες ή ομάδες που επηρεάζονταν.  Έτσι προσφέρθηκαν γεύματα σε νοσηλευτές και γιατρούς, ενώ δόθηκαν lap top και tablets σε παιδιά που δεν είχαν την οικονομική άνεση να αγοράσουν.

Κατά τη γνώμη σας ποιες δεξιότητες και ποιες υπηρεσίες πρέπει να διαθέτει και να προσφέρει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν επέλθει διαφοροποιήσεις λόγω του Covid-19 σε τομείς όπως π.χ. το influencer marketing;

Σε χαλεπούς καιρούς όπως αυτοί που βιώνουμε, μια εταιρεία στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων οφείλει να προσφέρει αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες της, να τους δίνει την αμέριστη προσοχή και το χρόνο που απαιτείται στον καθέναν. Χρειάζεται αμεσότητα, ευελιξία, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, μιας και τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια, οπότε χρειάζεται να ενημερώνουμε τους πελάτες μας, αλλά και να προσαρμόζουμε τις δράσεις μας. Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώσαμε και συνεχίζουμε να βιώνουμε λόγω Covid-19, μας πίεσαν να προσαρμοστούμε σε μια νέα πραγματικότητα με νέα για όλους μας δεδομένα, άλλαξαν οι συνήθειες κατανάλωσης, διασκέδασης, ενημέρωσης, ο τρόπος εργασίας κ.λπ. Οφείλαμε να συμβουλεύουμε και να καθοδηγούμε τους πελάτες μας με βάση τις διαρκείς εξελίξεις και να προσαρμόζουμε το πλάνο επικοινωνίας στη νέα κατάσταση. Για παράδειγμα, κατά την περίοδο του lockdown, προβάλλαμε προτάσεις Covid-19 friendly (το υποκοριστικό που τους δώσαμε), που μπορεί, δηλαδή, το κοινό να απολαύσει μέσα στο σπίτι του, π.χ. μουσική, κηπουρική, μαγειρική κ.ά. Επιπλέον, αναπτύξαμε προγράμματα υποστήριξης των τοπικών κοινωνιών αλλά και των νοσηλευτών και γιατρών. Αναπτύξαμε προγράμματα κοινωνικής υποστήριξης του προσωπικού των εταιρειών-πελατών μας, ώστε να έχουν έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, παροχή ιατρικών συμβουλών, απαραίτητο εξοπλισμό (μάσκες, αντισηπτικά) κ.ά.

Ποια είναι η διαδρομή και η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε;

H in-Touch Communication ξεκίνησε το ταξίδι της τον Φεβρουάριο του 2016. Παρόλο που πρόκειται για μια «νεαρή» εταιρεία, κουβαλάει μαζί της σημαντική εμπειρία στο χώρο. Αποτελεί ένα boutique agency, που δίνει την αμέριστη προσοχή και το χρόνο που απαιτείται στον κάθε πελάτη. Λειτουργούμε με βάση το τρίπτυχο Αμεσότητα - Ευελιξία - Αποτελεσματικότητα. Τρία στοιχεία που η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι αναζητούν όλο και πιο επίμονα οι πελάτες από ένα agency. Είμαστε λοιπόν διαθέσιμοι και συμμετέχουμε σε τακτικές αλλά και έκτακτες συναντήσεις, έχοντας ουσιαστική συμμετοχή στο day-to-day των πελατών μας. Η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε, προσαρμόζεται στις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών, στο κοινό που απευθύνεται στον εταιρικό στόχο και στις κοινωνικές συνθήκες κάθε φορά.  Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, θέλουμε να θέτουμε από κοινού στόχους και κάνοντας απολογισμό των ενεργειών, να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα των στόχων που πετύχαμε, του τι πράξαμε σωστά και των ενεργειών που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να βελτιωθούμε. Στην in-Touch Communication επιδιώκουμε την ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες μας και όχι να είμαστε ένα agency που απλώς διεκπεραιώνει. Θεωρούμε πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας, την εμπειρία μας και μαζί να κερδίζουμε στόχους κι όχι απλώς να ετοιμάζουμε ένα ΔΤ, ένα άρθρο, μια πρόταση για κοινωνικό πρόγραμμα. Μόνο έτσι πιστεύουμε ότι μεγιστοποιείται η συνεργασία και γίνεται ουσιαστική. Μπορούμε και προσφέρουμε όλο το φάσμα των υπηρεσιών σχετικά με την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις. Ωστόσο, τα δυνατά μας σημεία, χωρίς να μειώνουμε τα υπόλοιπα, είναι οι Δημόσιες Σχέσεις, η Εταιρική Επικοινωνία, η Διαχείριση Κρίσεων, οι Σχέσεις με τα ΜΜΕ και η Εσωτερική Επικοινωνία, τα Social Media. Βέβαια, από τη στιγμή που αναλαμβάνουμε την εικόνα και τη φήμη μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος, εννοείται ότι σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προγράμματα για όλες τις υπηρεσίες που σχετίζονται μ’ αυτά.

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και project που ξεχωρίζετε;

Παρόλο που αποτελούμε μια νεαρή εταιρεία, έχουμε την τιμή και τη χαρά να συνεργαζόμαστε με σημαντικές εταιρείες χωρίς να διαφημίζουμε τα projects μας, καθώς πιστεύουμε πολύ στη word of mouth διαφήμισή μας. Ενδεικτικά, κάποιες εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, η εταιρεία Παλίρροια, η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και άλλες.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.