To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Xρήστος Βαλταδώρος: Δουλεύουμε με όπλα την κατανόηση της εποχής και τη δύναμη της ιδέας

Xρήστος Βαλταδώρος: Δουλεύουμε με όπλα την κατανόηση της εποχής και τη δύναμη της ιδέας
Στο πλαίσιο της ειδικής έκδοσης #PR Agencies της Direction Business Network, ο Χρήστος Βαλταδώρος, Head, Corporate Communications της Gravity The Newtons, μας μιλά για το πόσο άλλαξαν τα δεδομένα στην αγορά του PR στην Covid-19 εποχή.

Πώς έχει επηρεαστεί η ελληνική αγορά PR από τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας το 2020; Ποιες νέες ανάγκες έχουν προκύψει;

Η εποχή Covid-19 ανέστειλε στάσεις, συμπεριφορές, αντιλήψεις, πρακτικές. Πολλές οικονομικές δραστηριότητες βρέθηκαν στο σημείο μηδέν από κάθε άποψη. Άλλες υπολειτούργησαν, ανιχνεύοντας τη βίαιη προσαρμογή τους σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Οι περισσότεροι από εμάς στο χώρο του PR διαμόρφωσαν σχεδόν σε μηδενικούς χρόνους νέο εργασιακό περιβάλλον, παρέχοντας δέσμες υπηρεσιών από απόσταση. Η τηλε-εργασία βοήθησε σε σημαντικό βαθμό τον επιχειρηματικό κόσμο να εξασφαλίσει την επιχειρηματική του συνέχεια. Τουλάχιστον σε κάποιον επαρκή βαθμό.

Είναι γεγονός πάντως ότι η φύση του προβλήματος έδωσε συγκριτικό πλεονέκτημα στα agencies που είχαν κτίσει φήμη στο crisis management και το counseling γενικότερα. Μπόρεσαν να επενδύσουν στην σωρευμένη εμπειρία τους. Ιδιαίτερα στη φάση κλιμάκωσης των ενεργειών που οδήγησαν στο ολικό lockdown, κλήθηκαν να διαχειριστούν καθημερινά την αβεβαιότητα. Να καθοδηγήσουν συμβουλευτικά. Να διαμορφώσουν χρηστικό περιεχόμενο και καθησυχαστικό περιβάλλον ασφάλειας. Αυτοί που είχαν την ικανότητα να δείξουν νηφαλιότητα και σοβαρότητα, στάθηκαν αξιόπιστα δίπλα στους πελάτες τους. Κέρδισαν τις εντυπώσεις και έκτισαν παρακαταθήκη. Σε μεγάλο βαθμό, οι ίδιες περιοχές ενδιαφέροντος θα κυριαρχήσουν και τους επόμενους μήνες. Τουλάχιστον μέχρι να ισορροπήσει το υγειονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, επανακαθορίζοντας για μια ακόμα φορά αυτό που ονομάζουμε «προσαρμοσμένη κανονικότητα».

Κατά τη γνώμη σας, ποιες δεξιότητες και ποιες υπηρεσίες πρέπει να διαθέτει και να προσφέρει ένα PR Agency σήμερα; Έχουν επέλθει διαφοροποιήσεις λόγω του Covid-19 σε τομείς όπως π.χ. το influencer marketing;

Ο όρος PR Agency μάλλον αδικεί το εύρος των υπηρεσιών αλλά και των πόρων που διαχειρίζεται σήμερα μια σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας. Ιδιαίτερα στο περιβάλλον Covid-19. Η προσέγγιση σε κάθε περιοχή ή αντικείμενο ενασχόλησης είναι περισσότερο από κάθε άλλη φορά ολιστική. Διαφορετικά κοινά και διαφορετικές αντιλήψεις προϋποθέτουν και το σωστό μίγμα μέσων επικοινωνίας και περιεχομένου. Είναι δύσκολο να ορίσουμε σταθερές επικοινωνιακές «συνταγές» ή να προκαθορίσουμε την αποτελεσματικότητα επιμέρους καναλιών επικοινωνίας. Πολύ περισσότερο, να «κλειδώσουμε» μεθοδολογικά προφίλ. Ειδικά σε ό,τι αφορά το influencer marketing, είναι γεγονός ότι η αποτελεσματικότητά του έχει υπερεκτιμηθεί. Σε κάθε περίπτωση, η σύνδεση προσώπων επιρροής με επιμέρους brand δεν μπορεί να έχει «καθολική» εφαρμογή και αποδοχή. Ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης. Χρειαζόμαστε πάνω απ’ όλα ευέλικτες πρακτικές που θα λειτουργούν με σχεδόν μηδενικούς χρόνους αντίδρασης στα πραγματικά δεδομένα.

Ποια είναι η διαδρομή και η φιλοσοφία της εταιρείας; Πού θα λέγατε ότι εξειδικεύεστε;

H Gravity The Newtons είναι μια εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Δουλεύουμε με στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα και όπλα την κατανόηση της εποχής και τη δύναμη της ιδέας. Ζούμε σε ευμετάβλητο περιβάλλον. Επιχειρήσεις και καταναλωτές επαναπροσδιορίζουν με ταχύτητα τους ρόλους, τους σχεδιασμούς και τις στοχεύσεις τους. Προτεραιότητά μας επομένως είναι να παραμείνουμε συνοδοιπόροι, συνεργάτες και συνδιαμορφωτές αντιλήψεων, επενδύοντας κάθε φορά στο κατάλληλο περιεχόμενο. Δημιουργήσαμε μια ομάδα έμπειρη σε τομείς όπως το finance και τις επενδύσεις, τα Telco’s, την τεχνολογία, την ενέργεια, το retail, τα τρόφιμα, τα φάρμακα και την αγροτική οικονομία.

Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και project που ξεχωρίζετε;

Είμαστε υπερήφανοι για τη μακροχρόνια στρατηγική συνεργασία με την NN Hellas, μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. H NN επιλέγει να προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο το κοινό. Το πετυχαίνει μέσα από ένα ιδιαίτερο storytelling που έχουμε ‘χτίσει’ μαζί τα τελευταία χρόνια στην επικοινωνία μας. Δημιουργούμε καμπάνιες που πραγματικά απολαμβάνουμε, τόσο στη σύλληψη όσο και στην υλοποίηση. Μας δίνουν την ευκαιρία να κάνουμε τη διαφορά, τόσο σε στρατηγικό όσο και επικοινωνιακό επίπεδο. Αλλά και να μιλήσουμε για πράγματα που έχουν ουσιαστική σημασία, μέσα από αληθινές ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται ανάμεσά μας.

Με τη Lamda Development S.A. μοιραζόμαστε εταιρική φιλοσοφία και αξίες που βλέπουν μπροστά. Είμαστε στρατηγικοί συνεργάτες και συνοδοιπόροι. Συμμετέχουμε στην υλοποίηση του οράματος μια εταιρείας που παραδίδει κάθε φορά έργα – πρότυπα αναφοράς για την Ελλάδα και τον κόσμο.  Όταν γίνεσαι βέβαια game changer, μεγαλώνει και η ευθύνη για τις επιλογές σου. Κάθε πρωτοβουλία είναι και πρόκληση για το σήμερα και το αύριο. Το όραμα της Lamda για τη σύγχρονη Ελλάδα που ξεχωρίζει, που αναπτύσσεται βιώσιμα,  μας εμπνέει να συνεχίζουμε με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτό που κάνουμε!

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την έκδοση #PR Agencies εδώ.