To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλλαγές στη Διοικούσα του IAB

Αλλαγές στη Διοικούσα του IAB

ΙΑΒ2

Επίσης στη Γενική Συνέλευση της προηγούμενης εβδομάδας ανακοινώθηκε πως στις 2 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί το επίσημο λανσάρισμα της έρευνας Mediascope στην Eλλάδα, σε ειδικό event, όπου προσκεκλημένη θα είναι η Αντιπρόεδρος του IAB Europe Alison Fennah. Σημειώνεται πως στο IAB πιστεύουν πολύ σε αυτήν την έρευνα και θα γίνει προσπάθεια το πλήρες ανάπτυγμα της, να πωληθεί σε μεγάλους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς…

ΙΑΒ3

Tο «δυσάρεστο» βέβαια ήταν πως, όπως ανακοινώθηκε, για πρώτη φορά καταγράφεται (μικρή) κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη στο Διαδικτύου… Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του Οργανισμού το πρώτο τρίμηνο του 2012 έκλεισε στα 14,1 εκατ. ευρώ όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2011 το σχετικό μέγεθος κυμαινόταν στα 15,9 εκατ. ευρώ…

Φερermiνος

Δύο εβδομάδες μέχρι τη μεγάλη γιορτή της Επικοινωνίας και όλα δουλεύουν, με φουλ τις μηχανές. Τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής, οι άνθρωποι των Επιτροπών Αξιολόγη- σης ακόμη και οι «ιθύνοντες νόες» αναφορικά με το αν πρέπει να αλλάξει στα σημεία… το Καταστατικό. Ένα ζήτημα που δεν έχει ρυθμιστεί είναι ο χρόνος αλλά αυτό καλείται να θεραπεύσει σαν πρόβλημα η γοητευτική περσόνα του Χρήστου Φερεντίνου. Τουλάχιστον θα γελάσουμε. Όσο για τα μεγάλα φαβορί ξεχωρίζουν 2-3 εταιρείες…

Στο δια ταύτα

Η διαδικασία επιλογής των έργων πάντως έχει γίνει ευκολότερη και πιο απλή. Μάλιστα με ικανοποίηση υποδέχθηκαν τις αλλαγές στον τρόπο παρουσίασης των υποψηφίων τα μέλη της κριτικής επιτροπής του PR, Direct και Production. Το Powerpoint ενοχλούσε και όπως όλα δείχνουν το Word έδωσε τη δυνατότητα να αποτυπωθεί καλύτερα το reason why.

PR - eality

Μένοντας στο PR πάντως, δεδομένης της κρίσης και της μείωσης των κονδυλίων στο συγκεκριμένο τομέα, προτιμήθηκαν για τη shortlist οι δουλειές με αποτέλεσμα παρά οι δημιουργικές ιδέες. Ως άλλοθι προτάχθηκε η ύπαρξη της κατηγορίας AD και το Integrated στις οποίες μπορεί να εξαντλήσει κανείς τη δημιουργικότητά του και την Καινοτομία.

ΟΠΑΠ

Τελικά ούτε την εβδομάδα που μας πέρασε υπήρξε κάποια απόφαση για τον διαγωνισμό media του Οργανισμού με την αγωνία της αγοράς να αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος…