To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ένας Άγγελος για το Alter…

Ένας Άγγελος για το Alter…

Έντονη ήταν η φημολογία την ώρα που έκλεινε η στήλη πως ο διευθύνων σύμβουλος που θα αναλάβει το τιμόνι του Alter και στην ουσία θα «τρέξει» το πρόγραμμα εξυγίανσης, που προβλέπει το «μνημόνιο συνεργασίας» που έχει υπογράψει ο τηλεοπτικός σταθμός με τις πιστώτριες τράπεζες, θα είναι ο γνωστός από τη θητεία του σε Παναθηναϊκό και Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Άγγελος Φιλιππίδης. O εμπειρότατος περί τα ΜΜΕ τραπεζίτης ακούγεται πως θα κληθεί να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά, ενώ κυκλοφορεί και το σενάριο που «προβλέπει» σύσταση εταιρείας-υπεργολάβου με τη συνεισφορά έτερου, «μη ανταγωνιστικού» ως προς το περιεχόμενο καναλιού, για τα της τεχνολογικής υποδομής και περιορισμός του μη συντακτικού δυναμικού στο 1/10 του υφιστάμενου. Αν ήταν καλές οι εποχές, θα προσφερόταν και η εισηγμένη ως «κέλυφος» -εκτός κι αν βάλει το «χεράκι» της η κυβέρνηση, πάντα με γνώμονα τη «σωτηρία θέσεων εργασίας και την προάσπιση του πλουραλισμού στα ΜΜΕ, ως συστατικού της δημοκρατίας».

Αποχωρεί…

«Τελεία και παύλα» φαίνεται ότι βάζει στη συνεργασία του με την dot o γενικός διευθυντής της εταιρείας, Mπάμπης Γεωργακόπουλος, ο οποίος αναμένεται να αποχωρήσει μέχρι το τέλος του μήνα…

Ούτε ένας, ούτε δυο…

Το σύνολο σχεδόν της αγοράς διεκδικεί το λογαριασμό media της Wind, καθώς η εποχή δεν επιτρέπει σε κανέναν να «σνομπάρει» διαφημιζόμενους της πρώτης δεκάδας της κατάταξης… Και μιας και μιλάμε για κινητή τηλεφωνία, αυτό που ακούγεται έντονα είναι πως, ίσως, σύντομα να «τρέξει» και δημιουργικό spec στο συγκεκριμένο χώρο…

Για καλό σκοπό…

Media spec από Οργανισμό έκπληξη «τρέχει» αυτήν τη στιγμή στην αγορά…

Εκεί ψηλά…

Τρία ακούγεται πως είναι τα PR spec που «τρέχουν» στους… αιθέρες. Το ένα είναι απόρροια πρόσφατης συγχώνευσης, το δεύτερο αφορά αραβική εταιρεία και το τρίτο τρέχει σε διεθνές επίπεδο και μάλλον θα επηρεάσει και την ελληνική πλευρά.

Kαλλικράτης…

Η «επ’ αόριστον αναβολή» του spec της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ήταν το πρώτο «πλήγμα» που επέφερε ο Καλλικράτης και οι νέοι «άρχοντες» της τοπικής αυτοδιοίκησης στους διαγωνισμούς που αφορούν την αγορά επικοινωνίας… Δυστυχώς, μάλλον, θα ακολουθήσουν κι άλλα…

Ούτε καν σώζων εαυτόν


Στην τελευταία… συνεδρίαση, δυσαρεστήθηκαν αρκετοί όταν ειπώθηκε δι΄ επισήμων και θεσμικών χειλέων ότι «ο κλάδος που από τη φύση του είναι αρμόδιος να διαχειρίζεται κρίσεις -για λογαριασμό των πελατών του- δεν μπορεί να επινοήσει ένα σχέδιο crisis management για τα ίδια τα μέλη του και τη διάσωσή τους από το τσουνάμι της κρίσης».




A world apart

Το «domino effect» που όλο και περισσότεροι αναφέρουν σχετικά με το Alter δεν φαίνεται να αγγίζει προς το παρόν τον «Κόσμο του Επενδυτή». Ο εκδότης Νίκος Φελέκης διεμήνυσε αρμοδίως ότι συνεχίζει κανονικά, μιας και Ελεύθερη Τηλεόραση του Alter και Bestend του «Κόσμου του Επενδυτή» αποτελούν ξεχωριστές εταιρείες και υποτίθεται ότι η μία δεν επηρεάζει την άλλη.

illuminati

Έπιασε στασίδι ήδη στο Ραδιομέγαρο η grande dame του τηλεοπτικού δημοσιογραφικού star system Έλλη Στάη και ήδη το τμήμα Προμηθειών ενέκρινε την αγορά μηχανήματος διαφορετικού φωτισμού του σκηνικού του στούντιο των ειδήσεων.

Φίρμες

Εκεί που πραγματικά φάνηκε η παθογένεια της δημοσιογραφικής κάστας είναι στο κανάλι του ΟΠΑΠ, που ζητεί 6ωρη απασχόληση από τις φίρμες του αθλητικού, που αδυνατούν να παράσχουν υπηρεσίες πέραν του ημιώρου.

1 σε 2

Επιστρέφει στα παλιά του λημέρια, στην «Ημερησία», το «Homme», το οποίο πρώτα θα βρίσκεται στο περίπτερο μαζί με το «Έθνος της Κυριακής» την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα και μετά στο οικονομικό φύλλο του συγκροτήματος το αμέσως επόμενο Σάββατο.

Πακέτο

Άλλο ένα εβδομαδιαίο φύλλο ετοιμάζεται να κατεβάσει ρολά αν δεν βρει άμεσα χρηματοδότη. Βλέπετε το κονδύλι που αιτήθηκε από το digi-content, το ευρωπαϊκό «πακέτο» στο οποίο πόνταραν οι εκδότες για να πληρώσουν μισθούς και πάγια, αργεί να εκταμιευθεί.

Aναπτύσσεται…

Ο υιός Δημήτρης Γιαννακόπουλος (των μεγαλομετόχων της ΚΑΕ και της ΠΑΕ), πλην της καθημερινής αθλητικής εφημερίδας «Πράσινη», συνεχίζει συστηματικά και προσεκτικά τη media-κή επέκτασή του στο διαδίκτυο, όπου, ούτε λίγο ούτε πολύ, ελέγχει άμεσα τέσσερις δικτυακούς τόπους, το πολιτικό-οικονομικό www.newscode.gr, με επικεφαλής τον πολιτικό-οικονομικό συντάκτη της «Ισοτιμίας», Μενέλαο Τασσιόπουλο, το ποικίλης πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικής ύλης, www.newsbomb.gr, με επικεφαλής τον «ρεπόρτερ» Κώστα Χαρδαβέλλα, το www. gossip-TV.gr με επικεφαλής τον πανελίστα του Alpha Nάσο Γουμενίδη και το αστρολογικό www.astrology.gr, όπου καθοριστική είναι η συμβολή της μητέρας (και συζύγου του Παύλου Γιαννακόπουλου) Δέσποινας. Σημειώνεται ότι κατά το παρελθόν, στις χρυσές μέρες του Χρηματιστηρίου, η Δέσποινα Γιαννακοπούλου είχε εκδώσει και χρηματιστηριακή αστρολογία, με βάση τον «γενέθλιο  χάρτη» των εισηγμένων, τον οποίο είχε προωθήσει δεόντως τότε η «Ισοτιμία»… Παράλληλα, στο δυναμικό της DPG Group of Companies, όπως ονομάζεται το νέο αυτό internetικό media group, έχει προστεθεί ως CEO o έμπειρος Νίκος Στελλάκης, καθώς και σημαντικά στελέχη με παρελθόν στις εκδόσεις Λυμπέρη…




Νέες ιδέες…

Κυκλοφορεί εντόνως πως εθεάθησαν στην ΕΡΤ «πρώην» τηλε-stars, κομίζοντας προτάσεις για «αγορά τηλεοπτικού χρόνου», έναντι μηδενικής αμοιβής. Δηλαδή, «προσφέρουν» έτοιμα πακέτα προγράμματος στη δημόσια τηλεόραση, με μοναδικό αντάλλαγμα την ένταξή τους στο πρόγραμμα, καθώς το κόστος παραγωγής της εκπομπής θα καλύπτεται καθ’ ολοκληρίαν από τους «χορηγούς» τους. Το product placement να είναι καλά κι από ιδέες άλλο τίποτε…

Ψάχνουν…

Τα μαντάτα για την ανανέωση συμβολαίου που λήγει στο τέλος της σεζόν δεν είναι καλά για τους «παλιούς» στο Μαρούσι. Και για τον «αρχαιότερο» σκασίλα του, μια χαρά βολεύεται με τιμητική αποστρατεία τύπου «σχολιαστής στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων» μαζί με τον «κολλητό» του. Για την «παρέα», όμως, που συνηθίζει να τα «παίζει» «όλα για όλα» τα πράγματα είναι ζόρικα, καθώς ο πρώην συνεταίρος (προς το παρόν) δεν θέλει ν’ ακούσει κουβέντα γι’ αυτούς... Το... θέμα είναι πόσο χαμηλά σκοπεύουν να πέσουν σε ό,τι αφορά τα... μπικικίνια, γιατί καλά τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά άμα δεν υπάρχει διαφήμιση, τι να τα κάνεις;

Εγκαίρως…

Για το νέο νομοθετικό πλαίσιο για τα ΜΜΕ που ετοιμάζει ο Τηλέμαχος Χυτήρης και θα είναι νόμος του κράτους το αργότερο ως το Μάρτιο, έχετε διαβάσει εγκαίρως από αυτήν εδώ τη στήλη. Επισημαίνουμε, με την ευκαιρία, τις παράπλευρες… απώλειες από τις πρόσφατες δηλώσεις του για τις ρυθμίσεις στα ΜΜΕ: Η σταδιακή, με ορίζοντα διετίας, αποχώρηση της ΕΡΤ από την αγορά διαφήμισης σημαίνει ότι αποχωρεί και από τη διεκδίκηση των μεταδόσεων του Champιοn’s League. Θυμίζουμε ότι η Τeam, που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα, έχει αρχίσει βολιδοσκοπήσεις για τις σεζόν από το 2012 και μετά… Σε ό,τι αφορά, δε, τη δημοσίευση ισολογισμών, εξετάζεται να μπει και κριτήριο ελάχιστης κυκλοφορίας-πώλησης για την υποχρεωτική δημοσίευση σε καθημερινά έντυπα πανελλαδικής κυκλοφορίας, ώστε να φύγουν οι «μικροί» από τη μέση, που «σπάνε» τις τιμές, και το «χρήμα» να πάει στους «μεγάλους». Φυσικά, για τις οικονομικές θα προσμετρώνται και οι συνδρομές. Σκέψεις υπάρχουν και για άρση του κριτηρίου εντοπιότητας ή διεύρυνσής του σε επίπεδο Περιφέρειας… Κάτι που ταιριάζει «γάντι» με… Καλλικράτη και στον Τύπο. Φυσικά, για τις όποιες ρυθμίσεις, θα προηγηθεί «εξαντλητικός διάλογος»…