To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιστροφή…

Επιστροφή…

Απλά φήμες;

Όλο και πιο έντονα κυκλοφορεί στην αγορά η φήμη ότι επιχειρηματίας του χώρου του production, η εταιρεία του όποιου έχει βρεθεί τελευταία (με αρνητικό τρόπο) στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, μεθόδευε την ίδρυση άλλων εταιρειών, στις οποίες διοχετεύει εργασίες και μηχανήματα…

ΜcDonald’s…

Mε ιδιαίτερα ισχυρό παίχτη της αγοράς του Retail και ιδιοκτήτη σημαντικής αλυσίδας εστίασης στη χώρα μας διαπραγματεύονται οι άνθρωποι της αλυσίδας fastfood για τη μεταβίβαση του σήματος.

Οn Τelecoms…


Πίσω από το δημιουργικό κομμάτι της On Telecoms βρίσκεται ο Peter Οικονομίδης, που τρέχει
συμβουλευτικά το λογαριασμό…

Ψάξιμο…

Σε διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς έχει προχωρήσει διαφημιζόμενος από το χώρο της
ψυχαγωγίας. Οι αλλαγές που έχουν σημειωθεί τελευταία στην αγορά όπου δραστηριοποιείται, φαίνεται ότι τον έχουν κάνει να ψάχνει για πιο δημιουργικές λύσεις και προτάσεις. Ο κύκλος, πάντως, των εταιρειών που θα συμμετάσχουν θα είναι πολύ περιορισμένος. ..

Με τίποτα…


Στα κρατικά spec τα πράγματα φαίνεται πως δεν αλλάζουν με τίποτα… Λίγες ημέρες πριν από την
κατάθεση προσφορών (11/6) για το διαγωνισμό του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
(κονδύλι 2,5 εκατ. ευρώ), η σχετική προκήρυξη αποσύρθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου. Σε επικοινωνία μας με τους αρμόδιους μας αναφέρθηκε πως αυτό έγινε γιατί υπάρχει η πιθανότητα να ακυρωθεί το spec, αλλά μέχρι τη στιγμή που έκλεινε η στήλη καμία επίσημη ενημέρωση δεν υπήρχε…

4ήμερο;

Mειώσεις αποδοχών αλλά και λιγότερες εργάσιμες ημέρες ακούστηκε ότι εφαρμόζουν κάποιες μικρομεσαίες εταιρείες του χώρου…

Μήπως;

Δεν είναι, πάντως, όλα όσα ακούγονται μαύρα και άραχνα. Μεσούσης της κρίσης διαφημιστική
προχώρησε σε προσλήψεις νέων συνεργατών, τόσο στο κομμάτι του δημιουργικού όσο και στον τομέα του client service… Mήπως πήρε κάτι νέο;


Αποχώρηση

Αποχώρησε από την Universal Media o Σπύρος Παπαγεωργίου…

Ηφαίστειο…

Οι εκρήξεις του ηφαιστείου στην Ισλανδία και το πρόβλημα που δημιούργησαν στις αερομεταφορές
είναι οι βασικές αιτίες που καθυστερεί η απόφαση στο PR spec της EasyJet, το οποίο αφορά Ελλάδα και Κύπρο… Οι τρεις συμμετέχοντες έκαναν τις παρουσιάσεις τους στο «hangar-γραφείο» της εταιρείας στο Λονδίνο και τώρα περιμένουν νεότερα…

Καρέκλα…

Την απομάκρυνση του Π. Βουρλούμη από τη διοίκηση του ΟΤΕ ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου… Για να δούμε αν θα επιβεβαιωθούν τα τελευταία σενάρια για τους υποψήφιους διαδόχους της μεγάλης «καρέκλας»…

Σε πράσινο φόντο…


Μέσα σε όλο το «διοικητικό πόλεμο» που διεξάγεται στον Παναθηναϊκό, παρελθόν αποτελεί από το τριφύλλι και ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ, Ανδρέας Μπέκιος,ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του…

57,8


Στα 57,8 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται η online διαφημιστική δαπάνη το 2009, σύμφωνα με το IAB.
Ενώ όλα τα άλλα μέσα πέφτουν, το διαδίκτυο γνωρίζει αύξηση της τάξεως του 42%... Μάλιστα, τα ποσά αυτάαφορούν μονάχα το κομμάτι του display advertising (banner campaigns), καθώς προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για άλλες μορφές interactive επικοινωνίας.

Της βγήκε


Πανηγυρίζουν σε διαφημιστική επειδή έπεισαν τον πελάτη να μην χρησιμοποιήσει «ειδικό» σε θέματα
διατροφής, αλλά διάσημο σεφ σε καμπάνια που έρχεται για υγιεινότερο σνακ, μετά και την πρόσφατη απαγόρευση από τον ΕΦΕΤ των συστάσεων μεμονωμένων γιατρών ή επαγγελματιών στον τομέα της υγείας ή άλλων ενώσεων (π.χ. διατροφής) σε εμπορικές ανακοινώσεις ή στην επικοινωνία τροφίμων που προωθούνται με ισχυρισμούς υγείας.

Παιχνίδια … νεύρων

Στις 9-11 Ιουνίου κλείνουν οι φάκελοι με τις προτάσεις των διαφημιστικών που συμμετέχουν στοεπαναληπτικό spec για τα παιχνίδια γνώσης του ΟΠΑΠ… Αναμονή για τις συμμετοχές…

Μειώσεις…


Με απολύσεις, χαμηλότερη ποιότητα στις φωτογραφίες και στον τύπο χαρτιού, τροποποιήσεις συμβάσεων από 6%-15% και καθυστερήσεις μισθοδοσιών θα πολεμήσουν τη μείωση των τζίρων οι δύο
ανταγωνιστικοί εκδοτικοί οργανισμοί…


Έρωτας…

Τρελό φλερτ, τι λέμε… δυνατός έρωτας ακούγεται ότι φούντωσε μεταξύ Alpha και Star για συνέργιες και
οικονομίες κλίμακας στο… χαλαρό (κοινόχρηστα τεχνικά τμήματα κ.λπ.) και οτιδήποτε επιτρέπει ο νόμος, μιας και απαγορεύονται οι συνεργασίες σε πρόγραμμα και εμπορικές πρακτικές για κανάλια που κατέχουν ξεχωριστές συχνότητες.

Μετά…

Η βολιδοσκόπηση για συνεργασία, πάντως, με άλλο κανάλι και ενδεχομένως συγχώνευση προήλθε από την ελληνική πλευρά, που ζορίζεται πολύ εσχάτως. Όμως, οι Γερμανοί συζητούν μόνο για outsourcing συνεργασία προς το παρόν και τίποτε περισσότερο. Άσε που εκτιμούν πως δεν χωρούν -με όρους κερδοφορίας κι όχι «ξεπλύματος»- πάνω από τρεις «παίκτες» στην ελληνική αγορά. Επίσης, προσδοκούν ραγδαία υποτίμηση αξιών και τιμών, στο εγγύς μέλλον, οπότε αφήνουν ανοιχτή την πόρτα, μόνο σε περίπτωση που το (παραπαίον) «μαγαζί» γίνει ευκαιρία, κυρίως με στόχο να κλείσουν την «πόρτα» σε διεθνή ισχυρό ανταγωνιστή…

Cherchez la femme


Μεγάλη διαφημιστική πόνταρε όλα τα λεφτά στο νέο ριάλιτι του Alpha «Real Housewives of Kolonaki».

Finito la musica

Και άλλοι ενημερωτικοί σταθμοί πλην του ΣΚΑΪ ονειρεύονται να εγκαταλείψουν τη μουσική και τη
φορτικότατη ΑΕΠΙ, αναζητώντας φόρμουλα για να απαλλαγούν από την υποχρέωση των μουσικών
δικαιωμάτων. Όσο για το σταθμό του Φαλήρου, έχει παραγγείλει ήδη τρέιλερ δικής του ιδιοκτησίας και θα τα ρίξει σαν μουσικά χαλιά από 1ης Ιουλίου… Έτσι θα γλιτώσει περίπου 200.000 ευρώ το χρόνο.

Του… καπέλου το κάγκελο


Πανικός με τη νέα «κόκκινη» που ξεκίνησε πολύ δυνατά κυκλοφοριακά. Τόσος πανικός που ακούγεται ότι ο… αρχαιότερος των κόκκινων (και με μακρά παράδοση στο άθλημα), διπλασίασε το καπέλο του, με πάγια εντολή να μπαίνει όσο χρειάζεται για να έχει ντε φάκτο τους νέους πάντα από κάτω… Όπερ και εγένετο, με εξαίρεση την πρώτη μέρα κυκλοφορίας της «νέας», που χτύπησε πρωτιά με τον υποψήφιο αγοραστή…

Τέρμα το ποδόσφαιρο

Μπήκε, πλήρωσε, τρομερή φασαρία για τη συμφωνία πριν και μετά, και μετά από ένα χρόνο μέτριων
επιδόσεων σε ό,τι αφορά τα διαφημιστικά έσοδα σε σχέση με το ύψος της επένδυσης, ο ΣΚΑΪ εκχωρεί το
μικρό πακέτο του από τη SuperLeague στη Νοva, έναντι τιμήματος 3,5 εκατ. ευρώ. Πλην του ελληνικού
πρωταθλήματος, εγκαταλείπει και το ισπανικό, από το οποίο μετέδιδε έναν αγώνα κάθε Σάββατο, με
ωφελημένη σε αυτή την περίπτωση την Conn-X, που έχει τα δικαιώματα του μεγάλου ισπανικού πακέτου. Για την απεμπλοκή από τα δικαιώματα του μπάσκετ δεν υπάρχει σκέψη, προς το παρόν