To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η πτώχευση της ΑΔΕΛ φέρνει εξελίξεις

Η πτώχευση της ΑΔΕΛ φέρνει εξελίξεις

Aνακατάξεις προκαλεί στην αγορά η αίτηση πτώχευσης της Adel Saatchi & Saatchi. Η πρώτη και σημαντικότερη, αφορά στην εξ ολοκλήρου μετακίνηση της επικοινωνίας των προϊόντων της FrieslandCampina στη Magnet. Οι δύο εταιρείες συνεργάζονταν ήδη στο κομμάτι των τυριών ΝΟΥΝΟΥ Gouda και ΝΟΥΝΟΥ κρέμα γάλακτος. Πριν ένα χρόνο, η FrieslandCampina Hellas ανέθεσε στη Magnet τη διαφήμιση των τυριών Milner και Fina και τώρα η συνεργασία επεκτείνεται στα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ γάλα, γιαούρτι και βρεφικές/παιδικές τροφές. Τα media παραμένουν στην Aegis Media Hellas.

Εκτός αυτού, πελάτες όπως οι Ασφάλειες Μινέττα και η Λουξ αναμένεται να προχωρήσουν σε spec για το δημιουργικό, χωρίς, όμως, αυτό να φαίνεται να επηρεάζει τις συνεργασίες τους στα media με τις Τempo OMD και Fortune αντίστοιχα.

Το μεγάλο ζήτημα αφορά στη συνεργασία με τον σημαντικότερο διαφημιζόμενο της Αdel Saatchi & Saatchi, την Procter & Gamble. Ο συγκεκριμένος λογαριασμός αγγίζει τα 850.000 ευρώ ετησίως και όποια εταιρεία του roster τον αναλάβει, θα είναι η μεγάλη τυχερή στο ξεκίνημα του 2013…

Υπενθυμίζεται πως στο roster ανήκουν οι Publicis (Black Pencil), Grey και πρόσφατα η Pollen. Το Publicis Groupe ίσως να θελήσει να μετακινήσει τον λογαριασμό στην θυγατρική Publicis Ηellas, δημιουργώντας μετά την Black Pencil και ένα unit Saatchi & Saatchi στην διαφημιστική της Κηφισιάς, όπως συμβαίνει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Πιθανή είναι και η ενίσχυση του μεριδίου της Grey, χωρίς βέβαια, κανείς να μπορεί να αποκλείσει μια συνεργασία «έκπληξη» όπως αυτή της Pollen με το δίκτυο της Publicis, με την εταιρεία του Πολύκαρπου Ζαλώνη να εντάσσεται στον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο με προίκα το σήμα της Saatchi & Saatchi για την Ελλάδα.